Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

athosga

Quote from: TVlad on January 28, 2022, 07:51:21 PM
Toate ca toate dar e mai serpuita decit vechiul drum national.

Pe Dn sunt doua diferente mai mari de nivel (unul la Dalnic si unul la Cernat), care pot fi evitate. In plus trebuia evitata si rezervatia naturala de la Reci. Probabil acestea au fost aspectele luate in calcul.

TVlad

Posibil dar diferentele de nivel se pot rezolva cu viaducte si deblee. Stiu bine zona si nu sint diferente atit de mari de nivel incit sa fie nevoie de investitii faraonice. As putea spune malitios ca e o traditie a regiunii: intre Reci si Covasna drumul judetean e plin de curbe absurde, pe teren perfect plat, unele si la 90 de grade, locuri perfecte de iesit in decor daca te vrajeste peisajul. Cind l-au modernizat, cu zeci si zeci de ani in urma, au respectat probabil vechiul traseu de carute printre diverse proprietati. Intre timp s-ar zice ca am mai evoluat. O autostrada e o investitie mare si cu durata lunga de viata; trebuie facuta bine de la inceput, conform celor mai inalte standarde in vigoare in acel moment.

RaduG

FB Adrian Covăsnianu, update după ședința bilunară CNAIR din 27.01.2022

Quote𝐈𝐕. 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 (𝟏𝟔𝟓 𝐤𝐦)
Tip Licitație: Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic
Au fost aprobate temele pentru campania de teren din partea beneficiarului. Cu alte cuvinte proiectantul poate demara campania geotehnică și arheologică. Proiectantul (același și/sau în consorțiu ca pe Pașcani-Suceava, Suceava-Siret) caută colaboratori pentru campania geotehnică. Date fiind aceste sincope și întârzieri în implementarea proiectului, proiectantul a cerut și a primit o extensie de timp de 4 luni. Prin urmare termenul inițial de finalizare a proiectării autostrăzii A13 prevăzut pentru anul 2023 cu siguranță va fi depășit (cu minim 4 luni).

mirceaeliade

"Moldova NU vrea autostrazi intarziate"

naivu

^^Tin sa reamintesc ca proiectantul a cerut 1 an, faptul ca CNAIR i-a acordat doar 4 luni nu-l face mai capabil, asa ca ma astept la minim 12 luni depasire!

GAC

Daca proiectantul cere prelungirea termenului, atunci trebuie incheiata o conventie cu proiectantul, in asa fel incat, daca la momentul expirarii extensiei (in niciun caz un an), treaba nu este gata, sa se impuna penalitati babane sub forma de clauza penala.
Inflexibilitatea nu este buna, dar daca proiectantul cere concesii, sa ne asiguram ca va plati daca nu-si indeplineste obligatiile la timp.

MihaiD

^^^^ Contractul cu Search a fost semnat când, acum un an, doi? În toată perioada asta nimeni nu a sesizat vreo întârziere, să pună piciorul în prag, niște penalități, niște ieșiri publice, ceva, orice, ce foreze au pus în oferta tehnică dacă se constată după doi ani că le lipsesc forezele? Abia acum, când trebuia să livreze? super, ,,s-a constatat". Asta e. Și nu e singurul caz în care ,,constatăm" la momentul la care trebuia să avem totul gata.

mirceaeliade

Nu stiu daca asta e scoasa de ziarist sau e oficial:

>Autostrada va avea indicativul A3 în continuarea proiectului București – Ploiești – Brașov (Râșnov) și nu A13, conform indicativului Autostrăzii Brașov – Bacău. Practic, sectoarele A3 Brașov – Făgăraș și Făgăraș – Brașov (129 km în total) se integrează în proiectul Autostrăzii Transilvania, nu pentru legătura Brașov – Târgu Mureș (traseul inițial al Autostrăzii Transilvania), ci pentru legătura cu A1 Sibiu – Nădlac.

https://economedia.ro/autostrada-transilvania-tronsonul-sibiu-fagaras-in-linie-dreapta-pentru-proiectare-si-executie.html

pierreprowo

Quote from: mirceaeliade on February 01, 2022, 03:13:55 PM

>Autostrada va avea indicativul A3 în continuarea proiectului București – Ploiești – Brașov (Râșnov) și nu A13, conform indicativului Autostrăzii Brașov – Bacău. Practic, sectoarele A3 Brașov – Făgăraș și Făgăraș – Brașov (129 km în total) se integrează în proiectul Autostrăzii Transilvania, nu pentru legătura Brașov – Târgu Mureș (traseul inițial al Autostrăzii Transilvania), ci pentru legătura cu A1 Sibiu – Nădlac.


Iată cum A3 va fi un fel de hopa Mitică:
De la București la Sibiu va fi A3, apoi va dispărea!
Între Sibiu și Sebeș va fi A1, între Sebeș și Turda va fi A10.
De-abia între Turda și Borș va fi din nou A3.

Această numerotare nebunească este tipică pentru harababura din CNAIR. :lol:

Nicăieri în țară nu există deocamdată situația ca un drum să nu fie numerotat continuu, pe toată lungimea lui, cu același indicativ.


rt25

sa avem noi autostrada, ca apoi hartia (si niste semne) suporta orice.

Si asa, ne-am "prostit" in ultima vreme de nu mai mergem nici pana la colt de strada fara navigatie.

survola

^Cred că e o neînțelegere a ziaristului.

skydreamer

Poate ar avea sens redenumirea asta daca si autostrada de la tg. Mures la Cluj si mai departe ar fi redenumita in A8, daca tot intentioneaza sa o continue spre Moldova.

pierreprowo

#1902
Quote from: skydreamer on February 01, 2022, 06:22:17 PM
Poate ar avea sens redenumirea asta daca si autostrada de la tg. Mures la Cluj si mai departe ar fi redenumita in A8, daca tot intentioneaza sa o continue spre Moldova.

Da, ar fi o solutie de bun simt, mai ales ca ar fi Cluj-Ungheni, pe direcția vest-est.

georgec

O solutie si mai logica ar fi sa ramana A3B intre Brasov si Boita temporar pana cand se va reveni si se va contrui si sectorul Fagaras-Targu Mures.
Autostrada A3 leaga Bucurestiul de Bors si nu vad nici o logica in a redenumi anumite sectoare ca sa facem pe plac celor care vremelnic nu inteleg ca infrastructura unei tari nu se planifica pe  7 ani cat este un exercitiu financiar european.

pasadia

Nu va mai exista NICIODATA vreun sector de autostrada intre Fagaras si Targu Mures! Nu inteleg de ce va e atat de greu sa intelegeti acest lucru - e deja batut in cuie de 8 ani de zile, nu are legatura cu nici un exercitiu financiar si cu nici un politician anume.