News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Avem doua oferte, sa vedem daca vor fi si conforme.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

naivu

Nu cred ca se justifica un DX Turda-Halmeu, portiuni din el da, dar nu el ca intreg.
- centura Turda nu cred, Turda are deja un DN 2+2 si doua puncte de acces la autostrada (mai mult decat multe orase mai mari) si nu este nici Cluj nici Bucuresti ca sa se justifice o centura de jur imprejur.
- conexiunea A3-DN1 de la Tureni DA; ar fi trebuit prevazuta din start in proiectul Bechtel si sa fi fost disponibila din 2009!
- Turda-Cluj nu; exista deja un DN 2+2 cu f putine localitati si A3 pe langa, care preia traficul de mare distanta; exclus sa mai construiasca un DX in paralel, cand majoritatea .ro este deservita preponderent de DN-uri 1+1
- Cluj-Dej da; DN1C care merge din localitate in localitate este clar depasit si se justifica un drum paralel, im plus un DX ar putea atrage traficul dinspre Bistrita catre A3 si degreva Dej-BaiaMare
- Dej-BaiaMare e cu semnul intrebarii functie de cat trafic mai ramane dupa finalizarea Dej-A3; cateva VO/centuri, cativa km cu o banda in plus si DN1C ar deveni suficient
- BaiaMare-SatuMare, urmat de conexiunea cu autostrada de la vecini da; ar fi legatura zonei cu Occidentul si Oradea-Arad
- SatuMare-Halmeu nu; Halmeu este pe granita cu Ucraina subcarpatica, unde te mai duci de acolo? Pe ce drum si catre ce destinatii?
PS: mult succes cu conexiunea Tureni, sper sa demareze curand

yetiman

^ Imi spui si mie care sunt cele 2 accese la autostrada A3 la Turda?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

qionescu1

      Cred că DX Turda-Halmeu ar trebui promovat mai intens mai ales de factorul politic local pentru că DN2 care trebuia să fie DX este autostradă acum iar DX Craiova Pitești este in lucru deja. După acestea ar trebui sa urmeze DX Turda-Halmeu având în vedere valorile de trafic ale acestuia.
      Abordarea construcției ar trebui realizată pe segmente în același timp sau etapizat în funcție de sectoarele de trafic, drumurile existente dar și viitoarele conexiuni. Astfel ar trebui sa avem:
1. Conexiune A3-DN1 - in pregătire acum
2. DX Apahida (in continuarea centurii metropolitane)-Dej - eu as zice direct autostradă aici!
3. DX Dej-Bistrita sau chiar autostradă pt că realizează legătura cu întreg nordul Moldovei.
4. DX Dej-Baia Mare
5. DN sau DX pe itinerarul Tureni-Aiton-Pata-Apahida pt ocolirea Clujului pe ce trebuia să fie DX Turda Halmeu. Este ultima etapă pt că avem deja un DN cu 4 benzi Turda-Cluj și ar fi stupid sa mai facem unul paralel cu el și avem și centura de diamant cu traseu contestat care a dus la triplarea costurilor ceea ce face puțin probabil în viitorul apropiat sa se mai investească suplimentar pe acest sector.

naivu

@yetiman, ai intrare pe A3 langa Turda si langa CampiaTurzii. Da stiu, sunt localitati diferite dar 6km nu e un capat de lume! Cine pleaca din estul Turdei spre TgMures, banuiesc ca nu se jeneaza sa treaca prun CampiaTurzii!

radupe

#125
@naivu - Turda nu are nici o centura, doar A3 care intr-adevar are legatura la Turda, dar urmatorul nod de autostrada spre Cluj (Oradea) e la 40 km. Tot traficul dinspre Tg Mures, Alba Iulia spre Bistrita, Dej, Baia Mare traverseaza orasul.
Centura s-ar rezolva foarte simplu (s-a tot vorbit aici pe forum) prin realizarea nodului de autostrada din zona Cariera Sanduleti - Copaceni (Tureni).

Mai adaug aici paftul ca zona se transforma incet intr-un pol logistic al jumatatii de nord a tarii, Kaufland are centru logistic din care aprovizioneaza toate magazinele din Ardeal, Dedeman acum deschide un parc logistic similar, Penny de asemenea are centru logistic, iar la 15-20km Lidl are un centru logistic.



tom_sawyer

Quote from: NGC on April 02, 2020, 12:50:03 PM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1020184] "Elaborare Studiu De Fezabilitate, Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire si Proiect tehnic la obiectivul Drum Expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (zona Turda) si Drum National DN1 (zona Martinesti)".

Valoare estimata: 2.719.778,00 RON fara TVA

Ofertanti:

1. Ofertant unic : SC EXPLAN SRL (cu tert China Highway Engineering Consultants Corporation)
2. Ofertant unic : SEARCH CORPORATION

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100101806

SergiuSerj

^

Nu mai avem nici un update despre cele doua oferte ? S-a semnat oare ceva?

NGC

S-a semnat dar nu am vrut sa va spunem! :lol:

Cu ce va ajuta pe unii sa stiti IN SECUNDA ZERO ca s-a semnat, daca apoi de exemplu apar intarzieri din diverse motive in derularea contractului?

Stati linistiti, nu s-a semnat nimic. Nici macar nu s-a incheiat oficial etapa de evaluare tehnica (plus DUAE).

naivu

Se pare că este ceva trafic pe Halmeu https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1096.msg289000#msg289000
S-ar putea să merite DX SatuMare-Halmeu. Mea culpa  :)!

prd.marius

Acest drum express vad ca nu apare pe harta interactiva a celor de la CNAIR.
Oare au uitat de el?

horatiu.cosma

Nu poate apărea ceva ce nu există nici la nivel de linie trasă pe hartă.

TibiV

Am cariocile la mine...

Daca vrei, trasez eu urgent un traseu de "stă mâțu in coadaă"!...

:rofl:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

prd.marius

Pai din punctul meu de vedere apar altele care sunt cam in acelasi stadiu ca si acest drum expres. In fine...

horatiu.cosma

Discriminare API, contestație la CNCD  :lol: :lol: :lol:.