News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

50 km/h viteza comerciala.... Probabil maxim 80km/h. Asa ca nu vor avea probleme la franare. Mai ales ca traseul este la campie. Oare sa fie doar o coincidenta?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

thinker

Deci sunt autorizate sa circule. Cine ar cumpara trenuri noi de ultima generatie si sa le foloseasca pe infrastructura noastra?   
Privatul s-a orientat si a luat ceva bun-rau cu care sa castige. Pana reabilitam infrastructura o sa isi recupereze investitia.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Quote from: Ionut on November 08, 2018, 08:30:15 AM
Sunt 120km parcursi in 2h24min cu 5 opriri in Romania secolului XXI.

Ceea ce nu inteleg este de ce Arad-Oradea dureaza 2h24min si Oradea-Arad doar 1h58min ?!....
Diferenta este de 18% sau de 22%, depinde pe care o iei "de referinta "...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

#138
 in postarea lui tom_sawyer  apare statia Nadab la dus... de acolo aprovizioneaza locomotiva cu apa si carbuni :)   


...sa ne mai descretim un pic fruntile
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Am vazut livretul azi in gara, e trasat cu 100 pina la Salonta, 70 de la Salonta la Oradea Vest apoi 100.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 08, 2018, 12:24:56 PM
50 km/h viteza comerciala.... Probabil maxim 80km/h. Asa ca nu vor avea probleme la franare.
La franare nu, dar poate ia foc...
(Racirea era una dintre marile probleme ale IC2...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

pai crezi ca intamplator le-au dat drumul in pragul iernii? :)
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

rizzuh

Doar ca problemele la franare erau in conditii de aderenta slaba, nu mergea bine ABSu'. Vedem cand o sa ninga. Nu vor lua foc, dar poate se duc sanie :p

thinker

problema la vitezele normale (mult mai mici) de pe la noi poate fi de senzori sau electronica.

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Ionut

Grampet lansează operațiunile Eurorail Logistics doo Serbia și devine primul operator privat român de profil în Serbia

Grupul Grampet, deținut de Gruia Stoica, a lansat operațiunile Eurorail Logistics doo Serbia, devenind primul operator privat român de profil prezent în acest moment în Serbia. Eurorail Logistics doo Serbia este cel mai tânăr operator din grup, fiind licențat pentru transportul intern și internațional de mărfuri pe calea ferată și manevră industrială din 2013. Grupul mai operează în Ungaria, Bulgaria, Moldova, Slovacia, Croația, Austria, Germania și, de curând, Grecia, având o strategie de extindere în alte 7 țări. Grupul își propune să angajeze circa 100 de persoane anul viitor, cu precădere mecanici, ingineri, dispeceri și RTV-iști. Grupul Grampet cuprinde Grup Feroviar Român și mai multe companii din domeniul proiectării, producerii, reparării, modernizării de material rulant, precum Electroputere VFU, Reloc Craiova, Reva Simeria.

Profit.ro

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on November 07, 2018, 01:54:02 AM
Astra Trans Carpatic anunță lansarea rutei Arad – Oradea – Arad din data de 8 noiembrie, după cum urmează:

Astra Trans Carpatic își extinde aria de operare cu trenuri moderne pe ruta Timișoara – Arad – Oradea – Satu Mare – Baia Mare

https://www.astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor

etravel

Si cum au de gand sa opereze, tot cu UN automotor?

vancouver

Destul de bine gandita conexiunea si in general zoan Arad-Timisoara. Astfel trenul de la Bucuresti ajunge la Timisoara la 7:36, iar trenul Timisoara spre Oradea - Satu Mare pleaca la 7:52 (util de exemplu pentru cineva care vrea sa mearga de la Caransebes sau Lugoj la Oradea sau Satu Mare sau la oricare alta statie de pe drum).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mtk

#149
^^
Pare evident ca sunt 2 automotoare, unul face TM-BM celalat (in acelasi timp) BM-TM, facand cruce in Oradea.