News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

............. @ andreita.... În primul rând de pe "Scribd", dar la ei îți trebuie cont și o răbdare de cămilă....., tutun și nepăsare, când intrii pe cont......
             https://www.scribd.com/document/717884886/6-Racordarea-Cu-Terasamentele

Încerc niște "print-screen" de la ei că le am totuși descărcate pe undeva, prin adâncurile calculatorului cu mizeria de W10...... Este ceva teorie și multe prescripții tehnice, dar ai nevoie de răbdare ca să le citești; oricum de la teorie la practică este o..... mare tasare tocmai când ieși de pe tablierul podului, peste pieptenele de dilatație și "calci pe placa de racordare" de zici că pici în.... beci, de-a dura pe trepte....... mai jos, un "rezumat" al unei spicuiri.... Dacă înțelegi ceva, e de bine, că nici unii proiectanți nu ies din ceață......Altfel,  "Dumnezeu cu mila" și dăi cu 120 de km/h prin tasări, de-ți apare luna, prin parbriz, mai aproape decât este în realitate...........

P.S. Materialul, pe bune, este interesant de citit și benefic, lăsând orice glumă deoparte.... Numai că "scribd-ul" are niște cerințe "puțin exclusiviste"......................................




















Powered by API/PUM imgur uploader

nicolaem

Vad ca a fost preluat comunicatul API despre DEx4 de toata presa locala.
In majoritatea titul este "dezamagitor", cumva indus de exprimarea din comunicatul API.

Nu stiu de ce este atat de pesimist si induce din punctul meu de vedere ideea ca nu se lucreaza suficent, sau ca constructorul nu isi da interesul.
Consider gresit asta, ca ne dorim noi e altceva dar termenul contractual este 2025. nu e nimic dezamagitor ca nu termina mai repede. Mobilizarea e chiar buna si spre deosebire de majoritatea ator constructori acestia chiar au inca sansa sa termine la timp.

ijwtsh

#1817
Bine, n-o sa termine nici la timp, daca februarie 2025 e termenul. Ma rog, depinde si de vreme. De acord, totusi, ca ar fi ajutat o fraza in plus in comunicat pe un ton mai pozitiv. La fel si Nurol a intarziat pe A3, dar pentru primul contract e de apreciat ce au facut.

Nu zic ca termenele n-au rolul lor, dar e ca in viata - e mult mai de apreciat o firma care nu termina la timp, dar se vede ca incearca vs una care sta si fluiera toata vara, cand e numai bine de lucrat.

horatiu.cosma

Stadiul fizic raportat e la 45% după un an de contract dintr-un an și jumătate, cu luni de toamnă și iarnă în fața. Utilități nerelocate, multe zone cu umplutură în stadiu incipient mai ales la rampe unde e sensibil. Deci se poate cataloga oarecum la dezamăgiri, față de primele termene ale constructorului, cu terminat înainte de termen, in noiembrie. E sigur că ies din termen. Întrebarea e cu cât.

nicolaem

Mi se pare nerealistă speranța ca orice lot sa fie dat în circulație înainte de termen. Că o zice un constructor sau politician are 0 valoare pt mine.
Văzând per ansamblu cat de greu e peste tot sa se respecte termenele ( motive diferite nu dezvolt aici) faptul că acest lot e relativ in grafic e excelent. Că e februarie sau aprilie ( cel mai probabil) e totuși ok.

andreita

#1820
si eu sunt de acord. plus ca au inceput in octombrie (realist cu lucrul), deci au 10 luni de lucru, din care cam 3 au fost de iarna. 5 cu ziua scurta. plus ca 45% este raportat (daca nu ma insel), acuma 2 saptamani. Deci probabil sunt in jur de 47-48 acuma.

eu as paria pe o inaugurare inainte de 1 aprilie 2025.

Feri

QuoteImagini de pe șantierul Drumului Expres – drum de legătură pentru asigurarea conexiunii dintre A3 și DN1 (în dreptul localității Tureni), județul Cluj
Lucrări în execuție:
▶lucrări de terasamente (săpătură, stabilizare pământ, realizare umplutură cu material granular);
▶lucrări de consolidare (forare piloți, forare ancore, turnare capitel, execuție dren capitel);
▶execuție podețe (săpătură, montare prefabricate, betonare, hidroizolații);
▶realizare drenuri longitudinale sub șanț;
▶structuri: 1, 4, 6, 8 (cofrare placă de suprabetonare, armare antretoaze, turnare beton zid de gardă C1 dr., decofrare zid de gardă/hidroizolație elevație culei,  hidroizolație C2, cofrare/armare antretoaze, cofrare placă de suprabetonare, montaj gabioane);
▶relocare rețele de utilități;
▶montare rețea ITS;
▶punct de sprijin: lucrări la clădirea operațională și la depozitul de sare;
▶realizare sectoare experimentale cu anrobat bituminos AB 31,5.
Antreprenorul este mobilizat în șantier cu 318 muncitori și 221 de utilaje.
DRDP Cluj FB / The Romanian YT

SergiuSerj

^
Stadiul lucrarilor, 48%.

raulbogdan23

Maine dimineata filmare de ieri, 31.07.

raulbogdan23

Obiectiv: Drum Expres DEx 4 Legãtura A3 - DN 1 loc. Tureni | filmare completa
Data filmare: 31.07.2024
Constructor: DIMEX 2000 & CON-A



Enjoy!

PS: premiera la ora 10:00

alexV

Multumim pentru filmare. Pare mai animat santierul. Stiu ce a scris API recent, nu a fost consens acolo, doar democratie cu prezenta slaba la vot, daca pot sa ma exprim asa.

Despre evolutia procentelor: din experienta altor monitorizari vedem ca toti antreprenorii pornesc mai greu, pana stabilesc relatii cu subcontractori si furnizori dureaza cateva luni. Si aici la fel. Le-a fost mai greu sa ajunga la 50% decat le va fi sa ajunga la 100%.

Ma bazez si pe FIDIC rosu cu proiect solid, fara reglari de preturi pe final de contract, fara piedici ori santaje birocratice. Utilaje exista in santier, se vede lucrul ingrijit (amintesc terasament cu piatra asezata manul in spatele culeii).

Parti negative: (1) ii prinde toamna cu relocarile de LEA, si (2) CON-A la structuri trage in jos.


Eu vad potentialul, urmaresc daca se concretizeaza anul asta.

xghost

Oare trebuie sa fie gata 100% pentru a fi predat circulatiei? Nu stiu cat % din totalul efortului sunt lucrari care nu influenteaza traficul...

Ionut

Problema și aici este tot la structuri. Nu contează atât de mult % fizic total. Poți fi la 80% fizic total și să fii la 6-9 luni de inaugurare. Vezi Galați-Brăila... sunt la 80% (cică) de jumătate de an dacă nu mai bine.

florin74

#1828
Cred ca are Aktor mai multe sanse sa deschida A0 sud pana la 31.12.2024 decat DIMEX-CON-A aici. Adica ceva de genul 0.0001% vs 0.00001%  :)))))
Incredibil de greu se misca la structuri. Si nici in rest la terasamente si ziduri de sprijin nu rup gura targului. De utilitati nu mai zic.
Cel mai probabil mai iunie 2025... similar ca Aktor.

andreita

#1829
intrebare: si aici, cu relocarile, e ca si la A0 sud 3? Adica antreprenorul nu a contractat din timp cu transelectrica sa mute linia de joasa tensiune ? Sau de ce intarzie cu relocarea?


legat de dat in folosinta, nu cred ca trebuie sa fie 100%, deoarece vad ca e si un CIC cuprins in proiect. cred ca teoretic, pot sa dea in circulatie la 96-97%. Daca da in circulatie doar A3->Tureni (care are bretele mai scurte, nu stiu daca e posibil), cred ca pot si pe la 94-95%.


realist, eu zic ca 1-2% sanse sa circulam aici inainte de 1 februarie 2025. cum zicea si ionut, eu trec aproape zilnic pe langa santier, si progresul la Podul peste DN1 sau viaductul peste valea racilor , e foarte slab

dar intr-un ton mai fericit, chiar are o prestatie buna Dimex. eu sunt multumit