News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

deci pe la finalul saptamaniii ar trebui sa stim cate oferte sunt? .....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pentium10

4 oferte pentru Elaborarea studiului de fezabilitate

Marți, 26.10.2021 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU "DRUM EXPRES CLUJ – DEJ".

Până la termenul limită de deschidere, au depus oferte urmatorii agenți economici:

1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – SC SPECIALIST SMART GROUP SRL
2. Asocierea SC D P CONSULT SA. – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA & FUZESI
3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
4. Asocierea SC VIAPONTE ROM SRL – METROUL S.A. – SC CAPITAL VISION SRL

Valoarea estimată a contractului este de 22.199.530,50 lei fără TVA

Durata contractului este de 18 luni (din care 14 luni – Elaborare Studiu de Fezabilitate)

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/4-oferte-pentru-elaborarea-studiului-de-fezabilitate
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

tom_sawyer

#977
Cred că ar trebui pregătit la nivel de SF și un DX de legătură între DX Dej-Cluj și A3, la nord de orașul Cluj-Napoca.





Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

La al doilea ofertant, unul din asociati este societate de avocati. Nu e ciudat ca la o lucrare strict tehnică să oferteze avocați?

bogdymol

Cand stii ca vrei sa faci profit din claimuri peste claimuri, e bine sa ai niste avocati aproape :D
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

Sunt pentru expropieri si tot ce tine de zona asta (cadastrare, identificare proprietari,e tc)
Au numeroase contracte cu CNAIR privind expropierile. Si cu CFR daca nu ma inseala memoria.

qionescu1

@tomsawyer

"Cred că ar trebui pregătit la nivel de SF și un DX de legătură între DX Dej-Cluj și A3, la nord de orașul Cluj-Napoca."

Observatia ta e corecta. Poate fi doar o simpla centura de nord a Clujului, obligatoriu insa la nivel de DN, sau poate fi legatura dintre autostrada nordului (implicit a nordului Moldovei) si A3.  Implica o viziune in care marile proiecte se vor corela, proiecte care inca sunt in competitie politica mai mult sau mai putin declarata sau asumata. Momentan e pe lista autoritatilor locale care au acceptat nevoia ei.

naivu


qionescu1

Scoti din context afirmatiile mele...  Am spus ca exista doua variante posibile. Fiecare depinde de itinerariile alese si proiectele ce se vor dezvolta.

1. In cazul pe care l-am discutat atunci e varianta in care va exista intre Dej si Jibou drum expres. Are avantajul de a capta traficul din nordul tarii  (Baia Mare, Satu Mare si de a-l conecta la A3 si Cluj ocolind partial ce se vrea a fi DX Turda-Halmeu) dar poate conecta si nordul Moldovei la A3.

2. Daca intre Dej si Jibou nu se impune un drum expres, pt ca nu ar avea suficient trafic, atunci nordul tarii si Moldovei se poate conecta la A3 prin legatura Rascruci-Mihaiesti(A3). Avantajele ar fi ca Dej-Cluj va fi DX si va avea prioritate (sper) dar legatura se suprapune si peste ceea ce se vrea o centura de nord nu numai a Clujului dar si a intregii zone metropolitane.

De la Dej la Zalau pe ambele variante distantele sunt aprox egale deci cred ca varianta legaturii Rascruci-Mihaesti ar avea prioritate fiind confirmata de cifrele de trafic de pe relatia BN (+Moldova) - Cluj, dar si a faptului ca vei folosi mai multi km de autostrada pe aici inspre vest, deci viteza mai mare, timp mai redus. Poate la SFul pt segmentul Cluj-Dej ne va spune ca avem nevoie de autostrada aici, ceea va fi un din nou un avantaj.

Nu avem date certe privind o potentiala MZA pe legatura Rascruci-Mihaiesti dar o putem anticipa totusi pentru ca vorbim de o centura a celui mai mare oras din regiune si a celei mai mari zone metropolitane, deci legatura e perfect justificata sub toate aspectele. Plus MZA Cluj-Dej. Totusi vorbim de Cluj care e polul traficului in zona, asa ca mai degraba am amana Dej-Jibou, fara cine stie ce trafic, si mizam pe Rascruci-Mihaesti.

qionescu1

#984
Miercuri, accident la Iclod pe DN1C circulatia blocata timp de cateva ore pe ambele sensuri.

https://actualdecluj.ro/grav-accident-de-circulatie-pe-al-doilea-cel-mai-periculos-drum-din-cluj-doua-tiruri-s-au-ciocnit-frontal-circulatia-blocata/

Coada s-a intins din Rascruci pana la Bunesti adica pe 22 de km. Asta in conditiile in care o parte importanta din trafic a fost preluata de DJ109D, Jucu-Sic-Gherla - Dej, un drum judetean paralel.

TibiV

Vezi ca s-a postat inca de atunci...

Intrebare: zic ei ca este "al doilea cel mai periculos drum din Cluj"...
Care este primul?!...

Si parerea mea este ca a avansat la "al doilea cel mai periculos drum din Romania". Dupa DN2.
Cel putin daca facem calculul la accidente/victime per kilometru...
Vorbesc strict despre tronsonul Cluj-Dej.

Ca asa, la modul general, poti sa iei un DNx de 40-50 km putin circulat si iese "campion" la siguranta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qionescu1

Quote from: TibiV on October 30, 2021, 10:18:56 PM
Vezi ca s-a postat inca de atunci...

Intrebare: zic ei ca este "al doilea cel mai periculos drum din Cluj"...
Care este primul?!...

Unde s-a mai postat si ce? Mi-a scapat mie?

Nu stiu de ce afirma ca e al doilea drum ca periculozitate din Cluj si pe ce date se bazeaza. Concurenta nu poate veni decat de la DN1 pe sectoarele Turda-Cluj si Cluj - Huedin. Daca are cineva niste date/statistici il rog sa le posteze/reposteze si aici.

Privind retrospectiv intr-un termen scurt mie mi se pare ca nr. de accidente s-a redus (probabil afectat si de MZA mare care tempereaza traficul). E doar o perceptie insa voiam sa subliniez in primul rand volumul de trafic apoi periculozitatea desi se coreleaza sau pot fi, nu neaparat obligatoriu, direct proportionale.


TibiV

Nu era un repros la adresa ta...

Ci la adresa celor care au scris articolul.

Teoretic, DN1 are muuult mai multe victime. Dar DN1 este muuuuuult mai lung.
Chiar si daca o iei "judetean", DN1 are un parcurs mult mai lung in judetul Cluj. Si este doar 1+1 pe o buna parte din traseu.

De asta am insistat: nu ma intereseaza neaparat accidentele/mortii pe un DNx de Y km lungime, ci numarul de accidente/victime per kilometru, iar aici discutia este "diferentiata"...
Depinde despre care segment al DN-ului respectiv vorbim...

De exemplu: DN7. Bucuresti-Nadlac.
Hai sa o luam pe segmente.
DN7 Bucuresti-Pitesti are probabil putine accidente grave pe traficul de lung parcurs, pentru ca tot traficul s-a mutat pe A1. Daca sunt accidente acolo, cele mai multe sunt pe Bucuresti-Racari (singurul drum disponibil spre Targoviste).
Pe Racari-Pitesti nu sunt multe accidente mortale. Pentru ca acolo nu mai ai decat trafic local.

La fel si cu DN1C.
Poate "per ansamblu" este relativ sigur. Mai ales dupa Dej, spre Baia Mare/Halmeu.
Dar strict bucata Cluj-Dej este sangeroasa...

Este cam si cum ai spune ca DN2 este o sosea "sigura", pentru ca intre Suceava si PTF Siret nu prea sunt accidente...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qionescu1

#988
Nu l-am luat ca pe un repros ci m-am gandit ca poate s-a mai postat ceva si nu sunt in tema.
Poate s-au referit la prima pozitie la Cluj-Oradea sau Cluj-Turda, nu stiu. Inclin spre prima varianta.
Ai perfecta dreptate legat de intocmirea statisticilor sau cum ar trebui facuta. Nu am gasit decat niste date din 2010 din Libertatea si confirma ceea ce spui si tu (poate ar trebui postat si pe topicul siguranta circulatiei):

https://www.libertatea.ro/stiri/iata-soselele-mortii-din-romania-484469

1. DN 1, care face legătura între Capitală şi nordvestul ţării, până la Oradea, au avut loc 106 accidente – 42 de morţi şi 111 răniţi grav,
2. DN 7 (Bucureşti- Arad-Nădlac), 87 de evenimente cu 38 de victime şi 80 de răniţi,
3. DN 2 (Bucureşti-Suceava- Siret), 83 de tragedii soldate cu 40 de morţi şi 67 de răniţi,
4. DN 6 (Bucureşti-Timişoara), 57 de accidente cu 34 de morţi şi 44 de răniţi şi
5 DN 1C (Cluj- Napoca-Baia Mare- Halmeu), 27 de evenimente grave cu 12 victime şi 24 de oameni cu răni grave.


Corelat cu distanta intre aceste drumuri dar si cu distanta portiunilor cel mai intens circulate sau relevante (Cluj-Dej si Baia Mare-Satu Mare) s-ar putea DN1C sa fie in pozitie fruntasa si nu pe locul 2 asa cum foarte bine ai remarcat. Din pacate insa statistica de mai sus e interpretata de-a dreptul rudimentar si in cel mai simplist mod cu putinta ceea ce evident o viciaza. Poate s-au mai schimbat lucrurile intre timp si avem date mai exacte acum...

Cristian_cj

https://turdanews.net/drumul-expres-care-va-trece-prin-tureni-va-fi-scos-la-licitatie-abia-anul-viitor/?fbclid=IwAR0DSoutCDCZSTaDLBdAN3fkATSKMoUuXBayvAak4Wh55daaHrHXw20sdm8

Drumul expres va avea avizul de mediu în decembrie, după care intră în procedurile interministeriale și scoaterea la licitație anul viitor. Acesta este un proiect având scopul de a degreva traficul din Turda și reducerea distanței dintre Cluj-Napoca și A3, respectiv A10.

În martie 2023 este preconizată semnarea contractului de execuție, iar pentru cei circa 5 km de drum expres care să facă legătura între DN 1 Turda-Cluj și Autostrada A3 (în zona Tureni) este estimată o perioadă de realizare de 18 luni (1 an și jumătate).

Legătura respectivă este deosebit de importantă pentru tranzitul și deplasarea în județul Cluj, însă este de o importanță capitală pentru municipiul Turda, care astfel ar avea șansa să scape de traficul auto de tranzit, care provoacă în prezent ambuteiaje în diverse zone ale localității.

Eu sper ca e o greșeala, cum adică Martie 2023 semnarea ?