Accidente si incidente aviatice in Romania si in lume

Started by Ionut, January 20, 2014, 08:40:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Harry

corect, oricum sper sa se faca controale, sa vedem cate ore avea pilotul, aterizarea asta a fost la a doua incercare, la plecare iar probleme, ieri la teste tot incerca sa aterizeze pe heliportul de pe club si nu reusea. Azi a aterizat in parcare , si-au bagat *** in siguranta zborului si in tot.

TibiV

Probabil pilotul era la fel de "trotilat" ca si clientul care venea la club ca sa cumpere o roaba de vin (sarantoc...) sau sa cumpere o roaba de sampanie (abia asta era "baiat de baiat"...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

Se joacă până o să fie un incident serios și atunci o să trezească autoritățile.

TibiV

Da, o să fie "vigilente" trei zile și apoi...
Back în business as usual...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Eu am o curiozitate ce fel de peste 1000 de ore are pilotul daca cu o zi inainte a ratat toate incercarile de aterizare pe heliport, iar a doua zi abia dina  doua incercare a reusit sa aterizeze in parcare.

Io

^
Pe linga cele 1000 de ore am si eu una: chiar oricine poate sa zboare pe oriunde oricind?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

elphax

nu ma pricep, dar nu cred ca poti ateriza un elicopter civil oriunde si oricand

ar trebui verificat si amendati - si pilotul , si pasagerul, si proprietarul/administratorul parcarii

Cristi N

QuoteUn MiG-21 Lancer s-a prabusit la Baza 86 Aeriana Borcea. Pilotul s-a catapultat, insa nu se cunoaste inca starea lui. Baza a fost evacuata si toate exercitiile de la Open Day au fost sistate. Foto: un prieten Aeronews.

link: Aeronews

Ionut

Au confirmat oficialii ca pilotul a murit... se pare că nu a apucat sa se catapulteze. :(

elphax

sunt de kk*t fazele astea
1. adica daca pilotii nu sunt in stare sa le controleze sa nu mai participe la spectacole din astea, sa stea cuminti acasa
2. daca echipele de mentenanta nu sunt in stare sa le mentina functionale 100% sa le dea naibii la fier vechi.
in aviatie 99.5% functional inseamna evenimente ca si cele de azi. tehnicienii care se ocupa de ele sunt cei mai importanti oameni din aviatie, de ei depinde viata fiecarui pilot. doar 100% este acceptabil pentru functionarea unui avion

alex8

A încercat să îl scoată din zona cu spectatori.
Le trebuie mai multe ore de pregătire că să aibă experiența necesară si să fie pregătiți pentru orice incident.

lupu.irimie

@elphax Te sfatuiesc sa astepti raportul accidentului, inainte de a emite pareri si/sau opinii. In aviatei 99,5% functional inseamna cu totul si cu totul altceva decat ceea ce tu crezi.
P.S. Daca masina ta are un bec de pe stopul de frana ars- inseamna ca masina, tehnic vorbind, nu poate circula!?
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Liviu M

Quote from: lupu.irimie on July 08, 2018, 12:34:10 PM
stopul de frana ars
Intotdeauna m-am intrebat de unde a aparut expresia asta. Oare a existat la un moment dat un stop de acceleratie? Sau de ambreiaj?  ???

AdrianB1

Quote from: elphax on July 07, 2018, 03:26:28 PM
sunt de kk*t fazele astea
Ba comentariul tau este. Pilotii fac ce sunt calificati sa faca, iar avioanele nu decoleaza daca nu sunt 100% functionale. Doar ca avioanele de vanatoare sunt proiectate la limitele tehnologice (altfel ar zbura cu 850 km/h ca un Airbus de linie) si cele cu un singur motor nu stralucesc prin siguranta. Nici un pilot nu decoleaza stiind ca avionul are o defectiune, mai ales la Mig 21 care are un istoric foarte prost (posibil de la motoarele chinezesti? nu comentez).

eugenrau

-Cum adica sa-l scoata din zona cu spectatori? Pentru ca banuiesc ca misiunea nu era sa treaca pe deasupra ci la distanta.In acest caz si daca cadea spectatorii nu erau in mare pericol.
-Banuiesc ca la apropiere,ori a gresit si a venit prea aproape ori a primit comanda sa se indeparteze.
-Astfel se explica manevra intempestiva de indepartare, viraj.
La un viraj se pierde portanta pe aripa interioara.
Asa a ajuns inclinat 45 grade unde portanta era jumatate.
Roll/rotatia in jurul axei se face cu initierea unei usoare mariri a unghiului de atac.Dar de fapt este o succesiune de manevre pe care pilotul stie ca trebuie sa le faca.
In cazul nostru..kuku..
Desi trebuia sa se astepte ,si sa aiba in vedere catapultare alegile fizicii l-au pus la pamant.
.+Aparat f.greu si ore putine (400 in 18 ani)