Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

rocklee

da asa esta ...vroia sa faca ''autostrada suspendata'' pe toata lungimea unde autostrada este pe malul muresului... :D

alecu26

si proiectul initial era totusi cu DJ-ul pe halda???? deci totusi UMB a obtinut o modificare....care probabil chiar daca e mai ieftina...UMB o scoate el cumva ca e mai scumpa. Sau macar va avea justificarea necesara pentru extensia de timp.

Cat despre Lotul 2!!!!! No comments....il las pe Cutter. :D
Nu cred ca acei 7.5% sunt concentrati pe Dumbrava-Margina si pe acel sector de cativa km sa avem in realitatea 50%...si sa se termine pana la sfarsitul anului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

O veste proasta de pe lotul 3. Pe sensul Sebes Sibiu au aparut doua semne cu atentie se lucreaza (au si LED-uri  :D)  si se circula doar pe banda 2 cam prin zona unde era crapatura.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

#21544
Daca mai vad un offtopic atat de mare, TOTI userii implicati, MAI ALES daca sunt useri cu experienta pe forum si cu recunoastere Knight, vor lua BAN 3 ZILE pentru posting. Daca un user nou face offtopic, mai inteleg. Dar cand userii vechi nu se pot abtine, avem o problema. Avem atat de multe thread-uri, folositi-le! Multumesc de intelegere!

PS: ar trebui sa ma supar si sa nu va pun poze de ieri de pe Nadlac-Arad. >:(

Ioan76

Bănuiesc că s-a mai discutat - și-mi cer scuze anticipat pentru asta - dar personal cred că va fi o problemă majoră pe A1 ce va rezultat din ( eventuala ) deschidere decalată a unor loturi ...

Din ce am văzut și în drumul spre Brestovăț și venind de la Cluj lotul Timișoara - Lugoj aproape sigur va fi gata anul acesta. Cu ceva probleme probabil la anul în primăvară se va termina și Ilia - Deva ... dar cum va fi folosit traseul fără celelalte două ??
Drumul pe la Ohaba - Coșava e groaznic ( când mergeam la Cluj am văzut un camion de ciment răsturnat și un localnic pe care l-am luat cu autostopul mi-a confirmat că nu e deloc o excepție ) - nici nu vreau să mă gândesc ce ar fi dacă s-ar muta o bună parte din trafic pe acolo !! :(

Ionut

#21546
S-a mai discutat, da. Acum ce ai vrea, sa nu deschidem noile tronsoane pentru ca se vor aglomera capetele? Evident ca va fi un pic deranj.
O sa pun poze cu Arad-Nadlac mai incolo.

stangabriel

Abia asteptam pozele. Mai avem putin pana la inaugurare, sper.

istvan78

Quote from: vladb on May 19, 2015, 01:31:49 PM
Situatia pe lotul 2: Proiectarea pe Secţiunile A, B, C, D este finalizată. În prezent se analizează opţiunile Beneficiarului privind procedurile de urmat în vederea realizării ecoductelor în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Situatia pe lotul 3: În prezent se analizează opţiunile Beneficiarului privind procedurile de urmat în vederea realizării ecoductelor în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

"se anlizeaza...": asta vrea sa spuna ca ar exista si alte optiuni in afara de a deschise licitatie pentru lucrarile suplimentare (tunele)? Oare exista (se cauta) posibilitatea ca lucrarile sa "incapa" intr-o suplimentarea legal acceptabila la contractul existent?

horatiu.cosma

Cred ca se refera la ecoductele care se vor face pe fiecare lot, exceptand tunelele.

cutter

Nu se poate suplimenta contractul existent, trebuie organizată licitație pentru tunele.

Ce analizează de luni de zile CNADNR-ul este emiterea ordinului de variație - trebuie scoși din contract cei 3km cu tunelele de la finalul lotului 2, deci trebuie scăzută valoarea contractuală, dar în același timp au apărut lucrări suplimentare impuse prin acordul de mediu (prelungirea unor viaducte) și pe zona care rămîne în contract. Deci e un fel de + cu - care dă undeva în zona acceptabilă de 10% suplimentare, dar se pare cumva că OG 34/2006 nu permite asta.

În tot cazul, ar face bine să se miște mai repede CNADNR-ul că este de prea mult timp blocat proiectul pe această secțiune E a lotului 2.

Ionut

#21551
Poze de ieri, 19 mai, Arad-Pecica de la sursa secreta.

Intrare spre Nadlac de pe centura Arad. Pozele sunt inspre Pecica.









Ionut

Segmentul Arad-Pecica. O zona unde mai trebuie strat de uzura.







Ionut

Un pasaj inca nefinalizat.


O zona unde e posibil sa fie inlocuite indicatoarele. Nu este clar ce vor sa faca.




Nici acest pasaj nu este finalizat.


Mai departe...

Ionut

Se pun panouri fonoabsorbante pe sensul Pecica-Arad pe aproximativ 5 km lungime.