[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Goldmund

#645
Quote from: Fred on August 04, 2020, 08:58:39 PM
Selectarea benzilor la intersectia cu Barbu Vacarescu venind dinspre Petricani e foarte proasta sau mi se pare mie? Drum cu 2 benzi, banda 1 devine stanga sau inainte, banda 2 devine obligatoriu inainte, nu e deloc previzibil si cand ajungi in intersectie faci precum shoppy, ignori marcajul si ii dai inainte (si speri ca nu e nimeni pe banda din dreapta ta care sa faca stanga regulamentar, ca in caz de accident esti de vina).

In mod normal benzile  existente trebuiau sa ramana pentru inainte sau intainte si stanga, iar cele de obligatoriu stanga sau dreapta sa fie suplimentare. Am vazut traznaia asta in multe intersectii.

Reiau aceasta postare din doua motive:

Dupa cum vedem din filmarea colegului, in intersectia cu pricina sunt trei benzi si nu doua:
doua (2 si 3) pentru obligatoriu la stanga si una(banda 1) pentru drept inainte si la dreapta. Pana acum e clar si chiar este corect asa din moment ce, din filmare reiese clar cate masini fac la stanga si cate drept inainte sau mai devreme la dreapta...Ce gasesc eu necesar este ca, cine vine de pe autostrada(sau Petricani) ar trebui anuntat cu indicatoare ca pe autostrada(acelea mari peste intreaga sosea) sensurile care sunt de urmat. Poate exista, dar din filmarea lui choppy nu se vede.(si da, se vede o masina neagra face drept inainte in loc sa faca la stanga cum era si normal.

Problema pe care o vad eu ar fi la urmatoarea filmare(Floreasca Petricani) cand din doua benzi se fac trei benzi (ai crede automat ca pentru a treia banda este obligatoriu la stanga!) si...toate trei benzi sunt pentru drept inainte cu toate ca soseaua continua doar cu doua benzi..., iar prima banda este si pentru la dreapta.....Presupun ca daca trei masini care stau paralel la semafor vor "inainte"(dupa interesctia cu Barbu Vacarescu), vor fi clar conflicte(noroc ca choppy a fost mai rapid decat Range Rover(sau ce era). De ce nu au facut ca prima banda sa fie obligatoriu doar la dreapta?

Si acum inca o parere personala:
semafoarele ar trebui sa fie, dar cu acel sistem pentru pietoni si doar daca travereaza un pieton, doar atunci sa fie in functiune pt pieton.  Iar viteza limita ar trebui sa fie (nu sunt vreun sadic, dar acolo suntem in oras si presupun ca vor fi si multi copii in sutele de apartamente care se ridica dintr-o data!)) de 40km/h(acum este de 50km/h?) cu multe indicatoare ca sa atentioneze viteza admisa(acum nu vad nici un indicator...) si cu cel putin doua radare stationare si controale(mai ales pt. cei care vin de pe A3, mai ales pt. "grabiti" care se vad si din aceste doua filmari "ce grabiti sunt unii"!(imi pare rau cand am citit ca cele mai multe accidente de munca din UE se intampla in Romania, iar cum se circula si cate victime face "graba", imi pare rau...

Hef

in fiecare seara/noapte se fac curse pe FdG si pe A3 pana dincolo de Popasului.
Am mai iesit la plimbare pe FgG si iti este teama sa mergi: trotuare inguste, motoare tunate turate care fac un zgomot groaznic si demaraje in tromba. Asta in weekend pe seara. Iar noaptea, zi de zi, dupa miezul noptii cu greu poti ignora zgomutul de pe A3 pana un pic dupa ora 1.30.


voicul

#647
Zgomot si curse sunt pe toate bulevardele din B si in plus salvarile. Eu aud salvarile de la peste 500 de m distanta (evident cu volum diferit), in L si peste panouri fono absorbante de 10 etaje (blocuri).
Salvari pe zi - minim 20.
Klaxon ... pai aici e capitala, daca nu dai prelung, bou din fata nu aude salvarea din spatele tau.
TraNvai nu ai? Pai atunci cumpara si sa vezi atunci zgomot, chiar si noaptea ca mai nou am auzit ca merge non-stop pe unele rute.

Primul pas spre liniste va fi eliminarea motorelor termice si folosirea : hybrid, PHEV, EV.. Termen: 50 de ani in RO, deci ca si cum nu ar fi.

Exista ceva nume si pentru boala cauzata de zgomot/poluare fonica.

Goldmund

Quote from: Hef on August 20, 2020, 05:09:07 PM
in fiecare seara/noapte se fac curse pe FdG si pe A3 pana dincolo de Popasului.
...

Locuiesti in "zona"? Atunci trebuie sa va strangeti mai multi locatari, sa faceti o petitie la Primarie si poate un altul/alta Primar General...sa citeasca si doleantele cetatenilor si sa ia masuri:
pe FdG viteza admisa sa fie 40km/h, radare stationare, semafoare cu "buton",  radare mobile cand intr-o parte, cand in alta. Si poate, candva, o sa lateasca si trotuarele...cand cetateanul devine mai important decat automobilul. Iar de pe A3, care se termina la intersectia cu Gherghitei(de fapt A3 se termina la DNCB, de acolo e o sosea rapida pe trei benzi/sens, dar nu mai are banda de urgenta...,
cum de auziti zgomotul "strazii"? Nu exista gard antifonic? In unele cazuri acel gard trebuie inaltat si la 6 m inaltime....(exista mai multe autostrazi "de oras" prin Tokyo, toate au regim de vizeza de 60km/h, pe zeci de km....

Cristi N

Pentru partea cu petitiile ii urez mult succes, o sa fie fun, am trecut si eu prin etapa asta, cheia e sa nu te enervezi, pierde cel care cedeaza primul.  O:-)
Acum sa le luam pe rand
- radare fixe functionale nu mai exista nicaieri in Romania, pana cand Brigada Rutiera nu isi revizuieste atutudinea n-o sa vedem asa ceva;
- radare mobile ar fi posible dar astea apar doar dupa mai multe accidente cu victime in aceiasi locatie (punct negru);
- latimea trotuarelor - vezi raspunsul primit de mine, corespunde traficului pietonal "ocazional" din zona;  ;)
- aberant dar scriptic, inclusiv portiunea dintre Gherghitei si Petricani e tot autostrada, indicatorul e aici, ca sa nu mai spun ca venind dinspre Ploiesti nu exista indicator de sfarsit autostrada;
- panouri antifonice sunt doar pe cateva portiuni scurte, nici vorba sa fie pe toata lungimea, poate un 10-15% din tronson si estimez ca au in jur de 4-4.5m inaltime.
- limitele de viteza sunt: Ploiesti - DNCB: 130km/h, DNCB - Pasaj CF M800: 100km/h, Pasaj - str. Gherghita: 80km/h si apoi 50km/h.

voicul

Tocmai vroiam sa scriu ca s-a fulidizat traficul pe BV spre N dupa terminarea FDG, pentru ca doar 1 semafor am stat in ultimele luni.

De unde ... tot linia lui 5 a ramas baza.

Nici FDG nu mi se pare cu mult mai gol fata de cand era pe 1 banda, dar probabil se sta mai putin la semafor.

GDPR

Da, de cand s-a dat drumul la circulatie pe 4 benzi, Waze ma aduce destul de des pe Fundeni-Gherghitei-FdG-BV.

dr4qul4

preluata de pe topicul 2+1...Un parapete mult mai ok pentru a fi folosit in Bucuresti. Ar fi mers chiar si in loc de gard pentru tramvai.
parapete beton mic
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Gardul inalt la tramvai mai are si rol de a duce oamenii pe la trecerile de pietoni.

Genial!
3 benzi pe FDG spre A3 si nici una de facut direct stanga.
Ii bengos acest project!





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Mi se pare ok asa. Ar fi blocat degeaba intersectia. Poti continua pe Calea Floreasca si sa faci stanga in capat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Cine merge inainte pe FDG oricum blocheaza pe cei care fac stanga de pe FDG in BV, deci blocarea interesectiei ...
Ca sa nu zic ca din CF spre A3 ai cam 10 - 20 de masini pe semafor insirate pe 3 benzi.

roata

Daca blocarea intersectiei e o problema, atunci se pot pune faze separate pentru stanga si inainte.
Cel mai recent exemplu reusit, zic eu, prin care se elimina complet blocarea unei intersectii aglomerate este Mihai Bravu - Vatra Luminoasa.
Sigur, asta duce la timpi de asteptare ceva mai mari pt o faza, dar ar reduce cu mult riscul blocarii totale a intersectiei din cauza traficului care se intersecteaza.

kitsune

Sincer, asta e chestia pe care n-am înțeles-o niciodată la semaforizare. Înainte și la stânga în același timp pentru două direcții opuse de mers. Prin Constanța au renunțat la ele, că se făceau gâtuiri imense, dar Bucureștiul e plin de așa ceva. Și stau oamenii în intersecții blocați aiurea, încercând să facă la stânga contra șuvoiului ce vine din sens opus. De ce? Ce se câștigă ca timp (față de o semaforizare normală, în 4 timpi) se pierde oricum când rămân mașinile blocate pe mijlocul intersecției
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Hef

Cred ca se poate merge inainte si apoi stanga spre str Gara Herestrau si se poate intra pe BV.

Fluxul de facut stanga acolo este mic.

voicul

Se poate merge asa, dar nu prinzi acelasi semafor pe verde.