[GR] Centura Giurgiu

Started by NGC, May 09, 2018, 11:04:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

sincer, in imagini mai vechi am vazut armatura , probabil pe celalalt sens. se si vad niste capete care ies afara
in imaginile recente vad un escavator care goleste cupa dupa cupa in fata acelui "finisor", dar direct pe folie. nici o armatura
sau mai vine un strat deasupra ?

punktnet

Am lasat mai jos un link documentat cu explicatiile legate si de armatura unui drum de beton

https://theconstructor.org/concrete/types-concrete-pavements-construction-applications/17182/
Just kidding.

mirceaeliade

ce nomenclatura va avea acest nou drum?  ceva in genul VO DN5x?  Sau DX x?

RobertH

Nu e drum express. Doar pentru ca ei zic ca e nu inseamna ca si e. La fel ca si centura de nord din Oradea numita prin presa ca fiind drum expres.

E centura, deci DN.

Liviu M

Care-i definitia drumului expres in legislatia romaneasca?
La nemti drumul "expres" (de fapt pentru vehicule motorizate) e marcat cu indicatorul https://soferonline.ro/indicatoare-si-marcaje-rutiere/semne-de-circulatie/capitol-indicatoare-de-informare/drum-pentru-autovehicule-194/ si interzice circulatia altor vehicule cu exceptia celor motorizate care pot merge mai repede de 60 km/h. Daca intamplator sunt cu doua benzi pe sens, cu sensurile separate fizic si fara alte restrictii, nu au limita de viteza, da' pot fi si pe o banda pe sens si cu intersectii la nivel (si cu limite de 70 km/h).

elphax

Legislația de la transporturi care le construiesc sau legislația de la interne pentru circulație?  Primii au, ceilalți nu prea

eciudor


rocklee


rocklee


rocklee



BIGRED1984

In reportajul citat mai era o poza cu o zona in care betonul este spart (cum era treaba aia, ca trebuie betonul turnat continuu sa nu aiba probleme ?)
Acolo se vede si armatura, ca sa raspund unui coleg de mai sus



JohannDB

            Citeam, cu o pagină mai înainte, ceea ce spunea @Fred, despre giratoriul principal de bifurcare din DN5 a variantei spre Giurgiu-vamă/Podul Friendship-ului...   :D 
           Și eu, trecând recent prin zonă (după aproape 6 luni în care n-am mai avut drum spre vama Giurgiu) și dând peste finalizarea noii girații, mă întrebam ca și @Fred, de ce nu s-a făcut o bandă paralelă/directă către orașul Giurgiu pe direcția București - Giurgiu..... SAU, DE CE nu s-a optat pentru a se face o girație (deși eu le "urăsc" aceste girații unde ai trafic greu, cu lungimi, cu lățimi pe direcțiile importante ca o vamă), o girație nesimetrică, dezacsată, adică, cu centrul undeva la marginea de est/stângă a lateralului șoselei spre Giurgiu astfel  ca direția spre oraș să fie cât mai rectilinie...... ??  Dar și benzile de angajare spre vamă să fie DEOSEBIT DE GENEROASE ca raze de curbă....
  De ce "trebuie" să aibă, insula girației un diametru atât de mare ??
  La modul cum arată ACUM breteaua de ieșire din drumul de legătură, pe direcția București, în DN5, SPER să nu pună N.J imediat de la capătul spre București al micii insule, pentru că, dacă vii cu ceva foarte lung, spre vamă, poți folosi intrarea pe drumul de legătură prin utilizarea deplasării pe contrasens, având la momentul ăsta cea mai mare rază de acces, după care revii bine și frumos pe dreapta spre vamă....



Powered by API/PUM imgur uploader
             

EugenRo



^ Probabil pentru ca se doreste sa se continue cu centura de vest