News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

zuma80

Dealul ala se misca cu 0,1X din viteza melcului, iar ei nu au reusit sa-i faca fata!
Pentru mie este o mare deziluzie miscarea de pe acest lot.
Ma gandeam ca sunt sanse ca Holdea sa nu fie gata anul asta dar Ilia si Grind le consideram finalizate, dar se pare ca optimismul meu este pre debordant!
Pentru A6!

pbh

#41821
Am mai spus-o si oricate dislike-uri as lua o repet. Comsa isi DORESTE rezilierea in conditiile actuale.
Solutii exista pentru orice problema, izvoare, surpari etc. Problema este ca toate costa iar atunci cand aceste probleme se datoreaza proiectarii si/sau executiei gresite nu pot deconta.
Toate actiunile sau inactiunile din ultimul an duc la ideea ca au dorit sa forteze rezilierea. Altfel ar fi inchis cele trei mari zone cu probleme pana acum si ar fi cerut decontarea lor. In acel punct , oricat de rauvoitori ar fi cei de la CNAIR ar fi fost obligati sa rezolve si disputa cu Holdea nemaiputand omvoca prostiile pe care le-au spus cu AC si altele.
Nu sa mai discutat aici despre problema a treia, surparea de langa Hodea (ultima poza din calupul de mai sus), nu este rezolvata si arata jalnic acea portiune. Pare mai grava decat cea de la Ilia. Acolo fara zid de sprijin, gen cel facut de UMB la cariera, nu le iese nimic.
Acum Comsa pierde teren, au trecut multe luni de cand s-au rezolvat si ultimele probleme cu exproprierile, iar din acel moment ceasul ticaie in defavoarea lor. CNAIR nu se grabeste sa rezilieze iar Comsa s-a trezit acum ca le pot fi imputabile depasirile de termene de executie, cu sau fara nodul Holdea.
In concluzie, amandoua partile s-au ambitionat sa reziste pe pozitie si chiar daca dreptatea este de partea lor , Comsa a iesit in pierdere, a pierdut batalia. In loc sa fi terminat anul trecut autostrada pana la Holdea sau ecoductul 2 si sa fi blocat atunci lucrarile dar sa emita o factura pe care CNAIR trebuia sa o deconteze intr-un final, urmand sa rezolve sub presiune problema acelui asa-zis act aditional, Comsa a facut Holdea. NU EXISTA NICI O LOGICA AICI.
Comsa NU POATE REZOLVA PROBLEMELE FARA COSTURI SUPLIMENTARE MARI, mai ales tinand cont de perioada de garantie pentru cele trei zone unde exista riscul ca OS3 sa fie apa de ploaie fata de ce se poate intampla aici. Costuri care nu le poate deconta daca aceste probleme se datoreaza proiectarii gresite.  ASTA ESTE CHEIA!

Inainte de a ma combate trebuie sa precizez ca aceste concluzii nu elimina celelalte variante discutate aici ci doar le completeaza.

Ionut

A 7-a amanare pentru Sibiu-Pitesti:

Sectiunea 1: Data limita de evaluare a ofertei: 28.09.2018 18:00
Sectiunea 5: Data limita de evaluare a ofertei: 28.09.2018 18:00

perfidus

#41823
Quote from: pbh on August 01, 2018, 11:20:32 AM
In loc sa fi terminat anul trecut autostrada pana la Holdea sau ecoductul 2 si sa fi blocat atunci lucrarile dar sa emita o factura pe care CNAIR trebuia sa o deconteze intr-un final, urmand sa rezolve sub presiune problema acelui asa-zis act aditional, Comsa a facut Holdea. NU EXISTA NICI O LOGICA AICI.
Poate nu e logica dar exista o explicatie. Holdea a fost cerut de multi dupa modificarile impuse de mediu, si a devenit o urgenta imediat ce a fost clar ca tunelurile nu se mai fac pe contractul Salini. Eu sunt convins ca a fost o intelegere verbala cu cineva din CNAIR ca pasajul de la descarcarea Holdea sa se faca urgent pentru a muta DN-ul. si a se elibera front de lucru. Iar in momentul in care s-a schimbat conducerea CNAIR (a venit Cuc la MT) intelegerea a cazut si a aparut prostia cu "lipsa ordinului de incepere". Verificati in postarile de anul trecut sa vedeti cum au evoluat evenimentele.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Io

Quote from: Ionut on August 01, 2018, 12:47:09 PM
A 7-a amanare pentru Sibiu-Pitesti:

Sectiunea 1: Data limita de evaluare a ofertei: 28.09.2018 18:00
Sectiunea 5: Data limita de evaluare a ofertei: 28.09.2018 18:00

Si-astea-s cele usoare!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

horatiu.cosma

#41825
Pe LD 3 nu se plătește nimic ce are legătură cu Holdea, adică cam tot ce vedeți de la ecoductul vestic până la limita cu lotul 2. La Grind e asfalt, la Mureș unde au fost probleme cu terasamentul s-a refăcut și au ajuns la asfalt. La Ilia într-o lună în care a plouat aproape zilnic au urcat cu 2-3 metri la terasamente. Overpass-ul peste A1 de la Gurasada nu e plătit, deși se circulă pe el. Se lucrează cu 3 echipe la rigole, înierbare și alte detalii ce se pot executa pe vremea asta. Până și UMB a avut un progres slăbuț la terasamente și asfalt în luna iulie, fiindcă nu s-a putut mai mult din cauza vremii. Mă amuză teribil extazierile de pe forum cu avansul UMB de la o zi la alta și dezamăgirea și chiar nervii la vederea în depărtare a unor utilaje Comsa parcate într-o duminică ploioasă. În 2018 nu există absolut niciun reportaj complet de pe LD 3 într-o zi de lucru normală ca să ne facem o idee despre ce se întâmplă acolo, decât ceva poze din mașină, de pe DN 68A sau din capăt de la Ilia. La UMB avem reportaje tot la 2 zile și avansul (exprimat aici pe forum) e nemaivăzut de la o zi la alta. Contract semnat în august 2013, s-a intrat în teren la început de 2014, ultimele blocaje birocratice s-au rezolvat la început de 2017 și va fi gata probabil în primăvara/vara lui 2019. Pus lângă alte șantiere chiar și de la noi din țară, nu mai pare chiar ceva nemaiauzit, nu? Posibil și pentru că în fiecare lună UMB stă pe șantier maxim 20 de zile.

rocklee

HORATIU  :D.... cand lucra UMBul la GILAU ....II laudai ai domne ...iar acum nu trece ocazia sa nu ii intepicu opinia ta  ....oare dece  ???....ce ti-au facut 8) ...de tiai schimbat opinia ...despre ei ... :o

Europiu

Realismul nu este intepatura, @rocklee.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Eurocopter

In telenovela dintre Comsa si CNAIR adevarul este undeva la mijloc. Comsa o lalaie nepermis de mult in puncte precum Ilia in timp ce CNAIR le trage teapa cu aditionalul la Holdea. Cineva trebuie sa ia taurul de coarne si sa rezolve odata situatia acolo.

Orice alte comparatii cu capra vecinului nu fac decat sa devieze de la subiect si sunt irelevante.

horatiu.cosma

A, deci să înțeleg că dacă laud pe cineva la un moment dat într-o anumită situație, atunci părerea aia e bătută în cuie pe veci  :lol:? La Gilău cu tot cu alunecări au terminat totul în 3 ani. Acolo nu țin minte să fi dispărut de pe șantier în mijlocul verii câte o săptămână întreagă. Încerc să judec cât mai realist posibil. UMB lucrează relativ ok și la Deva. Nu sunt chiar încântat de ritmul de lucru la deal și nici în nod pe partea de terasamente, posibil să nu îi fi ajutat nici vremea în ultima perioadă, dar în rest au avansat bine, probabil vor termina cam tot dinspre LD3 până în deal într-o lună. Aștept cu nerăbdare furnicarul promis de luni de zile la deal.

rocklee

#41830
pe mine nu ma deranjeaza ...razboiul dintre COMSA si CNAIR ....pe mine ce ma supara ...ca, cei de la COMSA ...lucreaza prost ...iar in anumite locuri se vede ...ca li sa daramat  autostrada ....si nici nu sa  circulat pe acolo....

flashu74

În iulie a fost multă ploaie. De exemplu luni a început ploaia la 17, marti la 15 si azi la 13. Cam greu cu terasamentele.Dar concentrarea UMB pe partea de fier și beton este la viaductul Bejan. Aici s-a lucrat cu un ritm foarte bun. De asemenea camioanele cară continuu zgura de la Hunedoara. Si eu am momente când am impresia că la deal e cam firavă activitatea. Eu cred că vor intra la partea de zid imediat ce termină viaductul. Din ochi eu cred în continuare că nu sunt 22 m înălțime. Și am văzut și în zona de mijloc cum se sapă și se coboară mult terasa.Și mai e un loc unde s-a mers cam greu. La devierea DJ în zona baraj Mintia. Or fi calcule pe care nu le cunoaștem.

flashu74

#41832
Referitor la LD3 eu spun că în afară de cele 3 puncte din care avem update-uri lotul e gata. Chiar și la Grind e aproape gata. Deci nu au rost fotografii în alte zone.
Să vedem ce plăți se mai fac. Parcă e în lucru o rectificare bugetară.
LE
Știu că asta o să vă placă. Azi dimineață purtătorul de cuvânt al CNAIR a zis la Tv că anul acesta vor mai fi dați în folosință până la 50 km de autostradă.

Europiu

Imi amintiti va rog ce probleme si de cand au existat la Grind?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

flashu74

Izvoare între pasajul CF și cel de la DN.