News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pentium10

#990
Italienii au a doua problema, dupa o furtuna, a cazut o bucata mare dintrun viaduct  pe autostrada A10 in apropriere de Genoa
peste case, si masini cazuti in gol.

https://www.bbc.com/news/world-europe-45183624





Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

boer_escu

Ce tragedie!!!

Podul era construit in 1967 si era denumit dupa proiectant - https://it.wikipedia.org/wiki/Ponte_Morandi

https://goo.gl/maps/rS3TF2GEtsB2


dumbravaandrei

astia nu fac mentenanta la infrastructura? Prea se sfarma lucrarile de arta pe la ei....
Nasol...

GrmmrNzi

Beton din anii 60, deja subiect de glume răsuflate.

Nemții dărâmă și reconstruiesc de la zero viaductul A6 de la Heilbronn peste Neckar ("Neckartalbrücke", 1350 m lungime) cu toate că au cheltuit 17 milioane pentru reparații extensive între 2003 și 2005. Și-au dat seama că drăcovenia, construită în 1965-67, e compromisă total.

dr4qul4

Autostrazile lor arata imoecabil. Sunt intretinute ireprosabil. Tocmai ce am ajuns ieri la Salerno, dupa o oprire de 2 zile in Firenze.
Nu stiu daca am vazut 2 gropi. Plus balarii tunse si parapeti schimbați.
Insa portiunile vechi mi se par low cost. Curbe stranse, new jersey pe mijloc, si picioare extrem de subtiri la unele viaducte.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

#995
O fotografie a podului Morandi inainte de tragedie dezvaluie niste consolidari cu piese metalice la una din structurile tip pila.



Ceva la ce inginerii nu s-au gandit a mers prost si s-a intamplat la o ploaie torentiala.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

A3 (de fapt e un fel de DX fara banda de urgenta), la sud de Napoli (iesirea Vietri sul Mare) trece pe asta....

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teoneo

^^
Cutremurator. Drumurile lor arata bine, dar viaductele, mai ales asta de langa Napoli si carpelile de la Genova sunt de-a dreptul criminale. Cel de la Napoli pare a fi pe scobitori.
Uite un video de acum aproape fix o jumatate de an. Limitare la 60 la ora. Poate era ceva pe drum cu ante- sau post-mergatoarea aceea. Daca au facut des asta de multe ori cred ca i-au grabit prabusirea. Plus Jersey pe mijloc. Chiar n-a fost nimeni sa gandeasca ca orice are o limita si nu trebuie s-o fortezi?




rizzuh

#999
Quote from: perfidus on August 14, 2018, 06:46:58 PM
O fotografie a podului Morandi inainte de tragedie dezvaluie niste consolidari cu piese metalice la una din structurile tip pila.

Nu vad nimic diferit la pile, nicio consolidare cu piese metalice ???

EDIT: Daca te referi la pila din dreapta pozei, aceea are alt fel de cabluri de sustinere a tablierului: https://goo.gl/maps/zMiT3FzZ6f12

Din ce se vede pe Google street view podul era foarte decrepit (si este asa din 2011): https://goo.gl/maps/SFXLLvmcV172

TibiV

Quote from: rizzuh on August 14, 2018, 09:10:12 PM
Daca te referi la pila din dreapta pozei, aceea are alt fel de cabluri de sustinere a tablierului: https://goo.gl/maps/zMiT3FzZ6f12

Simplul fapt ca sunt modele diferite de cabluri da de gandit....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

O tragedie, indiferent in ce tara s-ar fi intimplat.

Nu ma pricep , dar podul mi se pare extrem de ,,subtire" ca si cum arhitectul ar fi experimentat ceva. Este posibil ca incarcarile actuale sa fi depasit cu mult tonajele pentru care a fost calculat in 1960 coroborate cu diverse avarii, exfolieri, corodari aparute in timp, poate chiar vicii de excutie. Cine stie cum se construia atunci si cine controla ,,butoanele". Interesant ca ploaia i-a dat lovitura finala.

Mediafax arata ca podul a fost reparat in 2016

http://www.mediafax.ro/externe/breaking-un-pod-rutier-de-pe-autostrada-prabusit-de-la-o-inaltime-de-100-m-in-apropiere-de-orasul-genova-primele-informatii-zeci-de-morti-imagini-terifiante-foto-video-17420516


dragos76

Nu știu dacă ăsta e locul potrivit ca să pun o întrebare: mâine merg în Croația, și aș vrea să văd dacă are cineva o recomandare de un restaurant și loc decent pentru pauză de masă în Ungaria, pe lângă M7, în zona Balaton. Recomandări pe baza experiențelor proprii, vă rog. Suntem ok și cu restaurante din parcările autostrăzii, deși am prefera și ceva la până în 5-10km de la ieșiri, cu spațiu mai mare ca să mai zburde și copiii în pauză.

pentium10

#1004
Stiu de pe un blog de Tesla ca multi frecventeaza locatia Sormás, care are si super charger de Tesla.
asta e locatia linkul catre goog street view sus
https://www.google.com/maps/@46.4603194,16.9069656,3a,75y,51.17h,84.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA_dFM9va0lFDIm0YCAuPEQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

http://istvanhotel.hu
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures