Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Feri

Filmare de la bord Curtea de Argeș - Mănicești:

Ieri, după vizita de pe șantierul unde construim primul tunel rutier la nivel de autostradă montană, am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟱.
Vă prezint în video stadiul detaliat al lucrărilor, pe întregul amplasament al acestui șantier, care a intrat in linie dreapta pentru a fi dat in trafic la sfârșitul lunii viitoare (luna Mai).

I.Scrioșteanu via TheRomanian

SB76UFO

Se pare ca pe lotul sectiunea 2, in zona Lazaret sud, la incepulul lunii martie, mai trebuiau facute niste expropieri suplimentare si din aceasta cauza nu pot fi facute facute forajele geotehnice si drumul de acces in acea zona.
Mapa  asteapta finalizarea expropierii in zona tunelului Lazaret (din culoarul initial de expropiere). De asemenea este necesara finalizarea expropierii pentru o  parcela de teren situata in fond forestier in zona ecoductului (pe partea stanga Olt -comuna Turnu Rosu)
"Prostia este eternă și invincibilă"

raulbogdan23

Quote from: shift2rail on April 13, 2025, 11:13:16 AM
Quote from: raulbogdan23 on April 13, 2025, 09:38:56 AMMi se pare ca in primele minute au cocotat autostrada foarte sus, in alte tari se facea o succesiune de tuneluri scurte. (min 2:45 - 6:00)

A calculat cineva mai sus diferenta de altitudine, alternativa era un tunel "de baza" de 10+ km intre valea Topologului si valea Baiasului, nu cred ca UE ar fi finantat asa ceva la moment...

Daca bine am vazut in mesajele anterioare era vorba de vreo 8km, dar eu nu asta am zis. Prin dealurile cuprinse intre minutele mentionate se putea cobora cota incat sa ai tunel, viaduct, tunel, viaduct, tunel viaduct (succesiune de tunele mici) si nu cred ca ajungeai la 8km asa.

marius.firtonea

^^ In raspunsul pe care l-am primit de la CNAIR din 30 ian 2025 se mentiona ca investigatiile geotehnice au fost finalizate complet pe intreg lotul 2.

Feri

❗Atenție, șoferi
Se închide circulația pe ambele căi ale sectorului de Autostradă A1 între Nodul Rutier Bascov (km 119+695) și Nodul Rutier Băiculești (km 134+660), pentru un interval de 3 zile, până la data de 17.04.2025, în vederea executării lucrărilor pentru efectuarea testelor statice și dinamice ale structurilor (podurilor) de la pozițiile kilometrice 129+220, 129+638, 129+740.

CNAIR

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

xenotium2

Sunt putin cam confuz, testele astea nu se fac inainte de darea in trafic??

ncb

Autostrada A1 Pitesti (Manicesti)- Curtea de Arges. Monitorizare Infrastructura 12 Aprilie 2025


BabaDog

ncb

13.04.2025 A1- Tronson 3 - stadiu lucrari - Sălătrucu


OL10X

danutzu_1069

@xenotium2 , testele alea se fac pebtru receptie, is doar hartii, ca aia stiu ce si cum au facut podurile.
Pentru darea in trafic, nu-i problema ca nu se ajunge la sarcina maxima..

Astea mai sunt utile pentru stabilirea unui traseu cu tonaj depasit, ceeace nu este cazul in viitorul apropiat.

archaeus

Bai nene pe unde au cocotat autostrada....o sa fie spectacol !!

danutzu_1069

E mai usor de ajuns cu elicopterul smurd...in caz de ceva... :)

mdragos

@SB76UFO : ce "frumos" lucreaza MAPA. Orice expropiere suplimentara dureaza 6-9 luni in Romania. Dupa care fac foraje, dupa 12 luni proiectare. E pe panta in jos proiectul asta.
Multumim de info, estimez ca 12 luni de aici in colo daca se apuca de tunel Lazaret. Cel putin ....

Penescu Eduard

A facut cineva rost de proiectul tehnic, planse, schite, ceva de la sectiunea la care se lucreaza acum pe Pisi 3? Ar fi interesant sa ne facem o idee asupra ce urmeaza sa se execute prin padurea aia.

dr4qul4

Nu stiu ce v-ati speriat asa. Va fi prima trecere montana! Pana acum au fost doar dealuri (Holdea nu atinge nici 300m).
Pintenii aia de la sud de Salatrucu nu sunt nici chiar atat de inalti.. Autostrada va merge intre 500 (la suici) si 700 la Salatrucu. Abia dupa ce face curba spre tunelul Poiana urca rapid la 800m.  Dupa Tunel avem aproximativ aceeasi chestie pana in Valea Oltului.
La Mapa...desi altitudinea e ceva mai scazuta, versantul este mult mai abrupt, asa ca va fi de 2x mai dificil fata de ce vedeti in filmare.

Iar daca asta vi se pare complicat, luati aminte ce ne astepta pe A8: De la Sovata la Lenghin nu scadem sub 500m altitudine, si atingem chiar si 1100m.  Pe harta nu pare cine stie ce, dar si pe acolo sunt vai si pinteni. Asteptati prima filmare de dupa defrisare/decopertare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.