News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 57 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Poate se poate adauga intre aceste puncte si restructurarea legii achizitiilor publice, prin care cel mai probabil se va scurta procesul actual de achizitie.

TibiV

Quote from: cutter on June 18, 2015, 01:00:12 AM
Strategia oficială a României este că toate proiectele de pe Core și Comprehensive vor fi finanțate prin mixul buget + fonduri structurale (europene) + împrumuturi BEI/BIRD.
Da, la modul global.
Adică la ce nu îţi dă UE 85%, ci doar 15%, iei diferența de la BEI/BIRD.
Te lasă, dar UE nu îţi dă mai mult.
Poţi să faci A pe traseul Cornu- Tg.Jiu pe mixul convenit, dar partea de la UE va fi ZERO.
Planul Junker spune de fapt că putem cheltui mai mult pe propriile nebunii ( sunt bune, generează locuri de muncă) dar e treaba noastră de unde facem rost de bani. Marele avantaj este că ce intră pe planul Junker NU MAI INTRĂ în calculul DEFICITULUI.
Adică suntem datori, dar nu se ia în calcul ACEASTĂ datorie când UE verifică respectarea deficitelor nationale....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iuli

#22082
^

Multumesc de raspuns!

Chiar nu ma asteptam ca discutia sa devina atat de ampla. Se poate continua pe topicul de Fonduri europene?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Puteti discuta si in Masterplan si in topicul generic de autostrazi. Revenim la A1.

athosga

Quote from: rocklee on June 17, 2015, 06:49:49 PM
imagini facute ieri in fuga
Imaginile 6-11 (cu foreza) nu sunt cumva facute la halda de la Mintia? Adica nu cumva vedem acolo inceputul lucrarilor la viaductul de la Mintia, intre halda si Mures?

Mersi.

gdaniel

#22085
Si eu cred ca pozele 6-11 sunt de la halda de steril din dreptul/amontele barajului de la Mintia.
Primele poze sunt de la viaductul de la est de Branisca (initial m-am speriat ca am crezut ca sunt de la viaductul de la Soimus si pareau prea avansate in asa scurt timp).


panzer

Zona la care se refera articolul (Boita - Vestem) este deja pe 2 benzi si se urmareste largirea la 3 benzi? Un comentariu la articol chiar mentioneaza ca deja se lucreaza la banda a 3-a?

AdrianB1

Nu sunt 2 benzi pe sens decat pana la giratoriul spre Sibiu, de acolo spre sud e o singura banda pe sens. Ar putea largi de la giratoriu si pana la Boita la 2 pe sens.

florin74

In prezent se lucreaza de la Lazaret la Boita. (de fapt de undeva de la limita de judet Valcea-SIbiu pana la Boita). Ce se doreste acum  este Boita Vestem, astfel incat in final sa se circule pe trei benzi pe intreaga bucata de la Vestem pana la limita de judet.

Daca sunt destepti ar trebui sa se prevada o varianta de ocolire a localitatii Talmaciu. Sincer ma indoiesc. :)

rocklee

imaginile 1-5 viaduct branisca, 6,7 viaduct halta steril mintia ...aici e de discutat din cite am vazut langa locul care forau era un canal ...nu cumva sa fie doar un podet  :o...imaginea 8 viaductul peste podul mures dn76 soimus ....9-10 podet la drumul satesc bejan .....si ultima dovada lipsei benzinarilor de pe A1 :(

Ionut

Va rog discutati de supralargirea DN7 pe Valea Oltului pe threadul drumurilor nationale, e pacat de acel thread.
:cheers:

stangabriel

Legat de A1, sa inteleg ca nu se stie nimic de portiunea cu tunele pentru animale din lotul 2 Lugoj-Deva.

nenea_hartia

Quote from: florin74 on June 18, 2015, 06:22:52 PM
Daca sunt destepti ar trebui sa se prevada o varianta de ocolire a localitatii Talmaciu.
Dacă lucrurile ar merge strună cu Sibiu-Pitești, ceea ce nu e cazul, atunci nu ar trebui să prevadă. Ar fi suficient să liciteze cât mai repede Sibiu-Boița (@Ionut: e vorba de A1! :p), care e ușor de construit.
Sincer, eu pe Sibiu-Boita aș fi mers cu SF-ul vechi și as fi licitat cât mai rapid construcția, separat de restul autostrăzii până la Pitești.

stangabriel

Vechiul Sf era pana la Sibiu sau pana  ipotetica Autostrada Sibiu Brasov?  Asa vad in harti. Parca noul Sf era vorba sa prelungeasca pana Sibiu.