News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 53 Guests are viewing this topic.

cristi5

^^^ se poate folosi deocamdata un singur giratoriu la Margina. Din moment ce nu vine trafic pe A dinspre Deva, traficul spre Deva poate sa iasa prin stanga "traversand sensul celalalt" si poate iesi pe breteaua de urcare care vine din DN68A, pe care se circula in ambele sensuri.

Analog cu faptul ca la Holdea ajunge o singura bretea, pe care se va circula in ambele sensuri pana la deschiderea tunelurilor, dupa care ramane doar bretea de iesire ("de urgenta", ca sa se justifice legal constructia).

rocklee

dupa ce va iesi autorizatia se va face si aldoilea giratoriu .... :)

cristi5

#31232
Eu cred ca e chiar mai bine deocamdata cu unul singur (sau sa se foloseasca doar unul chiar daca-s construite anandoua). Daca fluxul spre Deva foloseste giratoriul dinspre Deva, iar fluxul spre Lugoj giratoriul dinspre Lugoj, cele doua fluxuri se intersecteaza urat de tot in giratia dinspre Deva...

s2002

#31233
Quote from: bogdix on October 25, 2016, 07:58:51 PM

@stangabriel
Cred ca sunt armaturile pentru fundatii la stalpii panourilor fonoabsorbante.

Intradevar asa arata carcasa de la acele fundatii

stangabriel

Mersi, m-am speriat ca se facuse mizerie si zoom-ul din poze a facut sa apara anormal de lungi armaturile.

Cum a spus Cristi5, la Holdea . Daca momentan doar curata dealul , pregatesc terenul pentru bretea . Chiar sa nu fie gata viaductul Dn peste A1 pana in Decembrie 2017?

esendy

Quote from: dr4qul4 on October 26, 2016, 11:14:30 AM
DN7D este drum forestier si nu merita investit in el. Costa prea mult si va dura tot cat PiSi.
Dar traficul usor va putea sa iasa in Calimanesti prin DJ703G care e in curs de modernizare.

asa e exclent, daca s-ar da drumul la tronsoanele 1,4,5 ar ramane 19km din DN7 pana la A, s-ar economisii 30 de min pe traseul Calimanesti - Pitesti

bogdix



Quote from: stangabriel on October 26, 2016, 03:11:22 PM

Cum a spus Cristi5, la Holdea . Daca momentan doar curata dealul , pregatesc terenul pentru bretea . Chiar sa nu fie gata viaductul Dn peste A1 pana in Decembrie 2017?

Momentan nu exista AerConditionat pentru "descarcarea Holdea", nici pentru lucrarile de pe suprafete expropriate suplimentar fata de coridorul initial de 70m. De aceea pe prima bucata din LD3 nu se lucreaza prea mult in zona capatului spre LD2.
Despre pasajul peste DN, finalizarea lui e legata strict de inceperea lui (am spus o chestie care defapt e logica, nu ?). Pana nu pornesc... nu stim cand termina. Tehnic, nu cred ca dureaza mai mult de 6 luni, pornind din stadiul acesta.

bogdix

Quote from: cristi5 on October 26, 2016, 12:53:11 PM
Eu cred ca e chiar mai bine deocamdata cu unul singur (sau sa se foloseasca doar unul chiar daca-s construite anandoua). Daca fluxul spre Deva foloseste giratoriul dinspre Deva, iar fluxul spre Lugoj giratoriul dinspre Lugoj, cele doua fluxuri se intersecteaza urat de tot in giratia dinspre Deva...

Eu zic că o să se circule rezonabil în nodul Margina (cu 2 giratorii). Problema circulaţiei va fi pe DN între nodul Margina - Coşava - Coşeviţa - "descărcarea Holdea" (şi mai departe până se dă în circulaţie "descărcarea"), unde acum deja o mare parte din traficul de tranzit care circula pe direcţiile Nădlac-Deva şi Deva-Nădlac s-a mutat pe A1 de pe valea Mureşului.

cristi5

#31238
Pai tocmai acelui trafic de A descarcat in DN, nu e bine sa i se intersecteze cele doua fluxuri, sau?



rosu: traficul Lugoj-Deva prin giratoriul est.
verde: traficul Lugoj-Deva prin giratoriul vest care e "gata" acum
albastru: traficul Deva-Lugoj prin giratoriul vest
portocaliu: Deva-Lugoj prin giratoriul est

Se observa ca singura intersectare e intre rosu si albastru. Practic cu 2 giratorii cei care merg spre Deva ar trebui da dea prioritate celor care vin de la Deva...

Giratoriul estic fiind blocat in hartii, probabil vom avea initial varianta verde+albastru.

rocklee

cateva imagini de la nodul grind pasjul peste dn 68












rocklee

terasamentul dintre pasajul dn68 si pasjul cf incepe sa prinda contur ... :o
















sistemul de colectarea apelor ...




se taseaza pamantul la baza pasajului






terasmentul ..


pasajul dn 69


fosta deviere ...in stanga imagini se vede terasamentul cumse inalta


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: cristi5 on October 27, 2016, 10:45:37 AM


(...)

Giratoriul estic fiind blocat in hartii, probabil vom avea initial varianta verde+albastru.

Foarte bine punctat cristi5. Solutia temporara cu 1 singur giratoriu pare a fi cea mai buna, adica verde+albastru, asa cum ai spus. Orice alta varianta este mai rea.
De retinut ca aceasta descarcare va functiona pentru vreo 4-5-6 ani. Personal as insista ca giratoriul estic sa nu fie activat pana la finalizarea tunelurilor si pana atunci sa functioneze descarcare exact cum a spus cristi5, adica doar prin giratoriul vestic, fara intersectarea fluxurilor de trafic.

Asta presupune ca Salini sa nu finalizeze complet zona, adica sa lase o mica zona de parapet median desfacuta si giratoriul estic finalizat dar blocat, urmand ca modificarea sa o faca cei de la CNAIR la momentul oportun. E vorba de max. 2 zile de munca.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Quest

#31243
^ Si mie mi s-ar parea mai normal ca pina la terminarea tunelurilor, la nod Margina sa se foloseasca doar giratoriul din stinga (dinspre Faget), exact din motivele expuse de Cristi5 de-a evita itersectarea celor 2 fluxuri de circulatie catre Cosevita vs dinspre Cosevita.

LE 1
Doar o corectie Cristi5 ultima portiune de traseu albastru inainte de-a intra pe A este o bretea cu latime de un autovehicul, asadar traseul verde trebuie sa inceapa de pe breteaua care iese din nod dinspre tuneluri.

LE 2
Sa ma corectez si pe mine insumi: daca se va merge doar pe giratoriul din stinga, oare TIR-urile care trebuie sa coboare de pe A, vor putea coti 180 gr pe o raza de curbura de 12 m ? Daca nu, inseamna ca tot solutia cu ambele giratorii sugerata de Bogdix e cea fezabila.
Common sense will get you far !

vancouver

In mod normal bretelele la noduri se fac cu un acostament, suficient de lat cat sa incapa si doua vehicule. Eventual mai trebuie largita banda putin, dar nu cred.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.