Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

elphax

Quote from: bogdix on March 09, 2017, 06:53:27 AM
^
Eu (din Timisoara), de cand s-au deschis sectoarele Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva 1 si Deva - Sibiu, pana la Bucuresti fac cam 7 ore (am facut si 6:30 dar pe noapte, cu "colegu"). Sibiul a ajuns la 3 ore de Timisoara si daca s-ar lega Margina de Deva s-ar scurta si mai mult. Gatuirea e inca pe VO. Acolo poti pierde mult timp.


corect, dupa deschiderea completa Sibiul va fi la 2 ore si jumatate de Timisoara, 3 ore si 15 minute de vama chiar 3 ore pentru cine merge tare
nu are rost altfel de comparatie pentru ca nu poti estima cat timp pierzi pe drum cu 1 banda din cauza traficului
ca si cum ai compara un drum cu masina fata de un drum cu autocarul


dr4qul4

Nu stiu ce tot calculati voi aici, dar eu, desi am trecut doar de 2 ori prin Faget, de fiecare ata mi-a luat undeva la 7-10 minute doar sa-l traversez. Plecat din Timisoara dupa micul dejun,adica pe la 10-11, ca un om normal.
Tin minte ca am prins si pietoni pe treceri si masini care au facut stanga in fata mea si peste tot e o singura banda. Nu era la fel de rau ca Balsul dar nici prea bine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mishu77

^^ Niciodata nu am traversat Faget-ul in 7-10 minute in conditii normale de trafic chiar si cu oameni care traversau pe trecerea din centru. Undeva la 3 maxim 4 minute daca e trafic normal (are 2,6 km lungime). Si aici ma refer de la Petrom la Lukoil. Poate ai avut tu ghinion de fiecare data.

Quest

#33063
Quote from: dumbravaandrei on March 09, 2017, 10:27:53 AM
Chiar daca e pe DN si nu pe A, dar stiti daca CFR-ul are ceva intentii sa mai faca ceva cu trecerea la nivel de la Ohaba?!?  macar sa mai fixeze dalele alea sau sa le inlocuiasca....

Nu cred ca CFR va mai face ceva acolo, avind in vedere ca traficul masiv se va muta pe A1 din toamna (Holdea-Grind). Atunci cind au refacut-o ca la carte pe cea de la Margina prin 2015 (intrucit se stia ca tronsonul va fi inca niste ani folosit in lipsa tunelurilor), puteau la fel de bine s-o faca si pe cea de la Ohaba, dar n-au facut-o, iar asta cred ca e motivul.
La fel si cu cea de la Faget, se stia ca se va da in trafic A1 Dumbrava-Margina, asa c-au lasat-o moarta. E o meteahna de-a noastra, facem lucrurile numai daca ard...
Cit putea sa coste la Ohaba o trecere ca la Margina, o bagatela de 50 k€ ?
Common sense will get you far !

Germany

Salut!

Vede cineva vreo șansă normală să se deschidă lotul 3 în vară (sfârșitul verii) așa cum se tot vehiculează ? Sau care ar fi termenul real?

Vă mulțumesc

Quest

Depinde de cit de bine se misca la Holdea, asa cum am scris aici.
Eu de fiecare data cind voi mai avea drum la Deva, ma voi opri la Holdea sa fac o poza aeriana a acestui cadru luat de Cipi la filmarea din noiembrie, peste care Perfidus a suprapus pozitia aproximativa a structururilor de acolo, dupa plansa lui Rocklee. O sa vedem.
Common sense will get you far !

Germany

Mă refer dacă FIZIC este posibil....? Bineînțeles dacă iese curând AC-ul/Am-ul pentru tot ce a mai rămas.

O zi bună tuturor

pbh

Teoretic da, in August. Dar de la teorie pana la practica, este drum lung.
Sa vedem cand se apuca serios de treaba si mai ales cat de "rai" vor fi. Deocamdata este cam liniste pe LD3 desi vremea este propice inceperii in forta a lucrarilor.
Eu cred ca pe la sfarsitul lui Aprilie vom putea deschide pariurile.

TibiV

Quote from: iuli on March 09, 2017, 10:09:56 AM
Traseul facut de mine respectand viteza si regulile de circulatie prima data pe Margina - Dumbrava (min. 59:34)
https://youtu.be/pE3bY41GeOE?t=59m34s

15'43" pe DN intre punctele E si G enuntate de mine, fata 8'50" pe autostrada.
Acelasi sofer, DN destul de liber.
Lamuritor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

#33069

SILVIUFG

pai asta e veste foarte buna nu??? :p :p :p

nu se mai bucura nimeni pe aici???

Ionut

Acum sa vedem de ce este în stare UMB.

kumar


NGC

A scris deja bridge mai sus despre noua AC pentru LD4, dar sa o trecem mai in detaliu.

09.03.2017: "Construcții executate fără autorizație de construire, care au fost menținute prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 288/02.03.2017 și lucrări de construire neexecutate conform P.A.C. nr. 500/2017 aferente obiectivului de investiții: ,,AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 4, km 77+361 – km 99+500 (km100+014)" ,,Etapa I - Lucrări aferente culoarului de expropriere iniţial km 88+016 – km 99+500 (km100+014) - Secţiunile C+D şi ,,Etapa II - Lucrări aferente culoarului de expropriere suplimentar km 77+361 – km 99+500 (km100+014) -Secţiunile A,B,C,D" exclusiv zona cuprinsă între km 97+050- km 97+300 aferentă culoarului de expropriere iniţial și suplimentar – Secțiunea D""

ddfab

bingo!!! @bridge, ne-ai facut ziua mai buna!!!
de pe acuma o  :cheers: pentru UMB-isti. sper sa nu ne insele asteptarile!!!