Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Da, din 3 in 3 m, dar ce diametru are coloana forata? 2 m? Asta ar insemna intre piloti mai ramane 1m.
Si, da, sus se leaga cu grinda de coronament...

ciprebbe

cred ca e 1100 sau 1300 , nu cred ca am vazut la UMB carcase mai mari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

paulmare

Zublin sapa pana la 1500 diametru,  si diametrele astea "mari" sunt pentru terenuri slabe - nu pare a fi cazul acolo - ne luminam noi in timp pe masura ce mai vedem pozele lui Rocklee&ceilalti

pasadia

Astia cu indicatoarele chiar sunt idioti.


Ps: la Holdea NU se lucreaza DELOC.

Quest

Si mie mi se pare ca e absurd la Grind sa semnalizezi pe iesirea de pe A, o localitate aflata in urma la vreo 80 km in urma, basca punctul de trecere Nadlac.
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Nu e greșeală la indicatoare. Așa cum am mai zis de câteva ori, niște inteligenți din CNAIR au avizat nodul Dobra/Grind ca simplu punct de întoarcere (deci nu se poate ieși în DN68A de pe A și nici intra pe A de pe DN68A), de frică că se vor forma cozi până pe autostradă când se pune bariera la trecerea la nivel cu calea ferată. Așa că cei care vin dinspre Lugoj pe A1 și vor dori să iasă în nod, vor avea ca unică posibilitate întoarcerea spre...Lugoj/Nădlac pe A1.

TibiV

Bine ca inteligentii au comandat (si vor plati) sistemul asta complicat cu doua giratorii...

Cat mama naibii i-ar fi costat sa comande si un pasaj pe DN68A peste CF M200 ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Nu comanda catre proiectant este problema.

Altii sunt geniile. Ii zicem "Ion Creanga" inventatorul drobului de sare.
Ca daca si cu parca cand trece 1 minut un tren, daca atunci fix se gaseste 100.000 de mii de masini sa iasa in fabuloasa comuna Grind ... acest Las-Vegas, Monaco si Singapore al lumii?!!

Aaaa?!

GrmmrNzi

#42653
Indicatorul e galben, deci temporar. Din câte am citit aici, era vorba de perioada dintre deschiderea L3 și deschiderea ulterioară L4. După ce se deschide L4 restricția va dispărea. Indicatorul de asemenea, nodul devenind unul local, cu trafic nesemnificativ.

DAR: atâta vreme cât situația de la Holdea e în aer, discutăm teorii. După cum stă treaba, sunt șanse ne-neglijabile să se termine L4 înaintea L3. Iar dacă într-adevăr CNAIR într-un acces necaracteristic reușește să relanseze licitația și COMSA reușește să trimită toate țidulele, și nu sunt contestații, și se semnează la timp, și L3 + Holdea sunt gata prin primăvară, atunci nodul Grind va fi restricționat maxim câteva luni. Dacă nu se găsesc rugozități și planeități neconforme, desigur.

Quest

#42654
Asa e Voicule, drobul de sare...
Din breteaua de iesire dinspre Holdea pina in CF sint 1,2 km. La o medie de 6 m lungime / masina + spatiu intre 2 consecutive, rezulta ca coada ar trebui sa aiba 200 (doua sute) de masini !! Asa o coada o poti gasi poate la Nadlac cind vin sau pleaca ai nostri in masa, sau pe DN1 nu pe DN68A catre metropolele Dobra si Grind, asadar temerea e complet nejustificata.
Da, exista cozi la iesiri de pe A (cazul consacrat din Germania de pe A8 la Rosenheim), dar ele sint gestionate cu calm, pozitionare pe banda de refugiu si avarii aprinse de catre ultimul in coada.
Common sense will get you far !

gruiarew

#42655
De ce te-ai da jos la Grind când vii de la Arad și mergi la Deva? Dați și voi un ochi pe Google maps înainte de a scrie...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

perfidus

Din ultimele poze ale lui Rocklee (+1) cu bretelele de langa CIC si din apropierea giratoriului Soimus, precum si din stadiul fizic al viaductului Soimus, estimez ca in maxim 35 zile lucratoare se poate redeschide traficul provizoriu prin bretelele noi ale nodului.
Daca se inchide traficul pe 10 septembrie si in saptamana 1-7 octombrie va fi iarasi pauza la UMB, asta inseamna redeschidere undeva la 22 octombrie, daca suntem bine si nu vine "musonul" mai devreme anul asta (cu clima asta nu mai  esti sigur niciodata).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Nu mi se pare normal ca in perioada in care este inchisa autostrada pe tronsonul Simeria-Soimus, UMB sa mearga in vacanta, in perioada respectiva trebuie sa traga foarte tare in zona nodului pt a finaliza cat mai repede bretelele.
You're in Steelers Country

Vice33

Au dreptul legal de zile libere stipulate in contract si conform cu codul muncii.
repede, repede, repede...multa munca, slavagism daca se poate, ca sa fie sefu multumit, asa zic toti patronii/managerii...durandu-i in ...de codul muncii...asa faci si la servici?


laszlo.robert

#42659
Cred că o să tragă puternic aceste trei săptămâni la bretelele nodului Șoimuș și finalizarea podului (în 2 septembrie s-au întors la muncă) ,cît și demolarea bretelei actuale de urcare pe autostradă , odată închisă circulația.Dupa săptămâna de pauză , dacă o fac, să execute conectarea podului cu autostrada.Ori cum ne va tine Rockle/Flashu informați !
PS. Unde a dispărut Flashu ,o fiind în concediu ?