Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 31 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

Quote from: Ionut on March 06, 2014, 04:01:22 PM
Deci statia de asfalt este pentru A1 sau pentru altceva? Sau nu stim sigur? :o
Multumim de efort si poze, excelente! :cheers:

Pe parcursul ,,documentării" am intrat în vorbă cu un băiat ce asigura paza utilajelor
și mi-a spus că pentru autostradă.
Apoi, nelămurit ce căutam eu p-acolo m-a întrebat dacă sînt de la primăria din Șoimuș...
,,Păi cum să nu, mă documentez și urmăresc bunul mers al execuției construcției..."  :lol:

Ne-am despărțit amicali, poate o să-i duc o bere...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dorum

Quote from: Ionut on March 06, 2014, 04:01:22 PM
Deci statia de asfalt este pentru A1 sau pentru altceva? Sau nu stim sigur? :o
Multumim de efort si poze, excelente! :cheers:

Statia e 1000% pt A1!...cea verde, nemontata inca...


Ionut

^ Marcel, asa iti faci relatii, e buna ideea cu berea. :D Am pus la stiri link pentru poze si vestea ca este pentru A1. Deci UMB risca. No bun, pai cine nu risca nu castiga. Super curios sunt cum se vor derula lucrurile. Marcel, stai cu ochii pe ei.
:popcorn:

Tavi

Pai cum sa nu fie in mijlocul autostrazii? Joaca tare UMB! "Nu plusati la aditionale, nu mut statia :)" ... glumesc. Sa observam ca inca este nemontata.
Cand o veni domnul de la Primarie o sa se rezolve :)

dorum

#13955
Fratilor, eu zic ca incepe forfota...asteptam Teloxim si Salini...dupa ce incep, sunt convins ca vor curge reportaje si ne dezmortim si noi dupa stagnarea din iarna!
Haideti sa fim optimisti ca se poate face....ofc, pana la proba contrarie!
Hai UMB....va descurcati voi si cu pretul asta mic...lucrati cu oamenii vostri si aveti resurse....sunt convins ca puteti!!

ovicor

@ marcelbanu, in cea de-a doua poza cu statia de asfalt ai prins in cadru un stalp din cornier. Acela e un stalp clasic de 110kv, are 3 faze + firul de garda, pentru protectia impotriva descarcarilor atmosferice. Izolatia de la cele 3 faze ar trebui sa fie mai lunga (cca 8 izolatori in lant). Faptul ca sunt doar 4 izolatori in lant denota ca pe linie sunt doar 20kv (MT).Se si vede ca firul de garda nu continua spre stanga, unde, probabil,urmeaza un stalp clasic de MT. E probabil, o traversare peste Mures, de asta s-a ales aceasta solutie.

dorum

ovi...380v, 20kv, 110kv si 400kv stiu sa le deosebesc, insa la naiba daca stiu toate detaliile care ni le dai si n-ar fi exclus ca in animite situatii sa le si incurc! :)
Iti multumim mult pt detaliile pe care ni le oferi, stim ca putem apela la tine daca avem vreo nedumerire legata de acest aspect! Iti apreciem expertiza in acest domeniu...

:cheers: :cheers:

Ionut

#13958
Noi stim ca practic deja se lucreaza. Asa ca nu bagati in seama titlul stupid.



Noul constructor al primului lot din Autostrada Nădlac - Arad începe lucrările în aprilie
Potrivit lui Dănuţ Dascălu, director adjunct al şantierului, în acest moment are loc şi o evaluare a lucrărilor realizate de Romstrade şi a eventualelor degradări apărute în perioada în care şantierul a fost abandonat, după rezilierea contractului cu fostul constructor.

"Facem unele inspecţii pe teren, pentru a stabili metoda de continuare a lucrărilor şi pentru a evalua degradările care ar putea exista. Estimăm că în aprilie începem efectiv lucrul, urmând să aducem pe şantier până la 400 de oameni", a declarat sursa citată.

Tototodată, noul constructor va reproiecta şase pasaje de legătură cu drumuri judeţene şi agricole, fără să schimbe locurile de amplasare a acestora. Reproiectarea acestor obiective este programată să dureze până în luna iunie. Întrebat dacă va putea fi respectat termenul de încheiere a lucrărilor, respectiv decembrie 2014, Dănuţ Dascălu a declarat că nu au fost luate în calcul întârzieri în execuţia primului lot al autostrăzii Nădlac-Arad.

sursa: Adevarul



Mda, deci teoretic sunt in grafic. Sper sa nu fie nevoie sa refaca prea multe dupa Romstrade.

bogdymol

Din pozele si informatiile de pana acum am observat ca s-a inceput lucrul destul de timid. S-a inceput usor decopertarea terenului vegetal si s-a adus o statie de asfalt si una de beton. Eu din articol inteleg ca in Aprilie vor incepe lucrul cu adevarat pe tot santierul.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alecu26

legat de UMB sa nu zicem HOP pana nu sarim gardul.

Poate ca au adus statia ca sa mai ia ceva bani pentru organizarea de santier si mobilizare echipamente majore/cheie.

Altfel aberant sa aduci statia, fara container, fara legaturi la gaz, electricitate....fara sa ai nevoie de ea la modul serios inca vreun an.

Sigur statia statea degeaba pe undeva...asa ca degeaba poate sta si acolo. :D

Apropo de stat degeaba...poate da cineva o fuga si pozeaza falimentul Straco. Este o mare de camioane perfect aliniate si parcate in organizarea de la Sebes.

Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa rata la leasing si ele nu produc nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

...stateau degeaba la Giarmata....acu la Giarmata e curatenie totala :)

schluppi

De la Traian Vuia spre Faget, vizibil din sensurile giratorii prin care se face accesul spre Autostrada terminata ce duce la Sanovita, se pot vedea multe sapaturi (gropi) si movile de pamant, ce marcheaza traseul viitoarei autostrazi Lugoj - Deva, lot 2. Sunt curios, daca este vorba de descarcare arheologica sau de un timid inceput al lucrarilor. Voi trece din nou sambata pe acolo si promit sa fac poze cu acele movile de pamant, daca, (ceea ce nu m-ar supara, chiar din contra) nu trece altcineva pe acolo inaintea mea.

Lupul81

Oare acolo unde se va amplasa statia de asfalt a lui UMB, nu este un pod lung de viaduct, ca parca asa am vazut din desenele postate anterior ???
Life is a fight.....enjoy !

marcelbanu

#13964
OFF...
@ovicor eşti foarte atent la detalii lucru ce la mine îmi scapă, felicitări.
Pe alte forumuri, la acordarea punctelor de reputaţie se pot face comentarii...

Dacă acea LEA pleacă din staţia electrică de la Mintia, nu poate fi de 20 KV
deoarece de acolo pleacă doar LEA de 110KV spre Băiţa, Brad, Deva (Decebal), Păuliş şi Ilia;
220 KV spre Alba Iulia, Hăşdat, Peştiş II, Peştiş I, Arad, şi Timişoara...

Mai nou LEA Mintia - Arad a trecut la 400 KV în urma ultimelor modernizări...
Şi mai există o LEA spre Sibiu, dar aia nu ne deranjează,
că pleacă din punct opus celorlalte...

Tot ce se poate ca acea linie să nu plece din Mintia ci din staţia Decebal Deva
şi atunci e cu totul altceva... De obicei se aplică marcaje pe stîlpi cu tensiunea liniei
şi direcţia de alimentare. Sper să ajung să mă documentez corect !
Oricum, felicitări pentru observarea detaliilor !
Un mare plus de la mine !

Oricum, pentru eurocopter va fi sarcină deosebită să zboare în zona Mintia
datorită prezenţei LEA Mintia - Arad aflată dea lungul traseului A1 lot IV Şoimuş - Ilia.

Editat ceva mai tîrziu !
La plecarea de la serviciu am urmărit (observat) LEA ce trece Mureșul spre Nord.
Sînt patru LEA pe cîte doi stîlpi ce pleacă din stația electrică de la Mintia.
Două linii pe stîlpi vopsiți alb - roșu și cealaltă pe stîlpi nevopsiți...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !