Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Vlad94

#135
O scurta intrebare. Traseul DX-ului este gandit cumva pe traseul Tureni-Martinesti-Centura Apahida Valcele-si drum nou pana la Dej? Dacă da, se are în vedere upgrade-ul centurii la 2X2?

horatiu.cosma


alexV

 :) ce negativist. dar asa e.

Licitatia de anul trecut cand nu s-a prezentat nimeni includea  intr-adevar si sectiunea Martinesti - Centura Valcele Apahida, o dublare a DN1. Licitatia actuala este strict A3 - Tureni (Martinesi), 2x2 benzi.

Niciodata nu a fost luat in considerare dublarea centurii Valcele Apahida.

In alta ordine de idei, 50-50 ca saptamana asta aflam castigatorul.

GML

Sunt sanse sa fie gata inainte de 2023?

qionescu1

Bine ar fi si sa speram, pentru ca e de departe una dintrele cele mai mari rușini naționale. Putea fi rezolvata cu o simpla iesire de pe autostrada si 3-4 km de drum, iesire pe care o asteptam de 10 ani ... si mai dureaza.

GML

Poate si cu o parcare, care sa fie legat cu un DJ, macar pt. autoturisme. Pt. TIR e nevoie de ceva mai masiv, dar acuma toata lumea trece prin Turda.

SergiuSerj

Ma mir cum mai tine podul din Turda la tot traficul care vine de pe autostrada de la Mures+Alba...

Granata06

Pai tine pentru ca se circula pe o banda, alternativ.

GML

Cealalta varianta, printre sine, e mai OK? Eu am incercat de acum un an, dar mi se parea si mai naspa, decat podul.

andrey_rsu

Cealaltă cale de acces în Turda, în speță Bld 22 Dec 1918, este în refacere completa, este cuprins într-un program mai amplu cu fonduri europene. Din păcate va mai dura pana va fi terminata și este probabil și unul din motivele pentru care nu se grăbesc cu podul. Dacă ar închide podul pentru refacere ar bloca cam toată ieșirea pe autostrada la Turda.
Și e trist a dracu ca în mod normal trebuia sa fie demult acea legătura la Tureni

qionescu1

Am mai scris de etapele in care ar putea fi realizat acest DX, dar observ ca in zona asta, desi foarte activi in API si pe forum,de DX Turda Satu Mare e o liniste totala. DX Ploiesti-Bacau nu va mai fi DX ci autostrada, DX Pitesti-Craiova e in executie iar acum apare in discutie si pregatire pt licititatie parca DX Craiova-Targu Jiu plus altele din zona Moldovei si din sud. Nimic despre DX Turda Satu Mare, inclusiv in masterplan e lasat la urma in conditiile in care valorile de trafic il indica al treilea DX. Inteleg ca nu ajung banii insa nu putem prioritiza drumuri cu volum de trafic sub DX Turda - Satu Mare! N-ar strica o presiune din partea API pt tronsonul Apahida- Dej si Dej-Bistrita, sau macar pentru o prioritizare a segmentelor cele mai aglomerate.

naivu

Atat timp cat inca sunt probleme intre Gilau-Bors (licitatia Chiribis-Suplacu inca nu este reluata, licitatia pe Zalau si tunelul de sub Meses e la nivel de vorbe, licitatia Zimbor-Nadaselu inca creeaza emotii), nu te astepta la prea multa prioritizare pt proiecte de infrastructura pe Apahida-Dej-Bistrita! Ca sa nu mai pomenesc de celelalte prioritati aflate mai mult in aer decat pe pamant: tunelul "pt ursi" de la Margina, licitatiile PiSi 2+3, Fagaras-Brasov, CoBra, proiectele din Moldova, DX-urile conectate de podul de la Braila.

caveman

S-a mai incheiat o etapa azi in procesul de selectie a castigatorului (evaluarea financiara), au intrat in deliberare :)

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100115690/
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

calino

^^^
Nu se poate vedea pe SEAP in stadiul asta care sunt firmele care au depus oferte pentru proiectare?

alexV