[GR] Centura Giurgiu

Started by NGC, May 09, 2018, 11:04:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe



Se mentine termenul de 20 decembrie pentru deschidere trafic si aprilie 2022 pentru finalizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

miahi

^Cum se simte suprafata de rulare, vibratii si sonor ? Cred ca nu are nicio legatura cum era pe A2 pana la Fundulea sau pe fosta portiune intre Fetesti si Cernavoda.

RaduG

Eu chiar sunt curios cum va rezista betonul rutier la coroziunea cu NaCl sau CaCl2, substanțe folosite iarna la dezghețat carosabilul, și care reacționează cu compușii din beton formând produși secundari de reacție care fac betonul sfărâmicios (oxicloruri, sulfați etc).
Presupun că s-au folosit diverși aditivi moderni care să inhibe această reacție chimică.

elphax

si poate vor sti sa nu dea cu anumite substante, doar mecanic

Cristi N

Daca se foloseste doar CaCl - Clorura de calciu n-ar trebui sa fie probleme, doar NaCl - Clorura de sodiu ataca betonul si il face sa se sfarame.

Ionut

Clorura de sodiu... sare, oameni buni!

Din cate stiu eu si clorura de calciu e tot o sare si ataca si asta betonul (drept ca nu la fel de tare ca sarea pe care o pui in mancare).

carutasul

nu se acoperă oricum cu ceva smacolină ca să prevină  infiltrarea apei ?

ciprebbe

Quote from: miahi on December 10, 2021, 04:10:47 PM
^Cum se simte suprafata de rulare, vibratii si sonor ? Cred ca nu are nicio legatura cum era pe A2 pana la Fundulea sau pe fosta portiune intre Fetesti si Cernavoda.

Ca un avion care luyleaza pe pista :).
Vor fi comentarii , sunt convins, dar e ok suprafata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

chiar imi doresc f.mult sa functioneze aceasta suprafata la iernile noastre...si ar trebui ca doar nu facem piste de avion tot la cativa ani
valoarea adaugata este mult mai mare decat la asfalt...totul de la agregate la ciment si in final beton este facut la noi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom_sawyer

#114

Ionut

API pe Facebook

Săptămâna trecută am vizitat drumul de legătură DN5-PTF Giurgiu-Pod Giurgiu-Ruse. Avem imagini din dronă -   și de la bord -  .

Constructorul (PORR) își menține promisiunea de a da în exploatare, în jurul datei de 20 decembrie, cei 5,72 km ai drumului național cu două benzi pe sens și parapet median, dar finalizarea va veni în primăvară, fiind multe "mărunțișuri" de terminat în afara părții carosabile.

Tronsonul aduce în premieră în România o tehnologie nemțească de așternere a betonului rutier, suprafață mai puțin obișnuită pentru șoferii români. Da, betonul rutier se așterne la fel ca asfaltul, nu se toarnă. Sperăm să fie un exemplu de succes și soluția să fie implementată și pe alte segmente cu trafic greu foarte intens.

Lucrările efective au început în octombrie 2020, termenul contractual de execuție fiind de 18 luni. Așadar, dacă se va reuși inaugurarea până de Crăciun, vom avea încă un mic proiect dat în exploatare înainte de termen în acest an, după mini-lotul din Autostrada Transilvania la sud de Târgu Mureș (antreprenor STRABAG).

survola

^ Wow, cât spațiu pe stânga, lângă despărțitoarele de sens!

ciprebbe

90 cm am masurat, da e foarte confortabil asa....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduC

Imi pare ca aici se vad efectele acelui ordin de ministru.

Ce nu mi-e clar este de ce, dintre santierele la care se lucreaza, "doar" aici se vad aceste efecte.
Ma gandesc ca si pe Cra-Pi, acolo unde s-au instalat deja parapetii mediani, ar fi trebuit sa ii vedem la o separatie similara fata de marcaj, nu?

ciprebbe

Nu, e o discutie interminabila cum ca daca retragi parapetele mai la interior trebuie refacut sistemul rutier si pe portiunea aceea unde de obicei este doar uzura.
Banuiesc ca se leaga de problema fisurarii stratului subtire de uzura ( cand bate parapetele) pentru ca acolo nu o sa iti ajunga tirul cu roata sa iti distruga zona decat in cazul unui accident cand oricum va distruge parapetele.
Aici la Giurgiu e doar un singur rand de parapete si va fi un DN cu 2 benzi pe sens nicidecum "autostrada nemteasca".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe