Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 85 Guests are viewing this topic.

Vice33

Ne fac de ras cu circul acesta ieftin regizat de "C.N.A.Dezastru.N.R." aka "CNAIncompetentaR".

Anii se scurg, lumea mai sarbatoreste un 1 Mai aglomerat pe DN68A, nodul Holdea intra in curand la conducerea Direcției pentru Cultură, Culte și Patrimoniu Cultural Hunedoara, taxa de vizitare 3 lei, iar cu mini-car pentru turisti: 10 lei. Se pot organiza si alte activitati, la cerere.

De asemenea se pot admira animalele salbatice (ursi, lupi, caprioare, s.a.) cum traverseaza zona de legatura peste ecoductele finalizate (si neplatite inca de beneficiar). Taxa foto/video: 30 de lei. Pensionarii si copiii intre 6-12 ani au reducere 50%, copiii sub 6 ani trebuie insotiti de parinti.

Rusine, rusine, rusine...CNAIR

NGC


mishu77

#39887
@ionut

Am trecut ieri pe la 18:40 pe la Margina. Nu amvazut miscare la cic dar era si tarziu. Zilele astea oricum e irelevant daca misca sau nu ceva.

P.S. Salini mai are si un spatiu de servicii care aparent e terminat dar nu e deschis undeva la 2km de iesirea de la Margina (pe ambele sensuri). Nu stiu de ce nu il termina/deschid dar ar fi util avand in vedere ca pana la Dobra nu mai exista nimic oficial unde sa iti faci nevoile. Bine daca il deschid ar trebui sa fie si functional nu ca restul care in general nu au apa sau sunt mizerabile...

voicul

@rocklee Foarte relevanta filmarea.

1. Cat mai e cu/din dealul asta.
2. Diferenta intre dealul de aici (asteapta 20 de camioane cred) si dealul de pe A10 lot1 - unde fiecare excavator parea cu basculanta lui.

flashu74

La dealul cu lilieci nu este loc. Și în aceste condiții excavatoarele trebuie să dea drumul din cupă jos în acel loc special creat din care sunt încărcate camioanele. Dar sunt și beneficii deoarece acei metri cubi de săpătură se transformă în terasamente. Dar de săpat în zona capetelor nu mai este mult. Acolo la culeea viaduct2 trebuie chiar umplutură în curând deoarece stâlpii aceia sunt cam gata. De săpat mai mult este în zona fostei peșteri.

rocklee

Acum sunt în zona peșteri cu săpăturile.

rocklee

Față de sapatura de pe A 10 aici pe unele locuri este stancă curata. Pe când acolo este doar pământ

flashu74

Și am impresia ca acolo la mijloc în zona peșterii este și cea mai dură stânca aia. Parcă și la culoare este mai închisă

rocklee

ieri pe la amiaza cand am trecutpe acolo...sapau si in spatele culeiii de la viaductul 1 soimus ... :)

wifi

Problema mai groasa o vad la zidul de sprijin de la deal. Daca vine din biscuiti, necesita cateva mii de elemente, un total de ordinul zece mii buc. Daca vine turnat, iasa mai gros, material gramada, fier de impletit, aia da de lucru. Asta a fost partea de jos, sprijin carosabil. Ma tem ca trebuie ceva si pe cealalta parte, sa tina ce se sapa deasupra de viitorul carosabil, sa nu cada cu pietre.

mastereve

Varianta cu casete de sarma pline cu piatra nu ar fi viabila? Intreb doar, nu sunt de meserie :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

mastereve


kitsune

QuoteThe life expectancy of gabions depends on the lifespan of the wire, not on the contents of the basket. The structure will fail when the wire fails. Galvanized steel wire is most common, but PVC-coated and stainless steel wire are also used. PVC-coated galvanized gabions have been estimated to survive for 60 years.[4] Some gabion manufacturers guarantee a structural consistency of 50 years.[5]

Adică până se deschide autostrada se prăbuşesc gabioanele
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

@ wifi & mastereve

Acolo se vor face ziduri de sprijin.
Adica care sa sprijine dealul.

Nici biscutii, nici gabioanele nu pot sprijini nimic...
Vr fi ziduri serioase, cu armatura si tot dichisul... Probabil se vor funda cu piloti forati.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)