Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 63 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

F5   F5    F5   F5   F5

adiarc

incepem la conexiunea cu lotul Astaldi....oare cand trebuia sa fie gata acest lot ??





granita dintre cele 2 louri



str de uzura



marcaje pt picioarele parapetilor









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



mai au doar vreo 200 de m pana la zona cu probleme , pe fiecare sens...adica intr-o zi cu vreme buna ajung acolo cu asternutul asfaltului



atat a mai ramas din ipoteticul tunel



zona de excavatie este delimitata de aceste rigole de scurgere





din pacate ritmul de lucru nu este alert...doar doua excavatoare la treaba....sa speram ca e doar datorita faptului ca e duminica





in partea de sus au terminat cu excavatiile...ramane de vazut daca dealul va sta locului



asa arata



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



aici suntem chiar in vf de tot







no comment









prea multe basculante parcate





din 8 excavatoare , acestea 6 dorm



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc







aici au pus piatra ( pe p.cu , calea ferata..aceasta e prea aproape . asa ca nici vb de alte excavari )













terasele nu stau locului







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

aici se impregneaza terasamentul cu Durosol













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc











cam asta ar fii
in incheiere o poza sugestiva - pasiunea se tine cu sacrificii  :lol:

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

#16612
te salut ADI...si iti multumesc de poze si efort  :)  :cheers: :cheers:...ultima imagine e sugestiva ...sper sa ai adidasi de rezerva cum ai roata de rezeva   la masina ...daca nu punem de o cheta  :lol:

adiarc

un mic accident...dar nimic care sa ma poata descuraja.....masina de spalat i-a facut ca noi :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Super poze. multumim tuturor. La sud,langa calea ferata oare vor mai lucra ceva sau va umple cu piatra marginea? E vreun drum tehnic pregatit prin zona?

alecu26

daca nu se inierbeaza rapid acea zona nu stiu cat va rezista.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

deci Impregillo a "stabilizat" craterul Aciliu cu ....doua rigole pe cei doi versanti.

consultantul/CNANDR/etc si-au dat OK_ul ptr aceasta "solutie" tehnica?

luc

Sistemul VMS la iesirea de la Cunta azi de dimineata:

Cel de la nodul Sebes Est era nefunctional, o echipa se pregtea pt interventii pe banda de urgenta

mirceaVRo

Unde a crapat rigola aia zici ca s-a folosit adeziv de polistiren in loc de ciment macar de gresie daca foloseau si ei :))

radutm

#16619
LE: mutat in parcare. sorry
cont inchis