[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spy_flo

http://imgur.com/a/8VRws

Poze de ieri, de la podul Calvaria până la Sala Sporturilor și de la intersecția cu strada Maramureșului până la intrare în CUG

ciprebbe

Sa inceapa nebunia ...pardon santierul....

În Capitala Tineretului şi Piaţa Unirii devine şantier

QuoteTerase în loc de maşini

În 2015  se închide circulaţia de pe partea cu Diesel şi se desfiinţează parcările de aici. În loc va apărea o zonă pietonală, dar şi terase care vor ocupa actualul carosabil. Zona va fi pavată cu piatră cubică cu aspect granitic, după modelul restului Pieţei Unirii. De asemenea, actuala staţie de taxiuri va fi mutată pe latura vestică a pieţei, loc unde vor fi regândite puţin şi parcările care în prezent sunt oblice şi care, cel mai probabil vor fi trasate paralel cu drumul. Şantierul care va cuprinde Piaţa Unirii tot în acest an se va întinde pe peste 11.000 de metri pătraţi. Aceasta deoarece sunt prevăzute în acelaşi proiect şi câteva lucrări pe laturile nordică şi sudică. Aici trotuarele ar urma să fie pavate şi ele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Strada Memorandumului a intrat în ultima etapă de modernizare
Noii stâlpi de iluminat au fost montați aseară pe str. Memorandumului.
În această ultimă etapă a proiectului european stâlpii vechi de iluminat vor fi demontați, cablurile aeriene care nu au fost introduse în subteran vor fi îndepărtate, se continuă cu montarea pietrei naturale pe trotuare și finalizarea lucrărilor de modernizare a părții carosabile.



















Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Banda pentru RATUC si trotuarul de pe partea opusa nu intra in aceasta modernizare? Adica nu mi se pare chiar ultima etapa de modernizare daca se fac.

neobluenet

Sigur va intra si banda sudica si trotuarul aferent dupa ce trotuarul nordic va fi finalizat. Insa daca se faceau concomitent ar fi fost restrictionata circulatia la o banda pe sens, foarte putin pentru traficul din zona respectiva. Pe langa asta mai este si traficul pietonal, destul de intens.

danny_cbu

@neobluenet

Proiectul Platinia prevede crearea unei strazi cu 3 benzi pe terenul care apartinea Ursus pana acum. Ramane treaba primariei sa realizeze strapungere mai departe spre str. Uzinei Electrice

ciprebbe

S-a terminat calvaru pe Memo
De maine se circula normal. Au disparut si cablurile.
Conform primarului, copacii doar la toamna se pot planta( exclus la peste 30 grade)



Si podul de pe linia de tramvai de peste Nadas e gata si de maine tramvaiul isi reia circulatia. Si aici s-a terminat lucrarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AndyM09

Super, chiar ma gandeam ca vor termina azi, fiindca weekendul asta din cate am observat, pareau sa faca ultimile retusuri la trotuar! De azi incep pe motilor? Cel putin in planificare asa era ideea

horatiu.cosma

Pe Motilor au inceput cu introducerea cablurilor in subteran. Sunt aproape gata cu treaba asta, dupa care vor incepe prin a sparge alternativ pe cate un sens prima banda si trotuarul, cum de altfel s-a lucrat si pe Memo. O alta stire interesanta este legata de noi investitori in Cluj. In ritmul asta, UTCN nu va mai avea de unde sa dea atatia studenti cat au nevoie companiile din domeniu.

http://clujcapitala.ro/2015/07/cluj-compania-germana-henschel-investeste-10-mil-euro-intr-o-fabrica-in-parcul-industrial-tetarom-iii/

Granata06

Ce fel de piatra au montat pe motilor? Este chiar piatra naturala prelucrata sau o compozitie din beton? Mi se pare ciudata culoarea pentru piatra naturala.

horatiu.cosma

#56
Au folosit si si, de ambele tipuri. Ce se vede in imagini e ceva compozitie din beton, asemanatoare cu marmura, iar pe langa cladiri si guri de canal au pus bucati mai mici de piatra naturala. Arata destul de bine, ce nu e ok, e ca mai toate treptele de intrare in diferitele cladiri de pe memo sunt crapate in urma lucrarilor.

horatiu.cosma

Dupa ploile din ultima saptamana, nu am putut sa nu observ cum arata banda I pe principalele artere din Cluj. Pe dungile pe care trec rotile autobuzelor, balteste apa. Acest lucru se observa si in zonele nou asfaltate, la Opera pe directia de urcare spre Observator si pe Memorandumului, directia Manastur. Rusinos mai ales pentru Memo, fiindca e o artera complet renovata de 2 luni. Chiar nu exista nicio varianta de a renova un drum, in special in statiile de autobuz, astfel incat sa nu se lase asfaltul pe unde merg rotile autobuzelor? Intr-o alta ordine de idei, pe calea turzii, in curba unde avem accidente pe banda rulanta, au pus la un moment dat stalpisori de plastic, cu promisiunea ca la venirea verii, o sa ii inlocuiasca cu parapeti mai solizi. Evident ca stalpisorii sunt tot acolo, cu o parte dintre ei rupti. Dupa aceste ploi, canalizarea cam lasa de dorit. Avand in vedere ca orasul e in depresiune, m-as astepta ca toata apa sa se scurga rapid in Somes. Se pare ca nu e chiar asa. Cu o zi inainte, apa era si peste trotuar cu 10 cm, abia am reusit sa trec. Strada e reabilitate de un an si ceva.

Si noi visam la tunele si trenulete...

horatiu.cosma

Am trecut azi pe Strada Horea, si e 95% finalizata. Mai sunt cateva zone unde nu e finalizat trotuarul, un acces spre o strada laterala neasfaltat si marcajele de pe carosabil. In rest, invit clujenii si nu numai sa treaca pe aici, e un deliciu vizual, cabluri in subteran, piste de biciclete, trotuar din placi de granit(sau marmura), Eu cel putin am ramas impresionat. Atat de impresionat incat am uitat sa fac niste poze :).

florin74

Au inceput lucrarile la strada Fagetului. E inchisa intre sensul giratoriul de pe Turzii pana la intersectia cu Eugen Ionescu (hotel Stil).