News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CT] Centura Mangalia

Started by Harry, May 03, 2018, 03:44:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

In PMUD Mangalia apare urmatoarea chestie:

Varianta de Ocolire Mangalia identifcată prin MPGT România în lungime de 8 km:
   
-va asigura închiderea inelului de infrastructura rutieră cu rol de varianta de ocolire. Astfel, se va degreva reteaua stradală urbană de fluxurile de trafic de tranzit, atât în cazul vehiculelor de marfă, cât și în ce privește autoturismele. Acest proiect este prevazut și în documentul strategic MPGTR

voicul

#1
Vreo idee pe unde va merge?
Eu asa o vad (ca sa nu sarim calea ferata de 100 de ori), doar ca lipsesc vreo 2 km





Powered by API/PUM imgur uploader

Harry

n-am idee in PMUD nu se afla nicio plansa desenata, doar un tabel

dr4qul4

Ori incepe de la intersectia cu DN39C, ori se continua si  ca centura pt 2 Mai si podul de peste lac nu este inclus in proiect. Bine ar fi sa fie ultima varianta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Harry

Nu, pt 2 mai :

Modernizare / Realizare Sector de drum din Drum TransRegio Constanța - Mangalia - Vama Veche (MPGTR):
-Are în vedere modernizarea drumului European E87,  culoar ce facilitează legătura între Ucraina - Romania - Bulgaria - Turcia, culoar de legătură cu rețeua Europeană

voicul

Modernizare / Realizare - oare asta ce inseamna?
Drumul era bun anu trecut in august, deci sa inteleg 2 benzi ... nu prea ai pe unde. Da poate fac o minune si fac asa





Powered by API/PUM imgur uploader

Harry

Exceptand portiunile din localitati, intre Mangalia si 2 mai se poate largi lejer la 4 benzi. 2 Mai si Vama Veche sunt f mici se pot face minicenturi fara probleme, relieful e drept...n-ar trebui sa fie mare chestie.

alecu26

Eu zic mai bine s-ar face acel DX...care pleaca din A2 dupa podul peste canal, si ajunge pana la Costinesti.

Sau...asteptam inca o campanie electorala sa fie promisa si semnat iara ceva protocol privind autostrada care inconjoara Marea Neagra?

Asta, si aeroportul Galati Braila sunt promisiunile favorite si constante in zona.
Drumurile noastre POATE;

Harry

Quote from: Harry on September 27, 2019, 03:33:20 PM
Quote from: Harry on June 05, 2018, 06:14:56 PM
CNAIR va demara lucrarile de rabilitare a podului Mangalia.



Situatia existenta



Podul peste lacul Mangalia asigura continuitatea drumului național DN 39 in dreptul  km. 45 + 223 si face legătura litoralului Românesc, cu litoralul Bulgăresc.



Amplasamentul podului a fost defintivat în anul 1988 iar execuția lucrării s-a derulat în perioada trim. IV. 1988 - Octombrie 1989, dată la care podul a fost dat în exploatare pentru traficul rutier și pietonal.

Podul are 7 deschideri , după cum urmează (în sensul crescător al kilometrajului DN39):  3 deschideri de 36,75 m (viaduct de acces dinspre Mangalia) + 1x72,50 m + 1x95,00 m + 1x72,50 m + 1 x 36,3 m (viaduct de acces dinspre 2 Mai).



Axul podului se înscrie pe un aliniament, podul asigurând traversarea normală peste lacul Mangalia.

Declivitățile sunt cuprinse între 0 și 3% în profil longitudinal acestea fiind stabilite în funcție de cotele obligate pe pasajele superioare și pe podul principal pentru a asigura gabaritul de navigație impus și sunt racordate cu raze de 5.000 m în plan vertical.



Drumul național DN 39, are în secțiune curentă o lățime a platformei de 18,00m asigurând un carosabil cu o lățime de 14,00m cu două acostamente simetrice de 2,00m de fiecare parte a carosabilului.


De la secțiunea curentă s-a trecut pe rampele de acces la o lățime a platformei de 20,40m ce asigură un carosabil de 14,80m, ( câte două benzi pe sens cu o lățime de 3,50 m fiecare cu un spațiu de 2 x 0,40m pentru efectul de bordură) și acostamente de 2 x 2,30m.

Secțiunea transversală pe viaducte cât și pe podul principal are o lățime totală de 19,30 m alcatuită din: parte corosabilă 4 x 3,50 m,  efectul de bordură 2 x 0,40m, lățimea trotuarelor 2 x 2,25 m.
Din punct de vedere static distingem două tipuri de structuri și anume :

• Grinda simplu rezemată, cu deschiderile de calcul de 36,00 m, aplicată la ambele viaducte, viaduct mal stâng (Mangalia) și viaduct mal drept (2 Mai).
• Grinda continuă pe 3 deschideri cu înălțime constantă cu deschiderile de calcul de 1 x 72,50 m + 1 x 95,00 m + 1 x 72,50 m cu înălțimea de 4,00 m.

Lucrari proiectate

Pentru aducerea podului la parametrii normali de exploatare corespunzatori clasei E de incarcare (A30;V80) și pentru ca circulatia sa se desfasoare in conditii de siguranta si confort, corespunzator unui drum incadrat in clasa tehnica II, pe doua fire de circulatie cu trotuare, in conformitate cu OG43/1997 actualizata la 21.01.2013 privind regimul drumurilor sunt necesare lucrari de consolidare si reabilitare.

Lucrarile constau:
La infrastructuri
a) Reparatii la culee care constau in:
   - curatarea armaturilor dezgolite
   - protectia armaturilor dezgolite cu substante anticorozive
   - repararea betonului exfoliat cu mortare speciale;
b) Refacerea trotuarelor pe culee:
   - desfacerea bordurilor existente
   - desfacerea caii pe trotuare si a elementelor prefabricate
   - betonarea consolelor de trotuare cu o latime care sa permita montarea parapetelor de siguranta metalice tip H4b si realizarea unei latimi utile de 1,50m;
- executia unei hidroizolatii;
   - montare de borduri noi;
   - executia umpluturii pe trotuare cu prevederea unui tub PVC Φ110mm pentru cablurile necesare iluminatului podului;
   - montarea parapetului de siguranta tip H4b;
   - montarea parapetului pietonal;
   - turnarea de asfalt pe trotuare;
c) Reparatii la elevatiile pilelor care constau in:
   - curatarea armaturilor dezgolite
   - protectia armaturilor dezgolite cu substante anticorozive
   - repararea betonului exfoliat cu mortare speciale;
d) Protectia integrala a infrastructurilor cu vopsea speciala anticoroziva pentru betoane
e) Curăţirea de rugină, vopsirea şi ungerea cu vaselină a pieselor metalice ale aparatelor de reazem atât la podul principal cât şi la viaducte;
f) Executia de opritori antiseismici pe riglele pilelor si banchetele culeelor pozitionate intre grinzi
La suprastructura
a) Reparatii la grinzile de beton, antretoaze si la placa monolita dintre acestea (viaducte de acces):
- curatarea armaturilor dezgolite
- protectia armaturilor dezgolite cu substante anticorozive
- repararea betonului exfoliat cu mortare speciale;
- curatirea si protectia integrala a tablierului cu vopsea speciala anticoroziva pentru betoane
b) Revopsirea tablierului metalic (grinzi metalice, antretoaze, contravântuiri, montanti, etc.)
c) Refacerea caii pe pod, lucrari ce presupun urmatoarele:
   - desfacerea caii existente
- demolarea betonului de panta
   - refacerea betonului de panta
   - executia unei hidroizolatii alcatuita din materiale performante
   - executia protectiei hidroizolatiei – conform AND 546/2013
   - asternerea asfaltului pe cale in doua straturi in conformitate cu AND 546/2013
d) Refacerea trotuarelor si anume:
   - desfacerea bordurilor existente
   - desfacerea caii pe trotuare
   - desfacerea elementelor prefabricate de trotuar
   - betonarea consolelor de trotuare cu o latime care sa permita montarea parapetelor de siguranta metalice tip H4b si realizarea unei latimi utile de 1,50m;
   - montarea unor elemente metalice din otel la intradosul consolei de trotuar care asigura prinderea a patru tevi din PVC Φ110mm. Toate piesele utilizate la prinderea tevilor vor fi zincate.
   - executia unei hidroizolatii;
   - montare de borduri noi;
   - executia umpluturii pe trotuare cu prevederea unui tub PVC Φ110mm pentru cablurile necesare iluminatului podului;
   - montarea parapetului de siguranta tip H4b;
   - montarea parapetului pietonal;
   - turnarea de asfalt pe trotuare;
e) Inlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie de pe culee
f) Reconditionarea rostului de dilataţie de pe pilele-culee şi înlocuirea jgheabului de colectare şi evacuare a apelor la acesta cu dirijarea apelor în afara podului;
g) Montarea de noi guri de scurgere si tuburi de prelungire;
h) Revizuirea şi revopsirea platformei de vizitare şi întreţinere de la podul principal;
i) Dezafectarea schelelor mobile amplasate sub pod deoarece acestea sunt nefunctionale, iar intretinerea lor nu este justificata;
j) Refacerea sistemului de iluminat
La racordarea cu terasamentele
   a) Inlocuirea placilor de racordare cu terasamentele
   b) Refacerea sferturilor de con la culeea 2Mai:
             - desfacerea pereului existent si indepartarea stratelor de umplutura              necorespunzatoare
   - executia la baza sfertului de con/taluzului existent un zid de sprijin din beton
-   refacerea sfertului de con inclusiv a taluzului sub pod din pamant de umplutura   corespunzator, cu asigurarea compactarii optime;
   - executia unui pereu din beton pe sferturile de con si inclusiv a taluzului sub pod
   c) Reparatii cu mortare speciale si protectia cu vopsea speciala anticoroziva pentru betoane la aripile din beton de la culeea Mangalia precum si refacerea taluzelor degradate.
   d) Refacerea scarilor si casiurilor



La rampe
a) Racordarea pe o lungime de minim 25m a platformei rampelor de acces la podul reabilitat (latime, cota rosie) adica:
- demontarea parapetului directional de pe rampe;
- desfacerea caii in zona placilor de racordare;
- largirea/ridicarea terasamentului drumului in zona podului;
- reprofilarea taluzelor la noua latime a platformei drumului in zona podului;
- montarea parapetului directional pe rampe in pozitia corecta;
- refacerea structurii rutiere;

Circulatia pe timpul lucrarilor de reabilitare se va face pe jumatate de cale cu semnalizare corespunzatoare, precum si semnalizarea circulatiei pe timpul noptii.

^^ La licitatia pentru lucrari de reparatii la podul DN39 Managalia a fost depusa o singura oferta - Luconsa BM.

^^
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. a semnat contractul pentru Lucrari de reparatii la pod pe DN39 Km 45+223, la Mangalia, jud. Constanta - DRDP-Constanta cu LUCONSA BM pentru suma de 16.060.822 lei + tva.


Harry


Harry


Harry


callatis06

Varianta ocolitoare a Mangaliei va fi construită în parteneriat cu CNAIR. Momentan s-a aprobat doar proiectul de HCL, care vizează parteneriatul dintre Primăria Mangalia și CNAIR, privind SF şi PT pentru construirea variantei ocolitoare a municipiului Mangalia.

https://www.mangalianews.ro/varianta-ocolitoare-soseaua-de-centura-a-mangaliei-va-fi-construita-in-parteneriat-cu-cnair/

milo1981

O poza cu variantele de traseu:



Sursa: mangalianews.ro
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

tom_sawyer

11 iunie 2021

Consilierii locali din Mangalia reuniți joi, în ședință ordinară, au adoptat mai multe proiecte de hotărâre, inițiate de primarul Radu Cristian. Unul dintre proiectele votate de aleșii locali a vizat aprobarea documentației tehnico-economice aferente obiectivului de investiții ,,Varianta ocolitoare (DRUM EXPRES) a municipiului Mangalia".

Prin acest proiect, va fi asigurată fluidizarea traficului rutier, pe magistrala de Est a României, respectiv drumul european E87, care conectează Mangalia cu restul stațiunilor, granița cu Bulgaria și municipiul Constanța.

Conform Studiului de Fezabilitate, noua infrastructură rutieră se va întinde pe o lungime de aproximativ 7,7 km și va avea mai multe căi de acces. Traseul propus se va desprinde din DN 39 (E87), la km 37+735, continuând de-a lungul căii ferate, cu deviere spre vest, traversând fosta Herghelie. Apoi, circulația se va desfășura pe strada Oborului, ocolind la vest ansamblul arheologic "Movile". Ulterior, traseul coboară spre sud, pe partea dreaptă a rambleului căii ferate și se închide în DN39 (E87), printr-un sens giratoriu, la km 7+673.

"Varianta de ocolire a municipiului Mangalia reprezintă un proiect major de infrastructură rutieră, dorit de toți locuitorii orașului, dar și de marii transportatori. Acest proiect va fi o realizare importantă pentru localitatea noastră, dar și pentru sudul județului Constanța, întrucât vom scoate traficul greu, de mare tonaj, în afara Mangaliei și vom crea premisele necesare extinderii rețelei de transport național și international, prin exteriorul localității", a declarat primarul Radu Cristian. În perioada imediat următoare, documentația necesară va fi înaintată Guvernului României, prin CNAIR, pentru evaluare și finanțare a obiectivului de investiții propus.

mangalia.ro