Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 33 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


bacovia

CNAIR + COMSA = love

Urmeaza o reziliere cu Aktor pt ST2, doar sa treaca de 95%

TibiV

Sursa?...

Si daca este adevarat, nu este normal sa se rezilieze toate celelalte contracte aktoricesti?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

,,Comisia Europeană a anunţat joi că a aprobat o investiţie în valoare de 875,5 milioane euro de la Fondul de Coeziune pentru construirea primei faze a autostrăzii Sibiu-Piteşti, informează un comunicat de presă al Executivului comunitar."

https://www.economica.net/se-face-autostrada-sibiu-pite-ti-comisia-europeana-a-aprobat-aproape-900-de-milioane-de-euro-pentru-romania_189509.html

bacovia

Statul Roman nu avea nici un motiv sa rezilieze la 99%. Ba dimpotriva, contractul trebuia derulat in continuare.

Orice astfel de reziliere (peste 95%) are un singur castigator: constructorul. Scapa de garantie si mai castiga in instanta niste bani frumosi prin claimuri. Plus isi permite sa lucreze la o calitate indoielnica.

Sunt niste 'baieti destepti' si prin constructii cu increngaturi la MT. Teloxim, Euroconstruct Trading va suna cunoscut? Si mai sunt si altii.

voicul

Urmatorul artcol din Economica va avea titlul:
SOC! Vor sa contruiasca A1 doar ca sa dea politisti afara !!!
Uite dovada scrisa verde pe albastru cu nuante de roz:
"De asemenea, economia de timp ce va fi atinsă ca urmare a construirii Autostrăzii Sibiu – Pitești secțiunile 1, 4 și 5 va fi de 57 minute/turism și 54 minute/vehicul greu."

Deci daca camioanele merg cu maxim 90, nu se va mai da nici o amenda pentru viteza la masinile mici, care probabil vor merge cu pana la 90.3 km/h.

gruiarew

@rocklee pot să fie și 10 rânduri dacă nu l-au pus pe ce trebuie. Oricum n-are nici o valoare. Că în afară de noi care mai facem poze nu cred că va trece altceva pe acolo în următorii 10 ani. Poate ursul  :lol:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

Din stadiul proiectelor CNAIR, nou actualizat:

MARGINA - HOLDEA SECTIUNEA E (KM 47+090 - KM 56+220) SI FINALIZARE SECTIUNEA D

PROCEDURA DE LICITATIE SUSPENDATA - ANULARE PROCEDURA IN BAZA HOTARARII ARBITRALE


Cred că propunerea lui @vancouver cu un drum nou pentru autoturisme Holdea-Coșteiu de Sus-Margina e în continuare foarte utilă.

Dacă se face în Prahova, de ce nu s-ar face și aici?

adiarc

sa se faca ce trebuie...tuneluri...nu sa se mai gaseasca orice scuze de tras mata de coada...sau hai sa ne facem ca muncim..

si aici...si pe V.Prahovei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

^^^
OMG, ceiaia "drum nou pt. autoturisme"?? Exista un normativ tehnic pt. asa ceva, "drum doar pt. autoturisme"? Prin ce difera de un drum normal la normativ de DJ sau DN? Daca nu difera, de ce l-am construi, sa dublam drumul existent DN68A? Pt. ca in final sa avem doua drumuri paralele cu autostrada, aproape inutile?

Cine naiba ar aproba constructia unei sosele noi prin zona naturala cu restrictii (mai stiti de ce trebuie forate tunelele alea?), doar ca sa fie abandonata dupa 5 ani? Si cine ar plati pt. asta? Ca UE sigur nu.

Si la ce mama spaimelor ar ajuta? Un drum comunal ridicat la rang de DN, cu curbe stranse si ingust, tot incet s-ar merge pe el, la fel ca pe actualul DN68A. Sau ii dam talpa ca nu-s camioane si apoi ne adunam oasele din padure...

Si DE CE? Ca sa nu facem ce TREBUIE facut, adica sa completam 9Km (!!) de autostrada lipsa??

tom_sawyer

#52766
S-a discutat mai demult pe forum, in mai multe randuri (iulie si decembrie 2019, aici pe topic). Pacat ca nu ai urmarit atunci discutiile, nu mai reiau acum toata povestea.

Ideea e ca treaba cu tunelurile e buna, dar mai dureaza.

Totusi, hai sa raspund punctual, desi problemele au mai fost dezbatute:

1. E vorba de asfaltarea si usoara latire a unor drumuri pietruite deja existente. Sa zicem latime carosabil 6 m, platforma drumului 7-8 m. Circula pe ele doar autoturisme, fara camioane. Camioanele in continuare pe DN68A. Reduci traficul pe DN, care poate fi refacut fara mare deranj. Folosesti cei 3 km de autostrada muzeu. Dupa ce sunt construite tunelurile, localnicii raman cu un drum comunal asfaltat si modernizat. Cu legatura intre satele Costeiu de Sus si Holdea.

2. E vorba de un drum de 6 m latime, nu de o autostrada de 26 m, construita cu terasament inalt. Bariera pentru vietuitoare e mult mai mica. Plata din bugetul de stat. Ca in Prahova.

3. Ar ajuta ca se poate moderniza/reface DN68A, fara afectarea traficului pe coridor. Nu ii dam talpa. Depasirea interzisa pe 10 km.

4. Facem tunelurile. Numai ca urmeaza sa revenim in punctul 0. Va trebui pregatita o alta licitatie. Intre timp DN68A se degradeaza; si se aglomereaza.

gruiarew

Eu am tot zis dar mai zic o dată. Deși pe mine unul nu mă ajută deloc, și mi-ar conveni o dublare la DN68A, totuși aș reface drumul de la Făget la Birchiș și Săvârșin. Ar fi mult mai de ajutor pentru Valea Mureșului ca un drum paralel cu DN68A.

Oricum presiune trebuie pusă să se rezolve A-ul, nu tot felul de artificii pe lângă.

Ăștia ce tot susțineți drumul ăsta între Coșteiul de Sus și Holdea, rogu-vă dați o raită în teren să vedeți ce propuneți de fapt. Planuri din fața monitorului s-au tot făcut.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vlad94

#52768
Nu credeti ca anularea era din cauza litigiului cu Salini. Probabil ca vor sa dezrezilieze contractul, si sa reia Salini lucrarile.

JohannDB

#52769
    @ rockle, Acolo unde ai găsit "noua" crăpătură, îmi aduc aminte că pe perioada iernii cei de la "drumuri" au avut un depozit de nisip antiderapant.... Era un măricel munte de material și mai erau parcate niște basculante și mașinile de dezăpezire ("solnițele").... Aveau chiar și o cabină cu paznic.
   Am vrut prin ianuarie să  cobor, dar era zonă cu mișcare și-am renunțat !
   Tonajul muntelui de material bănuiesc că ar fi putut produce o apăsare statică, ce în condiții normale nu există.....

        Zona de sub pod anul trecut........................

Powered by API/PUM imgur uploader