Accidente si incidente aviatice in Romania si in lume

Started by Ionut, January 20, 2014, 08:40:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

referitor la accidentul aviatic din Japonia, mi se pare incredibil cat de calmi au fost pasagerii!
Desi avionul ardea, au stat pe scaune si au ascultat indicatiile echipajului, ceea ce a facut posibila evacuarea completa. Si erau aproape 400 de persoane in acel avion, nu 200 ca in cele care circula pe la noi. Si-au luat cu ei doar ce le incapea in buzunare: portofel si telefon.
La noi, fara sa fiu rautacios, cred ca ar fi destui care s-ar ridica in picioare, si-ar fi luat laptopul/geanta si ar fi alergat spre usa.
Se pare ca a contat si avionul A350, fabricat cu grija la normele de securitate la incendiu: "materialele din care este construit avionul au făcut ca focul să se propage mai încet decât s-ar fi întâmplat la modele mai vechi"
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

de fapt ce zic eu de Romania... in aproape orice alta tara s-ar intampla la fel.
Numai japonezii sunt construiti diferit..
Asta e din dubai din 2016...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


cavver

Acela nu este un perete. Este usa de urgenta de la mijlocul avionului.

Thermostat

Driving on the parkway and parking on the driveway.

reed


strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Rodeo

Boeing a fost o firma extraordinara atata vreme cat a fost condusa de ingineri. De cand e condusa de contabili calitatea s-a prabusit iar bonusurile de management tot cresc.