News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

athosga

Quote from: tom_sawyer on January 20, 2022, 05:54:43 PM
Lansarea procedurii de achiziție publică pentru proiectare și execuție lucrări la Autostrada Sibiu - Făgăraș este preconizată în trimestrul I al acestui an, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Potrivit lor, acordul de mediu urmează să fie emis la sfârșitul acestei luni.

Deci pana la urma s-a rezolvat problema cu "apele" si pana acum se intampla ce s-a scris aici? Si mai departe? Pare realist treaba cu procedura de achizitie in trimestrul I?

NGC

Mai asteptati putin referitor la licitatie. ;)

milo1981

Quote𝗜𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗲𝘁𝗮𝗽𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀

Comitetul interministerial a aprobat astăzi proiectul Autostrăzii Sibiu- Făgăraș, după ce studiul de fezabilitate fusese analizat și avizat de Consiliul Tehnico- Economic de Avizare al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, la data de 28 decembrie 2021.

Traseul Autostrăzii Sibiu-Făgăraș pornește din dreptul localității Boița și se termină în apropierea Municipiului Făgăraș. Traseul trece adiacent de localitățile Turnu Roșu, Sebesu de Jos, Racovița, Marsa - Avrig, Porumbacu de Jos – Porumbacu de Sus, Sărata, Scoreiu, Carta, Arpașu de Jos, localități ce aparțin județului Sibiu și de localitățile Ucea de Jos – Ucea de Sus, Vistea de Jos – Vistea de Sus, Dragus, Sâmbăta de Jos, Voila – Voivodeni, Dridif – Luta, Hurez, Municipiul Fagăraș și Ileni, din județul Brașov.

Lungimea autostrăzii este de 68 km și este împărțită în 4 tronsoane:

➡️ Tronsonul 1 – km 0+000 – km 14+253 Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) și Avrig-Marsa (DJ105G)

➡️ Tronsonul 2 – km 14+253 – km 34+175 Avrig-Marsa (DJ105G) și Arpasu de Jos (DN1)

➡️ Tronsonul 3 – km 34+175 – km 51+785 Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B)

➡️ Tronsonul 4 – km 51+785 – km 68+050 Sâmbăta de Sus (DJ 105B) – Municipiul

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

athosga

Salut!

Pana la urma care va fi (precis) traseul aprobat in zona Brasovului?
Intreb pt. ca un ziar local din Covasna afirma ca dintre cele patru variante pana la urma s-a ales "a cincea", care ar ocoli localitatile Dobolii de Jos si Ilieni pe la VEST, cat timp toate traseurile desenate pe care le-am vazut aici ocolesec aceste localitati pe la EST. Pana la urma care-i adevarul? Poate stiu ei ceva ce nu este cunoscut aici? De altfel marcheaza ca sursa certificatul de urbanism Covasna, care (tot conform articolului) a fost aprobat.  :wtf:

pasadia

Vad ca in presa locala din Sfantu a aparut aceasta harta care, sincer sa fiu, nu imi pare ca ajuta foarte mult


athosga

Da, si eu asta am vazut, dar de unde au luat aceasta harta si cat de precis este? Presa se refera la consiliul judetean si la certificatul de urbanism.
De altfel, daca cumva harta este precisa, asta ar insemna intr-adevar o noua varianta de traseu in zona Ilieni. Si mai vad cateva curiozitati:
- nod direct cu centura Sf.Gheorghe (inexistenta inca)?!
- nod cu DJ(DC)112 intre Ilieni si Sf. Gheorghe?

:dunno:

athosga

#1881
Comunicat al CJ Covasna:
https://www.cjcv.ro/ro/a-fost-eliberat-certificatul-de-urbanism-pentru-partea-covasneana-a-a13.html

Din pacate in afara de harta de mai sus, nimic concret. Un singur lucru doar: 6 noduri pe teritoriul judetului, din care 2 (!) in zona Sf. Gheorghe, conform comunicatului "la Chilieni" (unde?) si Sfantu Gheorghe (unde?).
Dintre traseele discutate pana acum pe acest forum nici una dintre variante nu lasa loc la doua noduri la Sfantu.
Deci ceva tot miroase.
:dunno:

pasadia

Dar tin sa spun ca traseul arata foarte bine dpmdv. E asemanator cu ce mi-am inchipuit eu, adica un nod intre Ilieni si Sfantu Gheorghe pe DJ112 si inca unul intre A13 si viitoarea centura Sfantu Gheorghe in zona intersectiei dintre DN10 si DJ103B (nod care va asigura legatura spre zona industriala si Miercurea Ciuc prin viitoarea centura si totodata spre satele din zona - Ozun, Chilieni, etc...).

Remarc totodata 2 noduri in preaja Targului Seciesc - unul pe DN11 spre Cernat si altul pe DJ113 spre Balvanyos. Sper ca pe viitor sa fie dezvoltata o legatura prin estul orasului care sa lege DJ121 de la est de Catalina cu Tinoasa in apropiere de intersectia DN11 cu DN2D si care sa intersecteze apoi A13 si sa se continue spre Casinu Nou si Miercurea Ciuc sub forma unui DX sau 1+2 alternativ .

Calin88

Oare daca avem nod intre Ilieni si Sf Gheorghe inseamna ca au renuntat la prostia cu nod pe D112A intre Bod si Harman, nod care nu ar fi ajutat pe nimeni?

pasadia

Conform desenului de mai sus ar exista un nod in zona Harman dar nu cu DJ-ul ci cu un drum de legatura care ar duce spre zona intersectiei DN10*DN11.

athosga

^ Din cate vad, acel nod ar fi pt. cei, care vor la/de la Prejmer/Intorsura Buzaului (totusi mai mult spre/dinspre Sibiu). Nu-mi pare o prostie.

TVlad

Toate ca toate dar e mai serpuita decit vechiul drum national.

dr4qul4

si asta e portiunea "mai dreapta", sa o vezi pe aia spre Sibiu  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Calin88

In presa locala din Brasov a aparut la un moment dat un desen cu un singur nod in zona Harman intre Harman si Bod, fara drum de legatura. De aia am zis ca nu ajuta pe nimeni, era ocol prea mare pentru cei care vor spre Prejmer si era prea departe pentru cei care vor spre Brasov + ca ar fi trebuit sa treci prin Harman ca sa ajungi la DN11. Intr-adevar, nodul pare a fi cu un drum de legatura nou, deci inseamna ca s-a schimbat putin proiectul.
Pacat ca drumul respectiv de legatura nu are si o ramura care sa ocoleasca Harman pe la V, ar fi devenit mai util nodul si pentru cine vrea in E Brasovului.

mirceaeliade

nici mie nu imi place serpuirea, dar pe DN-ul drept spre Tg Secuiesc sunt multe vai care nu vad cum ar putea fi urcate de un tir prea usor la viteza de autostrada.  probabil urmaresc putin curba de nivel si lasa mai putine viaducte si sapaturi in dealurile transilvanene