Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danpandrea

Capătul de la Răcăciuni mi se pare mult prea complicat. Prin urmare o cariocă:


cbrinzei

#2011

Eu consider ca este destul de bine gandit dintr-un motiv simplu: avem trafic din 3 drumuri de viteza: A7, A13 si E85 (pentru ca vor mai fi vehicule si pe e85). Astfel iesirile au fost gandite sa satisfaca traficul. Spun asta deoarece, acum, la intrare pe A7 Bacau, deja e jale si daca mai vine si flux de pe A13...

Plus, la ideea de nod "desenat" traficul: intrare oras Bacau de pe A7 si A13 se descarca unde este desenat cu verde, iar la acest flux se mai adauga si traficul cu directie E85 sud, spre Adjud pe care trebuie sa il luam in considerare pentru localnici cat si pentru depozitele din Nicolae Balcescu (care sunt cateva)

danpandrea

Am citit de câteva ori comentariul și nu am putut înțelege, poate problema e la mine.

QuoteSpun asta deoarece, acum, la intrare pe A7 Bacau, deja e jale si daca mai vine si flux de pe A13...

Nu înțeleg ce treabă are nodul A7 de la Bacău (presupun Sud) cu nodul de la Răcăciuni. Dacă te referi la faptul că va aglomera nodul și mai mult, cred că poți sta liniștit - tot traficul care iese acum de pe DN2 și intră pe A7 pentru a ocoli Bacăul va fi deja pe A7 când A13 va deveni realitate.

QuotePlus, la ideea de nod "desenat" traficul: intrare oras Bacau de pe A7 si A13 se descarca unde este desenat cu verde, iar la acest flux se mai adauga si traficul cu directie E85 sud, spre Adjud pe care trebuie sa il luam in considerare pentru localnici cat si pentru depozitele din Nicolae Balcescu (care sunt cateva)

Cei de la Adjud vor ieși la Adjud. Mi-e greu să cred că localnicii și oamenii de afaceri din Sascut și de prin satele de lângă vor pune presiune pe nodul de la Răcăciuni. Cât privește depozitele din Nicolae Bălcescu, cred cu tărie că vor fi accesate prin nodul Bacău Sud.

GIV

intra si nodul asta in "randul lumii" vezi nod a10 cu a3 la turda, nod a10 cu a1 la sebes.. nod boita..

athosga

Am citit ca CNAIR cere reemiterea certificatelor de urbanism in judetele Brasov, Covasna si Bacau. Nu stiu motivul.

horatiu.cosma

Fiindcă unele comune se aude că și-ar fi retras avizul pentru traseul aprobat.

mirceaeliade

De pe harta CESTRIN pe Sibiu-Fagaras:

STUDIUL DE FEZABILITATE A FOST AVIZAT IN CADRUL CTE.
IN DATA DE 17.12.2021 A FOST AVIZAT IN CTE -CNAIR – STUDIUL DE FEZABILITATE; AVIZ NR. 5139
IN DATA DE 29.12.2021 A FOST AVIZAT IN CTE -MTI – STUDIUL DE FEZABILITATE; AVIZ NR. 88/96.
IN DATA DE 27.01.2022 A FOST AVIZAT IN CI
IN DATA DE 08.02.2022 A FOST OBTINUT ACORDUL DE MEDIU
A FOST OBTINUTA HOTARAREA DE GUVERN nr. 534/2022 PENTRU INDICATORII TEHNICO ECONOMICI IN DATA DE 26.04.2022

poate sa imi explice cineva ce mai lipseste ca sa se dea drumul la licitatii de executie?  trebuie trimise cereri de finantare sau ele deja sunt facute?

razvan96

La cererile de finanțare se lucrează in paralel.
Nu lipsește decât sa termine documentația pentru licitație si sa obțină un ok de la ANAP.

athosga

Quote from: horatiu.cosma on May 06, 2022, 01:00:03 PMFiindcă unele comune se aude că și-ar fi retras avizul pentru traseul aprobat.

Ar fi de inteles in unele cazuri.
De altfel am citit nu demult ca primaria din Sfantu Gheorghe a cerut anul trecut modificarea traseului mai aproape de oras, precum si doua noduri. Chiar primarul a confirmat. Zis si facut. :) Logic, as zice. Nu si faptul ca traseul trece prea aproape de Ilieni si Dobolii de Jos. La Podu Olt nu prea e alta solutie fara costuri majore.

mirceaeliade

@Ionut nu stiu daca e ideal, dar nu ar fi o idee rea daca API ar face un comunicat oficial si despre Sibiu-Fagaras.  Nu cred ca a fost vreun progres spre un asfalt concret pe A13 de cand a plecat Drula.  Daca nu sunt bani, nici nu au aparut indicatii ca s-ar cauta bani pentru A13 pentru altceva decat munca de birou.

Ionut


adiarc

nu stiu daca chiar va fii deschisa o noua fabrica gigant Varta la Brasov ( investiție de 1 mld de euro pt baterii de masini electrice ) si evident ca e nevoie de autostrada si cu si fara aceasta fabrica,dar bataia asta de joc cu A13 e deja groteasca chiar si la nivelul mizeriilor din cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Bătaia de joc a fost discursul ala cu "favorizarea Brașovului" si cu măreața conspiratită menită sa mute traficul pe lângă Bucegi. Acum e doar lipsă de capacitate organizatorică. Bine, oricum avem și o lipsă de resurse materiale. Cine naiba crezi că ar mai fi disponibil să lucreze pe șantiere spre Avrig odată ce vor fi început șantierele din valea Oltului? Ce muncitori, ce subcontractori, de unde balast și alte materiale? Dar nu cred că le trece prin cap asta celor din CNAIR cînd fac ei planurile...

dumbravaandrei

#2023
Quote from: adiarc on June 09, 2022, 09:52:28 PMnu stiu daca chiar va fii deschisa o noua fabrica gigant Varta la Brasov
Momentan nici Varta nu pare sa stie, au aflat si ei din presa ca vor deschide o nouă fabrica,  măreață, acolo :)
Deocamdata au multa treaba de facut la upgrade-ul fabricii de la TM

alecu26

August...Septembrie se zvonește ca ar fi lansat Făgăraș Sibiu. Dar tot asa se zvonește de exact un an. Primul termen înaintat pentru lansare a fost Septembrie anul trecut. După aia martie...după aia aprilie....
CTE aproba (la nivelul asta) soluții tehnice generale, traseu...etc. probabil mai e încă de munca la nivel de detaliu. La poduri de exemplu unde toți piloții la toate podurile au aceasi lungime. (Doar ca titlu de exemplu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).