News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

perfidus

Cu tine greu o scoate omul la capat. Inca o data, este o zona de santier dincolo de parapete. Nu compara cu un  DN in conditi normale de trafic.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

ghrt

#1112
Santierul e dincolo de parapete, ce legatura are cu sensul opus?
Denivelarile sunt pe cativa metri dupa in podet, cele nasoale. Dar le poti lua intre roti, astfalt e destul.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

De fapt 80 avem pe portiunea de beton (cea cu gropi) ca in zona in care se circula pe o banda, limitarea este de 60.
Asta in timp ce pe un DN cu aceeasi latime a benzii, fara parapete, cu geometrie mai proasta, cu intersectii la nivel, cu tractoare si carute, putem circula  legal cu 90 sau chiar 100.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

Eu nu inteleg ce va deranjeaza atat de tare limita de viteza. Ca e prea mica? Si ca se poate merge mai tare? Pai limita de viteza e pentru a proteja in primul rand muncitorii, nu cred ca se pune problema ca nu se poate circula mai tare de 80 km/h. Peste tot prin lumea civilizata e luata aceeasi masura. Nu vad de ce pe A2 ar trebui sa fie altfel. Mai mult, am intrebat mai sus si mi s-a raspuns ca nu se fac ambuteiaje in capetele restrictiei, deci chiar nu inteleg de ce ne stresam pe subiectul asta atat de tare...

dr4qul4

muncitorii sunt pe sensul celalalt. adica la 3m si mai au si 2 randuri de parapete intre ei.
Insa pe mine nu ma deranjeaza atat de tare limita. Daca o incalc, imi asum ca pot lua amenda. Ma deranjeaza cei care se cred politisti si merg cu 80 pe banda 2 (pe bucata de 2 benzi, nu pe cea cu lucrari)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Sorinus

Si pe mine ma enerveaza, ptr ca stiu drumul si stiu cum se fac devierile astea pe A2, nu e prima data cand se face asta. Dar trebuie sa intelegem ca nu toti sunt la fel de rapizi ca noi in a evalua ce-i in fata, ce trebuie facut si astfel oamenii incetinesc. Prefer asa decat sa vina un berbec fara sa stie ce-i acolo si sa se infiga in parapet.
Mie mi se pare o lucrare semnalizata foarte bine si facuta cand trebuie (extrasezon, inainte sa vina iarna si sa apara iar gropile).

In alta ordine de idei, stiti daca asfaltarile se vor extine de mai multi KM sau ramane doar ce se face acum? Acel tronson a mai fost reparat, dar sunt multi KM peticiti cam grosolan.

ciprebbe

#1117
^^
Pe afara daca e limita de 80 se merge linistit cu 80 pe banda 2. Nu flashuri, nu claxoane, toti respecta limita.
As vedea asta ca ceva de genul: Respect si civilizatie nu "actiune politieneasca".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Poate cu okazia asta skoate si taxa:


dr4qul4

@ciprebbe, nu stiu unde pe afara e cum zici tu ca eu in Italia, prin santier cu benzi ingustate incercam sa merg legal cu 80 (erau semnalziate camere de viteza) si nu reuseam din cauza tirurilor care ma impingeau din spate. acolo traficul era mult mai mare ca la noi si pe banda 2 mergeau cu 100 si pe prima cu 90. Limita era de 80 iar benzile aveau cel mult 3m latime (banda de urgenta disparuse).
In Croatia zboara strainii pe langa tine. si In Ungaria e tot la fel. Nimeni nu da flashuri, dar nici nu doarme cineva pe banda 2.

Nici eu nu dau flashuri (si chiar ma enerveaza cei care o fac) sau claxoane. Pe prima banda (sau singura) fiecare merge cum vrea pana la urma (poate sa mearga si cu 50). Dar sa nu mai judece pe altii. Si mai ales, sa nu se planga atunci cand ii ingramadeste tirul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

slartibartfast

A merge cu 80 când limita e de 80 nu înseamnă să dormi. Italia e luată mult prea mult ca exemplu de șoferii noștri, e singurul loc din Europa în care mă tem mai mult decât în România de felul cum se circulă pe străzi.

Exemple de țări în care limitele de viteză se respectă cu strictețe sunt Germania, Polonia, Austria, Cehia.

Berbecii de pe tir nu sunt decât tot berbeci, chiar niște berbeci mult mai periculoși.

ghrt

Cred că a mai rămas o limită de 60 şi pe podul dunărean Cţa-Buc.

Banda 2 este pentru depăşire, mai lentă sau mai rapidă în funcţie de şofer şi autovehicol, nu este pentru viteză şi nici loc de dormit.

Eu îi percep ce cei ce dau în mod repetat flashuri ca fiind agresivi, mai ales noaptea, desigur mai puţin decât cei care vin foarte aproape în spatele meu (şi care astfel dau degeaba flashuri, ha-ha). Când mergi pe o autostradă cu 2 benzi cu 140-160-200kmph îţi asumi şi că va trebui uneori să frânezi destul de puternic, pentru că depăşesc şi ceilalţi care merg semnificativ mai lent decât tine dar mai repede decât alţii. Desigur că cel mai civilizat e să respecţi distanţa şi să pui semnal stânga avertizând intenţia de a depăşi.

Undeva pe la 90-100 nevoia de a depăşi pe autostradă este minimă dar trebuie să pleci la drum din timp.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 23, 2018, 02:46:52 PM
Pe prima banda (sau singura) fiecare merge cum vrea pana la urma (poate sa mearga si cu 50). Dar sa nu mai judece pe altii. Si mai ales, sa nu se planga atunci cand ii ingramadeste tirul.

Nu, sa nu se planga pe forum.
Dar, daca este intr-o tara civilizata (Germania), sa puna mana pe telefon si sa sune la 112...
TIR-ul sa faca bine sa isi doneze banii la politie daca il preseaza pe cel din fata sa depaseasca viteza legala...
Asta este inacceptabil.

Daca indicatoarele ma limiteaza la 30 km/ora, atunci cel care ma preseaza cu 50 km/ora este un nesimtit.

Da, daca eu sunt "zmeul soselelor" pot sa circul "pe barba mea"cu 100 km/ora pe restrictie de 30....
Dar este inadmisibil sa il presez pe cel din fata mea sa incalce si el legea doar pentru ca eu nu am chef sa o respect..  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Nu am zis niciodata ca cel din fata trebuie sa incalce legea. E treaba lui cum merge. Dar am spus ca, doar pentru ca el vrea sa mearga legal, sa nu-i impiedice pe altii sa circule dupa bunul plac.
Pe zona cu placi de beton (2 benzi, gropi pe prima banda si limitare la 80) asta inseamna ca trebuie sa se dea pe banda 1 ori de cate ori vine cineva din spate.
Iar pe zona unde se circula doar pe un sens, cu limitare la 60, trebuie doar sa mearga peste 50. Si, daca citesti mai sus "unde ma laudam ca nu am depasit pe portiunea aceea" o sa vezi ca vorbeam de sensul CTA- B, unde o duba mergea pe banda de urgenta iar cei din fata mea au avut loc sa o depaseasca. Au fost 4-5 masini si toti pe acolo mergeam cu 80-90 pana am dat de duba. Daca mai aveam un tir in spate si aveam de ales intre a fi depasit de tir, sau a depasi duba, ghici ce as fi facut?

Limitarile de viteza trebuie sa fie corect dimensionate si amplasate. Asta daca le vrem respectate. Dar dupa ce mergi pe aici (acum cand e liber) cu 60 si apoi ajungi pe Dealul Negru si ai tot 60, s-ar putea sa pierzi controlul. La fel, pana la Lehliu, pe 2 benzi avem limitare la 80 desi pe DN-uri cu paltforma de 7 m, pline de gropi putem circula cu 90.
Si pe la Sibiu, pe DN14 parca, avem niste limitari la 70 fara nici o logica.
Un sens de autostrada are cel putin acelasi standard ca un DN Modernizat, unde se circula legal cu 90-100.
Vara am inteles limitarea la 80, dar acum nu mai avem trafic, iar sansele sa se dilate betonul au cam scazut.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

perfidus

Pana la urma situatia pe zona cu santier pe unul din sensuri, in directia Bucuresti, este similara cu circulatia DN2. Daca un sofer nu merge cu mai mult de 60-70 pentru ca asa indica restictia, are posibilitatea din prea mult bun simt sa iasa din sir si sa traga pe banda de urgenta (sau similar pe acostamentul DN2). Dar in acest alege sa respecte o regula incalcand-o pe alta si se expune unor riscuri, deoarece banda de urgenta/acostamentul NU ESTE PENTRU TRAFIC. Asa ca stați cuminti in spatele celor care respecta legea, chiar de nu va este pe plac.

@TibiV - din pacate sunatul la 112 nu ajuta pentru situatiile in care soferii "sunt impinsi" din spate sau se conduce foarte aproape de laterala masinii. Deocamdata se sanctioneaza dintre tiparele de conducere agresiva doar franatul brusc fara motiv (art. 122 din regulament). Au fost initiative de modificare a OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice dar nu au trecut de parlament.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat