News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#46635
3...















Dronarii...









Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dan tm


marcelbanu

#46637
A1, lot III, COMSA, Pasaj Lăpugiu de Jos, mulțumim că am avut acces...
Fotografii prin gard, ce semnifică libertatea de a prezenta sau de a fi prezentat...

1...



























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#46638
Pasaj Lăpugiu de Jos
2.









...apoi am trecut la umbrelă !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Quest

Daca v-a contrariat cadrul cu umbrela rosie ca focul, deschisa, sa spun ca umbrela (gasita intr-una dintre masinile cu care ne-am deplasat), a avut rol de-a genera o cit-de-cita umbra ptr Ionut, ca bravul nostru pilot de UAV sa vada imaginea de pe ecranul telecomenzii de drona, estompata de un soare ucigator, la 34*C.

Ionut spune ce umbrela ai avut ieri pe feroviar, a cui idee a fost si cui i-am zis amindoi bogdaproste ca ne-a dat-o ? :)
Common sense will get you far !

Io

Marcel, ai "un dat" al tau, de unde-o fi venind el :notworthy:, unde pui tu obiectivul iese mai mult decit o fotografie!  :hug:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Cand posteaza Marcel, zici ca suntem forum foto, nu forum infrastructura...

Staaaaai... te uiti la poze... si te minunezi.

Iar aia cu "Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !" este perfect adevarata...
Noua, celorlalti, fix ochiul ala ne lipseste....  ;)

@Quest
poza cu umbrela este antologica.
Ar trebui publicata sub titlul "Pasionati cautand infrastructura"...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marcelbanu

#46642
Iată punctul de plecare al umbrelei...
Un pod provizoriu CFR pe șantierul ASTALDI, FCC & THALES...





Mulțumesc pentru aprecieri !
Mă obligă și mă onorează.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Conditii grele de munca fara umbrela. :lol: Multumesc de poze, Marcel! Si de umbrela Doru (idee & livrare) si Sorin & Marcel & Alex (proiectare & executie solutie)! :lol: S-a lucrat in echipa doua zile. :cheers: Diferenta de vizibilitate pe ecranul mobilului este evidenta. Cand bate soarele asa de tare nu vezi mai nimic pe telefon, chiar cu luminozitatea data la maxim. E foarte obositor. S-a zburat foarte mult si joi si vineri.

Revenind strict la A1 LD3 de ieri, veti vedea ca se lucra destul de apasat la Holdea, cel putin asa mi s-a parut mie. Lotul este in mare parte gata, cu marcaje pe km intregi, fonoabsorbante, indicatoare... se va vedea. Prima procesare va fi LD3, e usor de facut (fata de procesarea pe clipurile de la CF). In dimineata asta e sus.

alin_simeriaveche

#46644
Felicitari baieti. Poze frumoase
Acum, sa fiu sincer, pe mine nu ma surprinde decizia aceasta de a nu va lasa pe santiere. Credeti ca persoane din Cnair sau dintre constructori, nu au cont pe forum sau  nu urmaresc ce se discuta aici? Nu cu placere imi amintesc cum acum mai bine de un an am postat niste posibile informatii despre un constructor si am fost sunat a doua zi sa le sterg.
Din ce imi dau seama pionul principal ar fi Neaga. In urma contrelor televizate sau prin comisii au zis ei: lasa ca le-o facem si noi odata si odata.
Nu ar trebui sa ne surprinda nimic "in Romania lui Dragnea" (prenume ce poate fi inlocuit cu al oricarui politician meschin).
Capul sus, mergem inainte!

paulmare

#46645
excelent tur de forta :)



Ionut

Constructorii nu au avut niciun fel de implicare in mizeria asta, ca sa fie clar. Ei ne primeau cu bratele deschise, atat Comsa cat si UMB. (Apropo, vedeti in pozele lui Marcel cum ne-au primit joi dimineata cei de la Astaldi-FCC la birouri.) Ticalosenia este a unui singur om (cu alaiul sau de nemernici). Si inca un lucru, tot ca sa fie clar: ceea ce ne supara este atitudinea, ticalosenia, sfidarea, nu faptul ca nu putem vedea ce se petrece in santier (avem 3 drone si surse). Este o razbunare stupida si fara rost a unui om care vrea sa-si apere scaunul. Razbunare facuta, culmea, pe banii nostri, ai tuturor!

wifi

Multumim baieti!
Actiunea asta de interzicere, secretizare este asa o prostie copilareasca, chiar datul cu batul in balta. Ce si-au inchipuit domnii, ca pot sa ascunda o autostrada? Pai ma sui in Deva pe cetate si vad cu un pic de zoom destule. Probabil n-au vrut sa se vada ca intra pe santier fara casca de protectie  :lol:

cristi5

#46648
Ma gandeam sa fac o retrospectiva a proiectului Lugoj-Deva (nu ca ar fi gata dar tunelurile sunt cam fara speranta). Si mi-am amintit de dezastrul nodului Balint de pe LD1, intersectie intre 2 autostrazi fara separare de sens, probabil unica in lume. Si mi-a venit ideea sa ma uit in SF, si ce sa vezi, acolo e cu separare de sens (si doua benzi pe sens dar asta pot sa inteleg ca e o exagerare). Deci e clar ca e o optimizare in faza de proiectare... Tirrena Scavi in colaborare cu CNAIR. Prost e cine accepta, nu cine propune. In combinatie cu lipsa unui normativ 1+1 cu separare de sens (puteau macar sa foloseasa normativul de 13m), decizia a devenit mortala...

https://lugojonline.ro/fotovideo-doi-morti-si-trei-raniti-accident-grav-intre-a1-si-a6-in-apropiere-de-lugoj/



Powered by API/PUM imgur uploader

user201

Felicitări pentru poze și filmare. Aștept cu nerăbdare și celelate filmări. Lucrările par că se apropie de final pe cele 2 loturi, inclusiv breteaua de ieșire/intrare de la Holdea arata foarte bine.

Legat de interzicerea accesului pe șantier, îmi pare ciudat că cineva își mai poate imagina, cu o mentalitate de secol XIX sau început de secol XX, că dacă interzice accesul direct undeva ei devin singurii furnizori de informații și vor putea spune ce doresc. Cu teleobiective ce pozează/filmează de la 2-3 km în cel mai mic detaliu, cu filmări termice, în infra-roșu, etc. chiar nu cred că cineva mai poate stopa informațiile astăzi, nici măcar cu bazooka. :lol: :lol: