Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 85 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Va fi cea mai spectaculoasă bucată de autostradă din România... :)

ovicor

  Rocklee, sunt impresionat de abnegatia, de daruirea ta. Asemeni multora, evit sa-ti multumesc mereu, pentru a nu polua forumul, dar poti fi sigur de aprecierea noastra !!!
  Si flashu e foarte util, acoperiti foarte bine zona !

Hercule

Quote from: rocklee on February 22, 2018, 06:52:50 AM
Nu-mi dau seama ce se intampla aici :o. Daca se doreste scoaterea apei, montajul pompelor mi se pare incorect, adica ce se scoate se si baga inapoi. Doar daca refularea pompelor e undeva ascunsa in spate (ceea ce nu pare).
Deșteaptă-te române!

gdaniel

Si eu am vrut sa mentionez asta, mie mi se pare ca asta e instalatie de injectat substante in sol..
Lapte de ciment poate, sa consolideze zona ??

Vasilem

^ ^ ^ sau o instalatie de inghetat solul ? (doar o presupunere)

rocklee

#38345
HERCULE ... :D  intre pompe si salci este un canal care duce in mures ....in aceasta imagine se poate vedea si canalul daca te uiti bine ...iar in dreapta imagini se vede un ''ochi'' de apa baltind ...acolo ajunga apa si merge apoi in mures ....la ora 18 cand eram eu acolo pompele mergeau  :)


laszlo.robert

Hercule.Pompele au dubla aspirație,ce se vede din poză.Evacuarea o au pe lateral.Daca nu greșesc nu sunt pompe rotative ci tip piston ca și motoarele in doi timpi.

Morosanu

Se vad furtunele de refulare la fiecare in lateral pe partea stanga...
Politica distruge tot ce atinge.

Dominik

You're in Steelers Country

pasadia

Pentru ca tocmai am trecut pe dub deal la Soimus, tin sa spun: cam multe pietre cazute de sus pana in banda de circulatie spre Brad. Gardul de sarma culcat in multe locuri, cam mare riscul de accidente.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


rocklee

pasadia ....vreau sa te contrazic cu tarie .... >:( ca acele pietre cazute pe care le-ai vazut tu fac parte dintrun zid de protectie [sprijin] ....anti cazaturi pietre ....si nu este nici un risc de a ajunge pietre in drum ...iar acel zid este pe toata lungimea dealului ...mai putin pe capatul dinspre cf ....unde cand se sapa si este risc de caderi de piatra....sunt oameni cu paletele la smnalizare ....

ma fac ADVOCATUL UMBului.... :)
pun cateva imagini ca DOVADA ...

UMBul se vede in urmatoarele imagini ... ca de acolo dintre zid si sapatura iau materialul si il duc jos la terasamentul nod soimus


cassyo

Buna seara !
Vin si eu cu o idee, legata de tehnica si mijloacele de fotografiere. Efectul "panorama stitch" care sa juxtapuna cateva imagini ( de regula 2-3) intruna singura, care ar putea suplini lipsa unui obiectiv superangular. Sunt multe aparate compacte, de generatie mai recenta (dupa 2010, sa spunem) care dispun de programul/functia "panorama" din fabrica. In plus, chiar si in lipsa acestei dotari, se poate realiza un efect de panoramare, cu ajutorul unor programele utilitare (exista inclusiv on-line), la post -procesarea ulterioara, pe calculator, a fotografiilor.
In esenta, cred ca  uneori, astfel de imagini panoramice, pot usura intelegerea dispunerii si complexitatii diverselor santiere si/sau  lucrari de infrastructura. La limita, consider ca nu e exagerat sa percepem imaginile panoramice drept unele preluate cu o asa zisa drona virtuala, plasata la nivelul solului.
Nu am luat desigur aici in consideratie, eventualele dificultati care ar putea aparea la faza de incarcare a unor astfel de imagini panoramice in uploaderele uzuale.
Calatorului ii sade bine cu drumul

Ionut

Pam pam.




API pe Facebook

Astăzi, Asociația Pro Infrastructură a dat în judecată Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru că aceasta a refuzat să ne comunice documentul prin care s-a reziliat contractul cu asocierea Salini-Impregilo, constructorul lotului 2 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, argumentând, în mod eronat și sfidător față de lege și cetățeni, că decizia de "încetare parțială" cerută de noi "nu este un document de interes public".

Noi credem că actul prin care se reziliază, de facto, acest contract ESTE de interes public în sensul Legii 544/2001 și CNAIR este OBLIGATĂ să ni-l pună la dispoziție, așa cum am argumentat astăzi în cererea de chemare în judecată depusă la Tribunalul București, Secția a II-a Contencios Administrativ și Fiscal.

De ce este această decizie de reziliere importantă? Pentru că este un pas esențial în deblocarea secțiunii E din lotul 2 Lugoj-Deva, tronsonul vestit pentru tunelurile "pentru urși" impuse prin acordul de mediu revizuit. Acest segment critic al Autostrăzii A1, în lungime de aproximativ 9 km, stă blocat de ani de zile din cauza incompetenței, bâlbelor, tergiversărilor și lipsei de decizie a responsabililor CNAIR.

Scoaterea acestei secțiuni din contractul semnat cu Salini-Impregilo era necesară, desigur, însă FELUL în care s-a făcut acest lucru trebuie să fie foarte solid, astfel încât să nu existe prejudicii aduse României și/sau motive de claim (revendicare) din partea constructorului, și, în același timp, să fie și pentru bunul mers al proiectului (să nu genereze alte probleme în viitor). În acest context, actul prin care se face rezilierea (sau "încetarea parțială") este extrem de important și poate fi folosit pentru a defini sintagma "document de INTERES PUBLIC".

Avem încredere deplină în argumentele aduse în cererea depusă astăzi în instanță, mai ales că nu este prima dată când CNAIR a fost obligată de Tribunalul București (pe fond) și de Curtea de Apel București (recurs, decizie definitivă) să ofere documente care intrau sub incidența Legii 544/2001. Suntem convinși că și în dosarul nostru judecătorii vor decide la fel.

Cerem oficialilor CNAIR să respecte legile acestei țări, dar și legile bunului simț și ale responsabilității în fața cetățenilor și să ofere toate documentele cerute, astfel încât publicul să fie informat obiectiv cu privire la felul în care autoritățile implementează marile proiecte de infrastructură de transport.

În caz contrar, ne vom adresa justiției ori de câte ori CNAIR refuză, total nejustificat, să ne comunice documente și informații importante.

#ProTransparență #ProInfrastructură

horatiu.cosma

Rocklee, chiar te-ai facut avocatul UMB-ului  :D. Uita-te la ultimele poze ale lui flashu de la deal, sunt ditamai bolovanii la marginea drumului. In unele zone se observa si acel gard incropit de UMB care nu prea face fata bolovanilor, iar in pozele tale am impresia ca se observa cum au inceput sa escaveze respectivul zid de protectie. Mai vedem in poze oameni care stau la marginea DN-ului si imping spre deal eventualele pietre care ajung pana pe DN, oameni care care curata cu maturoiul noroiul adus de camioane pe DN  :p. Nu zic ca UMB nu munceste foarte bine, dar unele improvizatii sunt absolut hilare. Sper doar sa ramana la nivelul acesta si sa nu se intample ceva nedorit pe DN.

wifi

Rocklee a mers pt. noi pe jos, prin santier, de la nodul Soimus pina la Bejan, cunoaste fiecare piatra dupa culoare, miros, nume si prenume, data nasterii, pagina de Facebook.
Dece va tot legati de un constructor care aduce pe santier mobilizare mai mare decat toti ceilalti la un loc? Pune mai bine intrebarea dece nu-i gata LD2. De cate ori am trecut pe acolo nu am vazut o tipenie de constructor. Bine ca putem circula, la ce sa-l mai si termine! Ministrul T de atunci, R. Cuc zicea doua lucruri: nu mai accepta intarzieri si ca-si muta biroul pe santierele autostrazilor. Povesti, plina lumea de sefi. Pune mai bine problema cine spala incaltarile si Furia Rosie dupa fiecare fotoreportaj. Multumin Rocklee!