Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Dominik

Da se observa bn... cum ramane cu rigolele de pe margine ??? o sa lucreze la ele dupa deschidere ???
You're in Steelers Country

Quest

Am o rugaminte pe care vreau s-o adresez tuturor colegilor de forum: haideti sa nu cautam nod in papura lucrarilor de la Margina. Menirea acestui live stream este doar sa fim cu totii aware cum stam cu lucrarile. Cu siguranta toti cei din Salini impreuna cu reprezentantii Companiei stiu ce mai este de facut.

Speram totusi tronsonul sa fie dat in trafic pina de Craciun.

Multumesc.
Common sense will get you far !

Cozak

#32237
Se vede, se vede. Sper sa nu se faca cozi sa stam minute in sir sa iesim de pe autostrada. Ce castigam cu ocolirea Fagetului sa pierdem la iesire de pe A1. Ca e clar ca nu se va face nimic pentru fluidizarea  iesirii/intrarii pe A1.

Ionut


mishu77

Cam ce mai e de facut pe acesti 15 km?

Iceman

Frumoasa filmarea cu drona.....Sper ca cu mult noroc sa se deschida circulatia....Iar daca nu termina in timpul alocat lucrarile sa nu ne grabim cu inaugurarea....Mai bine in martie 2017....Graba strica treaba 8)

Ionut

^^ Mai sunt ceva parapete de pus si marcaje. Sa vedem daca baietii din teren ne aduc vesti.

Germany

Frumoasă filmarea!Mulțumim.

Cred că ne-au cam uimit pe toți cei de la Salini și probabil cei mai puțini dintre noi credeau că vor termina anul ăsta. Bravo! S-au mișcat bine. Acum să sperăm că și CALITATEA E PE MĂSURĂ să nu avem IAR vreo surpriză din partea lor gen "Aciliu" ;)

Stau și mă întreb: Dacă Salini a putut să realizeze ceea ce au realizat, oare UMB-ul, care este de 5 x peste Salini, de ce nu ar putea realiza cei 11 km de pe LD4 într-un an???

O zi bună și hai cu deschiderea! ;)

ovicor

   Priviti filmarea de la min. 2:22- 3:20. Din sensul giratoriu est vine o bascula. Acesta ar trebui sa fie, in opinia mea, traseul pe care ar trebui sa patrunda pe autostrada autovehiculele, spre a se reduce la maximum conflictele de trafic .

GDPR

Quote from: Quest on December 18, 2016, 02:53:46 PM
Cu siguranta toti cei din Salini impreuna cu reprezentantii Companiei stiu ce mai este de facut.

Salini a mai inaugurat ieri o lucrare neterminata: barajul Gibe III.

Vice33

#32245
Quote from: ovicor on December 18, 2016, 04:09:52 PM
   Priviti filmarea de la min. 2:22- 3:20. Din sensul giratoriu est vine o bascula. Acesta ar trebui sa fie, in opinia mea, traseul pe care ar trebui sa patrunda pe autostrada autovehiculele, spre a se reduce la maximum conflictele de trafic .

Acea intrare deja este peste limita lucrarilor care speram cu totii, sunt preconizate a se deschide la sfarsitul lunii Decembrie 2016. Acea intrare va fi functionala, teoretic, dupa ce asiguri o alta iesire de pe autostrada.

Avand in vedere ca Lotul 2 nu este finalizat pe toti cei 27 de km, ci doar pe 17 km, restul de 10 km urmand a fi terminati ulterior si ca prima iesire/sens giratoriu se afla la Grind/Dobra (sa ma corecteze cineva va rog daca spun prostii), acea intrare de care spui de la min 2:22 inca nu poate fi folosita public.

INTREBARE: Lotul 2 are limita cu lotul 3 la Cosevita?

ovicor

@ Vice33, eu propuneam acel traseu pentru perioada pana la darea in folosinta a tronsonului spre Deva. Deci, cei care intra pe autostrada in dec.'16, vor intra pe acolo, vor vira pe ambele sensuri si se vor indrepta spre Lugoj. Avand in vedere ca fluxul principal va fi Deva-> DN->Margina->A1->Lugoj si invers, in varianta propusa de mine fluxurile principale  nu se vor intersecta !

Vice33

#32247
^
Tu te referi ca sa nu fie imbulzeala la sensurile giratorii de pe DN68A si in loc sa faci sensurile giratorii sa "ocolesti" pe iesirile provizorii de pe A1? Inteleg la ce te referi, ca sa nu mai ocolesti subtraversarea si celalalt sens giratoriu daca vii dinspre Deva si vrei sa te inserezi in autostrada spre Lugoj, da, ar fi o varianta, dar ei dupa ce dau drumul la acesti 17 Km vor lucra in continuare. Chiar dupa sens, daca vezi in filmare, este podul rutier de pe A1 peste Bega, nefinalizat, sunt o multime de lucrari de facut si au nevoie de spatiu si de acele bretele provizorii pentru autovehiculele lor...

vancouver

#32248
In Germania am vazut ca s-a procedat EXACT asa cum propun ovicor si au mai propus si altii aici. De ex. pe A44 unde exista un mic ciot pe undeva pe la Hessisch Lichtenau. Aici:
https://www.google.de/maps/@51.1900154,9.7927752,268m/data=!3m1!1e3
Se vad frumos si masinile cum urca si cum s-a modificat provizoriu intersectia cu drumul federal 7 (pe care autostrada il va dubla cand va fi gata).

Dar noi avem legi nene, si unde-i lege nu-i tocmeala. In Romania nu merge cu de-astea nene!
:bash:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pbh

Bun exemplu Vancouver. Simplu, curat, eficient - pe scurt, nemteste!