Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 69 Guests are viewing this topic.

teocharis

Secţiunea Sibiu - Boiţa (Lotul 1) şi Curtea de Argeş - Piteşti (Lotul 5)  SF in doar 5 luni!

de ce nu si restul tronsoanelor?

danutzu_1069

Vin si alea. Astea sunt ceva mai usoare si se pot lansa licitatile de executie.

vancouver

Quote from: teocharis on April 13, 2015, 12:18:33 PM
Secţiunea Sibiu - Boiţa (Lotul 1) şi Curtea de Argeş - Piteşti (Lotul 5)  SF in doar 5 luni!

de ce nu si restul tronsoanelor?

S-a mai discutat pe aceasta tema. Zonele montane nu pot fi studiate asa usor (relief, studii geo, alegerea a 2 variante fezabile si in final a celei mai bune dintre ele). Asta va dura minim 1 an (altfel - daca se cer termene nerealiste - participantii la licitatie ar fi contestat caietul de sarcini).
Desi este evident ca fara o continuare, Pitesti-Curtea de Arges nu prea are sens, ideea este de a da un semnal. Mediului de afaceri si soferilor. Adica undeva din 2016 sa putem spune: SE LUCREAZA pe Pitesti - Sibiu, deci Pitesti-Sibiu SE FACE.
Iar Sibiu-Boita chiar este un segment util din prima clipa, evitându-se mai multe puncte periculoase actuale: zona de 4 benzi a DN1 de lânga Vestem, sensul giratoriu de la capatul acestei zone, traversarea localitatii Talmaciu, curbele periculoase dintre Talmaciu si Boita. In plus se vor câstiga aprox. 6-10 minute ca timp de parcurs.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

32hermann

Quote from: teocharis on April 13, 2015, 12:18:33 PM
Secţiunea Sibiu - Boiţa (Lotul 1) şi Curtea de Argeş - Piteşti (Lotul 5)  SF in doar 5 luni!

de ce nu si restul tronsoanelor?

Cu cât mai repede, cu atât mai bine! În plus, ar putea fi utilizate pentru lucrările la tronsoanele următoare ...

simotm

Legat de Nadlac-Arad, am trecut in cursul saptamanii trecute pe acolo si la ambele capete ale bucatii Nadlac-Pecica erau utilaje "in actiune"pe loturile care ar urma sa se deschida anul asta.

La fel , mobilizare si in zona cramelor Recas,la podetul de peste  autostrada,am intalnit camioane si prin Recas si am vazut unele mergand direct pe bucata asfaltata din autostrada (le-am vazut din nationala, fiind camp deschis).

Pe partea ungara, langa capatul autostrazii actuale (unde ne dam jos acum spre Mako), deja au plantat copaci...sper sa fie
un semn bun ca se apropie si ei de final.

Si ca fapt divers, in unul din satele de pe ruta Lugoj-Recas am vazut unul din  camionele de la autostrada,incarcat cu pamant ,"parcat" pe o dunga....la cate tone are, mai ales incarcat ,cred ca nu e tocmai usor sa ajunga in pozitia aia




Otto

Pe bucata Mako-Nagylak sunt montati in totalitate parapetii,  acum se lucreaza la gardurile de protecție

rocklee

simotm ..multumim de informati din partea banateana a autostrazi  :D

cum se prezinta stadiul la constructia vamii   :)

boer_escu

http://www.turnulsfatului.ro/30094/o-banda-din-noua-autostrada-inchisa-din-cauza-fisurii-de-50-de-m-incep-excavatiile-%7C-foto.html

Noutati despre fisura 'celebra' de la Aciliu. Se lasa asadar cu inchidere completa pe sensul de mers catre Sibiu... Sa speram ca nu vor urma si alte inchideri.

cutter

#21113
Cîteva poze de ieri de pe lotul 4 Lugoj-Deva (UMB).

Primele două poze sunt din apropiere de Ilia de la intersecția cu DJ706 (adică aici).

Spre Deva:


Spre Lugoj:


Următoarele poze sunt de sub cariera de la Bretea Mureșană (aici). Aici se forează cu mai multe utilaje.

Spre Deva:


Spre Lugoj (se văd utilajele de forat):


Pozele următoare sunt de sus, de la pădure, la intersecția DJ706A cu DC147C (adică aici) unde este un depozit masiv de zgură metalurgică.

Depozitul:


Acest versant trebuie excavat, nu știu cum vor stabiliza debleul rezultat, se poate observa în această poză geologia în zona respectivă:


Vedere spre Deva din același loc, perspectiva nu ajută foarte mult, dar linia roșie a autostrăzii este foarte jos față de poziția fotografului - încă o dată, pare foarte mult de excavat și probabil va trebui construit un mare zid de sprijin pentru a stabiliza debleul:


Tot în acest loc va fi amplasat ecoductul de pe acest lot care va fi realizat din aceste prefabricate din beton îmbinate două cîte două:


Vedere spre Deva, poate această perspectivă ajută mai mult. Tot ce este în față trebuie excavat, iar linia roșie a autostrăzii este cu 10m sub nivelul fotografului care stă pe depozitul de zgură ce va dispărea:


Ultimul set de poze este de la viaductul de la Brănișca (adică aici).

Vedere spre Deva, au fost descoperite armăturile pilelor:


Aici trebuie să ajungă viaductul, este o diferență foarte mare de nivel (probabil va supra-traversa drumul județean la 10-15 metri înălțime?):


Presupun că acești piloți forați sunt pentru culee (capătul viaductului)? De asemenea, se poate observa geologia acestui deal.


Versantul care va trebui excavat în continuarea viaductului, vedere spre Deva:


Și spre Lugoj:


---

UMB a dat liber angajaților toată săptămîna aceasta. Se reia lucrul de luni.





rocklee

#21114
cutter  :thumbsup: good job !! :cheers:
http://i.imgur.com/mFoRZVw.jpg
aici se va face ecoductul sunt ceva excavari si sus pe deal am fost vineri pe acolo ...

horatiu.cosma

Nu o sa fie ieftin de stabilizat acel viitor debleu, chiar mi-ar parea rau ca UMB sa aiba soarta celor de la Impregillo.

doryan93

Quote from: boer_escu on April 14, 2015, 09:11:15 PM
http://www.turnulsfatului.ro/30094/o-banda-din-noua-autostrada-inchisa-din-cauza-fisurii-de-50-de-m-incep-excavatiile-%7C-foto.html

Noutati despre fisura 'celebra' de la Aciliu. Se lasa asadar cu inchidere completa pe sensul de mers catre Sibiu... Sa speram ca nu vor urma si alte inchideri.






horatiu.cosma

Sper sa se tina de promisiune si sa inceapa in cel mai scurt timp inlocuirea terasamentului. Deja arata foarte urat, poate ceda terasamentul in orice moment, mai ales daca se circula pe banda a doua.

cutter

Impresii critice (pe cele pozitive le știm, e minunat să faci o oră de la Șelimbăr la Șoimuș) după parcurgerea autostrăzii Sibiu-Orăștie:
- loturile Strabag par cele mai solid făcute
- lotul Impregilo este de departe cel mai prost, planeitatea execrabilă
- nenumărații parapeți îndoiți și rupți (și nereparați) arată groaznic
- versanții debleelor o iau la vale pe toate loturile, nu mă interesează dacă e vorba doar de stratul superficial și că "se repară ușor" cum se tot zice pe aici pe forum - arată rău și a lucrare de mîntuială, oare atîta pot proiectanții și inginerii de autostrăzi din România? (cc @alecu26 @rin tin tin)
- trambuline pe toate loturile la poduri (în afară de Strabag, cred)
- benzile de decelerare/accelerare la intrări/ieșiri par prea înguste (dacă e un efect optic sau în realitate sunt înguste e mai puțin important, s-a mai discutat pe tema asta aici) cu excepția centurii Sibiu (cel puțin la una din ieșiri, cred că cea de la drumul spre Mediaș) - oare a fost făcută după alt normativ? Poate e vorba de parapeți care nu sunt retrași suficient și accentuează efectul de îngustime.


adiarc

#21119
Da...perfect adevărat...si lotul Imbecilio are doar 6 luni de la inaugurare..personal nu cred ca vor mai vedea garanția depusă....dar si asta va fii prea putin pt remedierea multiplelor probleme -trambuline nenumărate , rosturi de dilatație (chiar si cele mai înguste si teoretic cele mai rezistente ) , varza.....probleme mari de terasament , posibile probleme la viaduct , etc ,etc

As Adaugă o noua problema , pe care am anticipat-o in trecut....va aduceți aminte cele 2 podețe cu probleme , dinainte de crăpătura , a căror terasament a fost refacut de trei ori.....deja la unul dintre ele avem o trambulina de toată Frumusețea ...si e cumva in diagonala ....e ceva nasol si acolo ...nu le văd bine deloc

In alta ordine de idei , ma întreb pt ce mai are nevoie CNADNR de aproape 6000 de angajați , daca externalizează cam tot ? Oricum , in cazul centuri Sibiu , angajații DRDP Bv , nu au fost in stare , din dec 2010 sa curețe si rigolele de la baza autostrăzii , nu numai cele de pe mijloc , rigolele care nu au fost curățate NICIODATĂ , in cei 4 ani si 5 luni de la inaugurarea ei...jalnic e putin spus.....ca nu mai menționam ca a fost nevoie de aproape 4 ani pt înlocuirea unor parapeți care practic nu mai existau si se putea trece la un accident ușor , de pe un sens pe altul

http://turnulsfatului.ro/30115/autostrazile-sibiului-au-nevoie-de-pana-la-10-mil-de-lei-pe-vara-pentru-intretinere-chiar-si-daca-nu-exista.html


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura