Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 64 Guests are viewing this topic.

Quest

^ M-ai vazut aventurindu-ma la afirmatii fara acoperire ? :)
Common sense will get you far !

bogdix

^
Fara Acord de Mediu si AC... se deschid doar cutiile cu saloane.

Iceman

Care ar fi temperatura minima de asfaltare ca sa poata termina L-D2.....Se poate asfalta sub 10 grade...?....Daca se poate tehnologic asfalta la 5 grade atunci poate au o sansa altfel nu cred nici eu :)

bogdix

#31278
Normativul spune +10 grade temperatura mediului ambiant si suprafata uscata.

Cat de "jos" se poate merge pentru a asfalta e o discutie controversata. Pe alocuri realista. Tehnic e posibil si la 0 grade. Mixtura din statie are 170-175 de grade. Are de parcurs maxim 5 km, deci pierde foarte putina temperatura. Ca sa se compacteze corect ar trebui sa aiba minim 145 grade la asternere si 110 grade dupa compactare. Deci teoretic o buna sincronizare ar putea avea rezultate. Dar sub 10 grade la noi cartea zice ca e neconform. Asa ca pas.

rocklee

in proportie de 70%este asfaltat ...dupa ochiul meu de ne specealist ... 8)

infraAdi_ro

Totul depinde de constructori daca se risca sa astearna asfalt in orice conditii...practic se poate asterne si la 0 grade cu conditia sa nu ploua.daca mai au 4-5 km e treaba de maxim 10 zile(pe amandoua sensurile).Deci se poate....cu parapetii,rigole cum stau?
Romania are un viitor doar daca are prezent!

vancouver

Doamne ce mizerabil lucreaza Salini la rigole si scurgerea apelor. Este o mare idiotenie ce fac ei: intai scurgerile de sus, de pe autostrada, apoi rigolele in zona curenta si la urma cele unde se strande apa. Adica mereu lucreaza in mocirla pe care chiar ei o creeaza :bash: Normal ar fi fix invers, sa fie gata rigolele si canalele colectoare, imediat de fac rigolele in zona curenta (daca acum ploua apa din aceste rigole se duce deja unde trebuie), si abia la urma se fac scurgerile verticale, de sus pana la rigole. Apa care vine acum de sus, de pe autostrada se va duce 100% unde trebuie.

Asa cum fac ei le se scurge mereu apa pluviala in noroi, prin care apoi ei trebuie sa munceasca mai departe sa continue executarea rigolei  >:(. O catastrofa, dupa cum se si vede in imaginile lui rocklee.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

am ramas dator cu niste POZEEEE...de la nodul MARGINA...

SE lucra sub pasaj la a doua banda ...






TERASAMENTUL DE LINGA   ....PASAJ







o imagine de aproape la cum se lucra




o imagine catre pasajul cf .....facuta din giratoriu


bogdix

^
@euromau Mai au 1 km.  Zona dintre pasajele de la nod si bretelele de la nod. Parapetul e in grafic. Santurile sunt in grafic, chiar daca se vad asa mai "in noroi" (probabil in alte parti se incepe cu santurile. inainte si de decoperta, sa nu fie balta pe decoperta)

rocklee




rocklee

trecem la pasajul cf ..si terasamentul din jur...


































rocklee

dupa ce facem  inca cateva imagini ....apoi urcam sus ...








pasjul vazut spre margina




pbh

Bine v-am gasit domnilor!
Felicitari pentru acest forum competent si coerent, pe care il urmaresc aproape zilnic de 3 ani.
Nu sunt specialist, dar in ceea ce priveste asfaltarea la 0-5 grade pot spune ca este posibila cel putin in statele nordice.
Zilele trecute au fost -7 grade pe aici la ora 7AM iar la ora 10 baietii asfaltau de zor!!!
As fi multe de spus despre modul cum se lucreaza la drumuri si autostrazi in Suedia-tara cu cele mai bune drumuri din Europa, dar cred ca este nevoie de un alt topic.

Inca o data felicitari "postacilor" pentru efort, profesionalism si implicare!