News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Cam in ce stadiu mai e RES003? Nu gasesc nimic pe net...

frunzaverde

Quote from: AndreiB on April 05, 2019, 12:59:04 AM
Oare care va fi modul de operare Astra? Tracteaza un IC2 pana la Constanta si il detaseaza pentru Mangalia sau inchiriaza locomotiva diesel pentru tractarea vagoanelor pe Constanta-Mangalia?

In momentul asta nici ei nu stiu.

In momentul asta cuplele sunt inutilizabile - au probleme atat de software (automotoarele nu se recunosc intre ele, si nu pot face tractiune multipla) cat si de hardware (cu mansonul aerodinamic). Asta a fost una din problemele pe care le-au avut constant la DSB - nu au putut fi folosite niciodata in cupluri la DSB. Astfel, nu pot circula nici in tractiune multipla (deci nu pot forma trenuri de 2-3xIC2) si nici tractate la locomotiva (pentru ca nu pot primi curent de la locomotive). In plus, locomotivele pentru tractiune ar trebui sa fie complet specializate - IC2-urile sunt legate cu cuple shaku, nu cu cupla conventionala cu tampon - si IC2-urile adaptate, pentru ca osiile si franele nu au fost facute pentru tractare "la roata".

Astra i-a angajat pe cei de la Hitachi (care au cumparat Ansaldo Breda) sa incerce sa repare softul; pare ca vor sa le opereze diesel tot drumul, in comanda multipla. Hitachi nu crede ca va reusi sa faca ceva  - chiar minimal functional.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

BogdanPetrini

#212
^

În livret trasa apare cu 500 de tone. De obicei trasele care se pot executa cu automotor au specificat acest lucru, dar cum la ei nu se specifică asta înclin să cred că vor închiria locomotivă diesel pentru garnitura cu vagoane.

Ionut

Din 15 aprilie poţi ajunge la mare cu doar 50 de lei. Ce trenuri private circulă

Trenuri private dotate cu aer condiţionat şi multe alte condiţii decente vor circula, începând cu 15 aprilie pe ruta Craiova – Bucureşti Nord - Constanţa, la tarife accesibile, cu reduceri şi gratuităţi pentru anumite categorii de pasageri. Potrivit anunţului făcut pe website-ul Softrans, trenurile Hyperion sunt relansate spre Constanţa începând cu data de 15 aprilie. Plecările sunt programate din Craiova la ora 6,40 dimineaţa, sosirea în Gara de Nord fiind programată la ora 9,51, iar plecarea din Bucureşti spre Constanţa la ora 10,16. La destinaţie se va ajunge la 12,31. Dinspre Constanţa spre Bucureşti Nord şi Craiova se pleacă la ora 15,50, cu escală la Bucureşti între orele 17,59 şi 18,30, la Craiova ajungându-se la ora 21,55.





Adevarul

Ionut

Astra Trans Carpatic devine primul operator privat care ajunge la Mangalia

Operatorul de transport feroviar călători, Astra Trans Carpatic anunță că din data de 18 aprilie 2019 va reveni pe ruta sezoniera București – Constanța și în premiera, din data de 15 iunie, ruta va fi extinsa pana la Mangalia, Astra Trans Carpatic devenind primul operator privat care ajunge să transporte călători în stațiunile din zona de sud a litoralului romanesc.

ℹ️ Stimați călători, începând cu data de 18 aprilie 2019, vom începe să circulăm pe ruta București Nord – Constanța și retur, conform orarului disponibil pe site în secțiunea ,,mersul trenurilor". https://www.astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor

Din 15 iunie, această rută va fi prelungită la și de la Mangalia. Începând cu data de 18 aprilie se introduce și un tren suplimentar (IR 15521) pe ruta București Nord – Titu, cu plecare la ora 17.53. Acesta nu va circula în zilele de 25,26 aprilie 2019 și 1,2 mai 2019. ⚠️ Totodată, vă informăm că trenurile IR 15591 și IR 15592 de pe distanța București Nord – Craiova – Timișoara Nord – Arad și retur nu vor circula în weekend-ul de Paște (27 și 28 aprilie 2019), iar trenurile 15584 și 15583 de pe ruta București Nord – Constanța și retur nu vor circula în data de 28 aprilie 2019.

Mobilitate.eu

frunzaverde

Dupa orarul publicat pe site pare ca vor sa faca trenul Bucuresti - Mangalia cu IC2-ul.

In livret au doua trase, una apta pentru locomotive + vagoane, cu timp de stationare in Constanta, si una pentru automotoare diesel/hibride, cu timp foarte redus de stationare in Constanta (5 min. in Constanta). Au ales trasa fara stationare, deci vor sa incerce cu IC2-urile.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

#216
Sa vezi distractie pe salariatii Astra atunci cand automotoarele respective se vor strica in plin sezon, cu oameni care si-au luat biletele spre litoral cu saptamani inainte ca sa fie siguri ca vor prinde loc, cu oameni care vin cu trenuri de conexiune pana in Bucuresti si descopera brusc faptul ca nu mai au cu ce merge mai departe.

frunzaverde

Care salariati Astra? In Bucuresti au un singur ghiseu cu un orar dubios. Si partida trenului de noapte are timp sa se faca nevazuta, pe undeva prin Grivita, pana se prind calatorii.

Cat de calatori? O sa ajunga la CFR, la Regio, la Astra, unde-or gasi un bilet. Si or sa injure, si n-or sa mai mearga veac cu trenul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on April 16, 2019, 08:06:11 PM
Care salariati Astra?
Partida trenului, oamenii de la casa de bilete din Gara de Nord, oamenii care raspund la numarul acela de pe site, de rezervari telefonice si asa mai departe.
Quote from: frunzaverde on April 16, 2019, 08:06:11 PM
Si or sa injure, si n-or sa mai mearga veac cu trenul.
Daca vor pune semnul de egal intre Astra si tren in general, sunt sanse mari sa nu mai mearga.
Regio opereaza trase la Constanta?

BogdanPetrini

#219
Quote... oamenii care raspund la numarul acela de pe site, de rezervari telefonice si asa mai departe.
Număr despre care multă lume s-a plâns că e degeaba pentru că nu răspunde nimeni la el, iar casa de bilete are program 2 ore dimineața și 2 ore și jumătate seara.
Regio Călători operează pe Brașov - Constanța din Iunie până în Septembrie, dar din Chitila intră pe Ram. Pajura spre Băneasa, nu ajunge în Nord, așa că din București poate să adune doar călătorii care și-au planificat din start să meargă cu ei, nu și pe cei de ocazie care se trezesc că li s-a anulat trenul.

cristi5

AstraTransCarpatic s-a plans ca e proasta linia pt IC2 pe Timi-BaiaMare. Banuiesc ca e la fel de proasta pe Constanta-Mangalia?

nirolf

Mai nasol e dacă li se strică tomberonul între Mangalia și Constanța in plin sezon. S-ar putea să fie și mai mulți care renunță la tren...

frunzaverde

#222
@cristi5

Baia Mare - Mediesu Aurit (ultimii 40 km de la Timisoara) e foarte, foarte proasta linia. Altfel, dat fiind conditiile de circulatie in Romania, nici Timisoara - Satu Mare si nici Mangalia - Constanta nu sunt intr-o stare chiar asa de rea.

Oricum, retragerea a fost simplu pretext...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


Ionut

Al doilea operator privat la Mangalia. Regio Călători va circula în sudul litoralului în sezonul estival

Concomitent cu Astra Trans Carpatic, apare un alt operator privat la Mangalia. Trenurile Regio Călători vor circula în sudul litoralului în sezonul estival. "Regio Călători va opera în perioada 15.06.2019 – 08.09.2019 pe relația Brașov – Mangalia cu automotoare tip X72500", a declarat pentru Club Feroviar directorul executiv al societății brașovene, Marius Pilu. Cu un singur astfel de automotor, Regio Călători va putea transporta pe relația Brașov – Mangalia 228 de pasageri – 22 la calsa I și 206 la clasa a II-a. Cum ele se pot cupla, în funcție de cerere operatorul va putea să dubleze capacitatea.

Regio Călători a cumpărat în vara anului trecut două astfel de automotoare Diesel de la societatea franceză de căi ferate SNCF. Ramele X 72500 sunt automotoare Diesel produse de Alstom pentru operatorul național francez în perioada 1997-2002. Trenurile au o viteză maximă constructivă de 160 km/h și se pot cupla. Fiecare vagon motor (cele terminale) este echipat cu două motoare MAN care dezvoltă un total de 800 cai putere, aducând puterea totală de tracțiune la 1600 cai putere (1200kW), cu transmisie hidromecanică Voith.



Detalii pe ClubFeroviar.ro