Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

@dan tm - exact asta au facut. Sunt cuplate in cupla Shaku, mecanic si electric dar multipla comanda e oprita, si se conduc "prin statie" cu doi mecanici.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Se pare ca Astra a vazut ca totusi e varf de sezon si a scos de la gard vagoanele care stateau degeaba. 5 cusete si vagonul salon pe ruta Arad - Bucuresti - Constanta.






etravel

#272
Incident neplăcut în drum spre litoral. Trenul Astra Transcarpatic București Nord – Mangalia s-a defectat la Ciunița

"Astăzi trenul IR 15581 de pe ruta București Nord – Mangalia a circulat doar până la stația Ciulnița din cauza unei defecțiuni tehnice. Prin urmare, acesta nu își continuă drumul, iar trenurile IR 15582 de pe ruta Mangalia – București Nord și trenul IR 15521 de la București Nord la Titu sunt anulate astăzi, în data de 22.08.2019", se arată într-o postare pe pagina de Facebook Trenuri Astra Transcarpatic.
Astra Transcarpatic le va returna pasagerilor banii dați pe bilete

TibiV

De astazi...
https://www.facebook.com/1923860884501912/posts/2507795476108447/
QuoteStimați călători,

⚠️ Vă informăm că trenul IR 15522 de la Titu la București Nord este temporar anulat, în locul lui circulând trenul 15520 cu plecare din stația Titu la ora 05:45.

Pe celelalte rute operate de Astra Trans Carpatic se circulă normal la acest moment.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AndreiB

Cred ca ar fi mai simplu sa anunte ce circula, decat ce e anulat. La cate curse anulate, eu nu mai merg cu Astra.

TibiV

QuoteNOUTĂȚI ÎN MERSUL TRENURILOR SOFTRANS, DIN 16 SEPTEMBRIE 2019

Răspunzând multor solicitări, Softrans va repune în funcțiune, începând cu 16.09.2019, două noi trenuri pe relația: Craiova – București Nord – Brașov și retur. Ele vor funcționa, pe aceste rute, până în 14.12.2019.

Mersul trenurilor, pe aceasta relație, va fi următorul:

TUR. Plecări din Craiova:
Trenul 15931 va pleca din Craiova, dimineața, la 6:10 și va ajunge în București Nord la 9:13; la 9:23 va pleca mai departe spre Brașov, unde va ajunge la 11:55.
Trenul 15933 va pleca din Craiova, dimineața, la 6:40 și va ajunge în București Nord la 9:51; la 10:20 va pleca mai departe spre Brașov, unde va ajunge la 12:52.
Trenul 15935 va pleca din Craiova la 15:58 și va ajunge în București Nord la 19:02; la 19:24 va pleca mai departe spre Brașov, unde va ajunge la 22:01.

Pe parcurs, va avea opriri și la: Caracal, Roșiori-Nord, Videle, respectiv Ploiești-Vest, Câmpina, Breaza, Sinaia, Bușteni, Azuga și Predeal.

RETUR. Plecări din Brașov:
Trenul 15932 va pleca dimineața din Brașov, la 06:50. Va ajunge în București Nord la 09:28 și se va repune în mișcare, către Craiova, la 10:00. Sosirea în Craiova, la 13:29.
Trenul 15934 va pleca după-amiaza din Brașov, la 14:55. Va ajunge în București Nord la 17:31 și se va repune în mișcare, către Craiova, la 17:42. Sosirea în Craiova, la 20:53.
Trenul 15936 va pleca după-amiaza din Brașov, la 15:45. Va ajunge în București Nord la 18:18 și se va repune în mișcare, către Craiova, la 18:30. Sosirea în Craiova, la 21:55.

Pe parcurs, va avea opriri în aceleași stații ca la tur.

https://www.facebook.com/525120760920888/posts/2130445463721735/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: Balto on January 13, 2018, 09:43:44 AM
FEROTRANS TFI a cumparat 53 de automotoare din Olanda pe care le va moderniza cu intentia de a opera trasee interne


NS wants to reverse the sale of diesel trains (DM '90) to Romanians
stirea originala
google translate

(info preluata de la colegul dan tm care a postat link-ul pe forumtrenuri)

elphax

Nu am mers de ani cu trenul. Am vazut ca exista tren de noapte Astra Timisoara - Bucuresti si au cuseta de 4 locuri , nu de 6 cum stiu ca avea CFR. Stie cineva cum arata, sunt conditii mai bune decat la CFR ?

Phenol

Daca e sa aleg dupa conditii asi alege Astra, insa daca este sa aleg dupa orar aleg CFR-ul. Are si CFR cuseta de 4 si nu ajunge la 5.40 dimineata.

rota

Tranzacție: Producătorul austriac de componente pentru industria feroviară Ultimate Europe cumpără compania românească O.D. Tehnic, fondată de frații Popa

Înființată în 2004, O.D. Tehnic produce repere din rășini armate cu fibră de sticlă, 95% din producția companiei fiind destinată domeniului feroviar. Compania deține o hală de producție în Podnari, județul Dolj.
Sursa

carutasul

presupun că Podnari e Podari, lângă Craiova.

Dagda

Hm, se pare ca Regio Calatori surprinde din nou, face doar 4 ore 55 de la Brasov pana la mare in conditile in care este incadrat ca fiind tren Regio si are un pret de 64 de lei.
Din Bucuresti Baneasa pana in Constanta face 2 ore si 1 min, find practic cel mai rapid tren.  :o

vancouver

Da, 2:01 de la Bucuresti Baneasa la Constanta si invers chiar 1:57  :o :o cu o oprire la Fetesti ! (sigur nu e pana-n Bucuresti Nord, din Baneasa pana in Bucuresti Nord se mai fac intre 7 si 10 minute, dar oricum e o performanta)

Si admirabil sub 5 ore de la Brasov la Constanta, cu 11 OPRIRI ! ! ! (adica realmente mers de personal pe Valea Prahovei, abia de la Ploiesti Vest devine un tren cu f. putine opriri.) La dus spre mare face 4:55 (BV 07:21 CTA 12:16), la intoarcere 4:48 (CTA 15:47, BV 20:35).

Viteze comerciale:
Constanta - Brasov = 80 km/h (383,9 km in 4,80 ore)
Constanta - Ploiesti = 97 km/h (276,5 km in 2,85 ore)
Constanta - B.Baneasa = 112 km/h (218,4 km in 1,95 ore)

Probabil e trasat cu Vmax 140 km/h.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#283
Si stati asa, ca partea cea mai tare inca mai urmeaza. Nu numai ca respecta la minut orarul, dar a facut chiar cu 9 minute mai putin intre Fetesti si Buc-Baneasa pe 09.06.

Adica o viteza medie de 143,7 km/h intre Fetesti si Buc. Baneasa... Ceea ce e imposibil de obtinut cu Vmax 140. Inseamna ca au o rama cu care baga 160 ... ?



PS. Iar azi, pe 10.06 din nou a ajuns timpuriu cu 8 minute in Baneasa si 3 min in Ploiesti Vest. Deci nu e intamplare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Bravo vouă. Cu toate reabilitările între Vințu și Deva, mie CFR-ul îmi dă tot 4:45 pentru 194 km de la Sibiu la mine la sat. Bine măcar că apare la loc perechea 1811/1812. Altfel era minim 9h..
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis