News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RaduG

Eu cred că discuțiile despre prioritizări sunt bune, atâta timp cât nu se rămâne la stadiul de discuții. Cu toții suntem conștienți că nu se pot face toate autostrăzile în același timp. Nu sunt bani, și nici forță de muncă sau utilaje.
Dar trebuie să remarc ,,competiția", din ce în ce mai acerbă, la nivel local dintre diversele administrații, care au început să realizeze cât de mult le poate schimba PIB-ul județului o infrastructură modernă, iar asta nu poate decât să mă bucure. La nivelul administrațiilor locale există deja niște mase critice care au înțeles importanța infrastructurii rapide. Și vreau să cred că munca pasionaților de infrastructură, în mediile online sociale și în presă, de ani de zile, începe să dea roade.
Să se lupte președinții de consilii, să curgă sânge administrativ din bătăliile pe autostrăzi. Așa, se vor și face, pentru că politicul se va implica, de la bază.

derby

Quote from: mirceaeliade on January 07, 2022, 02:16:08 PM
@derby atitudinea asta de "las ca pana mor copii lor or sa aiba autostrada"  chiar merge bine la afaceristi.  de exemplu firmele de curierat au centru de tranzit la Sibiu si nu la Brasov tocmai pentru ca "las ca merge si fara autostrada la astia" e atat de inradacinat la tipi d-alde tine

Bine dar curieratul nu este asa un mare business sunt altele mult mai productive ca incasari la bugetul local, mai ales ca depozit local tot trebuie si inteleg ca Fan Curier investesc vreo 10 milioane la Brasov. Dar pentru investitorii din sectoare de productie industriala, cei care fac export deci aduc si "plus valoare" la economia locala, ora aia in plus pe dn sa fim seriosi ca nu influenteaza.

In alta ordine de idei tocmai ca eu vreau sa se faca autostrada, in nici un caz "las ca merge si fara"... chiar asta nu inteleg de ce unii se bat cu pumnul in piept pentru autostrazi care se pot realiza maxim doar pe hartie si/sau prefera doar capete (mai exact spus "cioturi") in loc sa se faca o autostrada completa  :o

rt25

#1862
Treaba e simpla de fapt. Frustrarea din zona BV e ca: platim mai multe fonduri catre bugetul de stat decat se intorc inapoi prin investitii si alte cele.
Cu alte cuvinte, BV subventioneaza alte judete prin principiul solidaritatii. 

Dar, atunci cand e cazul sa primeasca investitii care sa sustina dezvoltarea in continuare a zonei, mai apar cateva argumentul de tipul: oricum BV si brasovenii au ce le trebuie, trebuie sa facem in alta parte (ex: nu subventionam lucrarile la aeroport ca avem la SB si Tg. Mures, nu legam la autostrada ca ajungi la un ciot de autostrada in maxim 2 ore, nu facem autostrada pe Valea Prahovei ca e scump si aveti tren, nu electrificiam BV-SB ca aveti BV-Sighisoara-Alba Iulia in lucru etc). Poate fiecare argument in parte as putea sa il accept, dar luate la pachet pot sa intelegi de ce au reactionat colegii de forum cum au reactionat mai inainte.

Lasand la o parte lipsa de leadership local la BV, aceasta stare de fapt nu prea e etica.

Revenind On-Topic, daca nu se face legatura cu Bucurestiul trebuie sa se faca legatura cu reteaua de autostrazi via Sibiu. Adica de-prioritizarea unui proiect ar trebui sa insemne invers proportional prioritizarea celuilalt, pentru ca nu poti face o gaura in infrastructura in centrul tarii. Iar tronsonul Sb-Fagaras e cel mai aproape de a fi luat in lucru si inseamna ca beneficiul ar putea fi maxim + ar fi o prelungire a actualei retele, deci tot traficul Moldova -> Europa via Brasov va beneficia de tronson.

E o chestiune nationala, ori CoBra ori Sb-BV in top prioritati.

Feri

Daca nu s-a postat deja, documentatia de mediu actualizata Sibiu-Fagaras aici https://app.box.com/s/0r07jn0cuwde1b40e6w6mo5h4hrho0xu

adrian sibiu

Rt25 sunt absolut de acord cu tine,trebuie pusă presiune pe toți factorii decideți,astfel încât în cel mai scurt timp posibil,sectorul Sibiu Făgăraș să se scoată la licitație, dar mai ales să se urgenteze începerea efectivă a lucrărilor.

Feri

Daca inteleg bine din poza si se confirma acest nod ca legatura A13&A3 la Codlea, atunci nu se favorizeaza traficul principal pe directia est-vest. Poate se remediaza...

sursa:https://www.bizbrasov.ro/2022/01/06/traseu-autostrada-brasov-bacau-certificat-urbanism-cj-brasov/

bgd77

Da, e un pic mai veche poza, nu stiu daca asa a ramas. A propus EugenRo o varianta mult mai buna acum ceva timp.

Quote from: EugenRo on June 06, 2021, 02:33:22 PM
^^^Nodul original propus A3 X A13 (trifoi) mi se pare incredibil de prost gandit, sursa de mari aglomeratii in viitor.
Am inteles ca nu se doreste un nod gen A2 X A4, dar macar pe jumatate sa se faca corect, pentru a da fluiditate vest-est.
Haideti sa incercam sa gandim pentru viitor  :((

Propunerea de modificare partiala:



b1

Autostrada Brașov – Bacău: Termenul de proiectare se prelungește cu patru luni

Contractul privind studiul de fezabilitate și proiectarea Autostrăzii Brașov - Bacău (A13) se prelungește cu patru luni, a anunțat joi președintele PSD Bacău, Dragoș Benea. Termenul inițial pentru finalizarea contractului era ianuarie 2023.

,,În şedința de progres de astăzi, de la sediul CNAIR, proiectantul autostrăzii A13 Bacău – Braşov, Search Corporation, a solicitat prelungirea contractului de proiectare cu un an (350 de zile!), invocând dificultatea realizării studiilor geotehnice, precum şi lipsa firmelor specializate în efectuarea de foraje", a scris joi Dragoș Benea pe pagina proprie de Facebook. Potrivit lui, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a redus la o treime solicitarea proiectantului, diminuând-o la 4 luni (123 de zile).

Detalii.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

milo1981

Autostrada Brașov – Bacău: Consiliul Județean Bacău a emis luni certificatul de urbanism

QuoteConsiliul Județean Bacău a emis luni, 17 ianuarie, certificatul de urbanism pentru Autostrada Brașov - Bacău (A13), a anunțat președintele instituției Valentin Ivancea. Proiectarea A13 ar trebui finalizată în prima parte a anului viitor, după care ar putea fi lansată licitația pentru execuție.

https://www.economica.net/autostrada-brasov-bacau-consiliul-judetean-bacau-a-emis-luni-certificatul-de-urbanism_554247.html
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

#1869
Lansarea procedurii de achiziție publică pentru proiectare și execuție lucrări la Autostrada Sibiu - Făgăraș este preconizată în trimestrul I al acestui an, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Potrivit lor, acordul de mediu urmează să fie emis la sfârșitul acestei luni.

economica.net

pasadia

Va fi emis precum AM-ul de la Tureni. conditionat de acordul cu Apele Romane, acord ce spunea @horatiu ca trebuia semnat inca din septembrie?

adiarc

^^ sa taca dracului cu promisiunile ca deja mii scarba...sa vina direct cu lucruri concrete ca nici găinile nu ii mai cred
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

razvan96

Avem fum alb. :)

QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, titular al proiectului, anunţă publicul interesat asupra deciziei de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu – Făgăraș" propus a fi amplasat pe teritoriul județului Sibiu (orașele Tălmaciu și Avrig, comunele Boița, Turnu Roșu, Racovița, Porumbacu de Jos, Cârța și Arpașu de Jos) și județul Brașov (municipiul Făgăraș, comunele Ucea, Viștea, Drăguș, Voila, Beclean, Recea și Mândra).

Sursa: CNAIR

mirceaeliade

adica pe romana AM se termina in vara?   :((

razvan96