Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rizelgeorgel

Noutati de pe trasee: Drumul Cristian - Ghimbav ROSU, la 40 la ora rupi masina, este din placi de beton acoperite cu un asfalt de 2 cm pe care il rupi cu mana. Sercaia - Hoghiz albastru total, drum perfect, poti merge cu 120 in linie dreapta pe km buni.  Langa Targu Mures, pe centura Acatari - Ungheni, la localitatea Foi se face un drum (65) spre nord, spre Budiu Mic - Targu Mures. Drumul iese la gara in Mures, este de verde cel putin, chiar daca este mai ingust, si este o scurtatura nemaipomenita ce evita dealurile, serpentinele si aglomeratia de la Acatari spre Mures.  Apoi Tg Mures - Band - MIhesu de campie - Sarmasel gara cel putin galben pe toata distanta. Sarmasel - Apahida verde pe toata distanta. Am parcurs Tg Mures - Cluj in 2 ore pe drumurile judetene.   Intersectie Mera - Capusu Mare (drumul de legatura E81 - E60 pentru tiruri spre Oradea, ROSU INTEGRAL, cu 40 la ora rupi masina.

stefanudrea

stie cineva care este starea drumului Baile Herculane-Tg Jiu? De asemenea Petrosani-Lupeni-Cerna Sat?

pasadia

Baile Herculane - Targu Jiu e asfaltat peste tot. Cu petice pe zona judetului CS, mai bine asfaltat in GJ. Din cate am auzit de curand in zona Godeanu au fost ceva alunecari de pietre, dar acestea sunt frecvente si drumul nu se blocheaza decat pentru cateva ore.
Petrosani - Cerna Sat e un drum forestier; asfaltat (foarte bine) doar pana dupa Campu lui Neag, mai departe e un drum forestier cu tot ce implica asta (santuri, ingust, multe pietre, etc...). Se poate circula pe el si cu masini mici, insa va dura foarte mult timp (viteza medie sub 10km/h cred).

dr4qul4

#618
DN67D : Baile Herculane - intersectie cu DN66A - galben (cu unele gropi mici pe langa Baile Herculane). de la intersectia cu DN66A- verde (asfalt proaspat fara marcaje).


DN66A - Petrosani-Campul Lui Neag-limita judet - Verde/Albastru

Campul lui Neag - Cerna Sat-Intersectie cu DN67D - maro (rosu e putin spus).

De la intersectia cu DN67D foarte greu poti ajunge la Cerna sat. Drumul este facut praf de camioanele cu lemne. Am mers 1 km si m-am intors vezi ca am pus poze pe drumuri de vacanta). Poate doar cu 4X4
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovideatza

La Falticeni, bucata rosie ar putea fi scoasa, lucrarile de asfaltare sunt pe finalizare, am postat pe topicul de DN-uri fotografii.

Targu Frumos-Ruginoasa se reasfalteaza, dar nu va trece de verde cred, pentru ca mi s-a parut valurit in continuare.

istvan78

Cunoaste cineva starea DJ705 Geoagiu(HD) - Zlatna(AB)?

Mersi!

rizelgeorgel

Urgent! Stie cineva calitatea drumului 108B, de la Dej la Surduc (spre zalau)?

pasadia

De ce nu folosesti DN1C + DN1H, ambele insemnate cu albastru pe harta?

Acel DJ, strict din ce se vede pe Google Street, pare sa aiba asfalt peste tot insa este ingust, lipsit de marcaje si cu foarte multe petice / gropi de dimensiuni reduse.

@istvan: daca-l parcurgi cat de cat in Street View DJ705 pare destul de decent pentru un DJ de importanta lui.

vladb

Quote from: rizelgeorgel on October 13, 2015, 08:58:59 PM
Urgent! Stie cineva calitatea drumului 108B, de la Dej la Surduc (spre zalau)?

E ok. Recomand. Scurtezi vreo 20 km. Ca și timp scurtezi max 10 minute.


rick23ro

Intre Iasi si Botosani este marcat cu albastru DJ282 in intregime, dar pe partea din judetul Botosani, adica intre Flamanzi si Prajeni acel drum e de ROSU, a fost reabilitat doar sectorul de pe teritoriul judetului Iasi, cel din Botosani e varza.

vancouver

Da rick23ro, a mai semnalat cineva. Am modificat si apare la update.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rizelgeorgel

#626
Noutati importante:

Am efectuat azi o calatorie Targoviste – Oradea. As dori sa semnalez modificari pe harta calitatii drumurilor. Pe segmentele nenominalizate drumul este precum in harta.
   A1 – Ionesti – Pitesti eu i-as da albastru, fara denivelari si fara gropi, am mers 150 km/h constant, benzi mai largi ca A1 in zona Sibiu. Intre Saliste si Cunta am mers pe Dn, iesirile si intrarile de pe autostrada pline de gropi.  Iesirea de la Saliste mai are o MARE IDIOTENIE. Arata la iesirea spre Sebes pe DN in acelasi timp cedeaza trecerea si drum cu prioritate. Aveti mare grija, sa nu intre careva in voi.   Dupa urcarea de la Cunta am mers pana la Deva. Mare grija, la trecerea pe un pod ce traverseaza un drum judetean (nu mai stiu care), sunt cate 2 cratere imense in banda 1 si la intrare si la iesire de pe pod, astfel incat daca ai mai mult de 60-70 ajungi direct in parapet. Rog dintre dvs sa identifice zona daca exista posibilitatea.  Drumul Soimus – Brad poate fi trecut cu Galben – Albastru, mai sunt cam 6 semafoare, se lucreaza sustinut, am prins portiuni si cu 90 km/h. Mare atentie totusi, mai nimeriti mici gropi din cand in cand.  Centura Brad este noua, drum perfect, nu mai luati prin centru cand mergeti spre Oradea. Cel putin pana la Tebea , daca nu mai tarziu, drumul este absolut perfect. Sunt 2 poduri cu semafor la care se mai lucreaza, insa o portiune de cativa KM pana la Varfurile (nici nu stiu cati) este catastrofala. Maxim 15 km/h, cu cratere ca pe luna.   Din Varfurile am luat un drum foarte bun si cu peisaje minunate, spre Gurahont – Chisineu Cris. Am mers pe acest drum pana la intersectia de dupa Manarau, cu DJ 792 A, unde de acolo am facut dreapta spre Beliu. Nu am mers pe la Sebis  - Beliu unde drumul e mai scurt cu 2 km dar nu e asa bun,  ci pana imediat dupa MANARAU. Surpriza a fost maxima dupa aceasta localitate, drumul este de ALBASTRU pe zeci de km, pana la limita jud Bihor. Pe anumite sectiuni am putut merge cu 110 km/h. Acolo brusc se schimba in galben pe o perioada, iar de la Tinca e foarte bun pana la Les Bihor. Sa lasam verde totusi de la Manarau, pentru ca nu are marcaje. Gurahont – Beliu e mai scurt cu 2 km prin Sebis. Targoviste – Oradea fara oprire (doar pentru alimentare gaz) 8 ore 30.
     Concluzie: Se poate modifica Deva – Brad in galben – albastru, Brad - pana la Podul de la Crisul alb (Baia Motilor) in galben (deocamdata), Rosu pana la Varfurile, apoi se poate adauga de la 0 drumul Manarau – Beliu, cu albastru.
     PPS: Sa mai adaugam pe harta inca un drum. Acum 4 zile am mers Targu Mures - Sovata pe o a treia ruta, Tg Mures - Sangeorgiu de Mures - Ernei - dreapta pe DJ 153A - Sovata, drum perfect (45 min Tg Mures - Sovata), fara tiruri, fara radare, aproape pustiu, sa trecem totusi verde pentru ca nu are marcaje peste tot.

Hercule

Quote from: rizelgeorgel on October 27, 2015, 11:50:51 PM
     PPS: Sa mai adaugam pe harta inca un drum. Acum 4 zile am mers Targu Mures - Sovata pe o a treia ruta, Tg Mures - Sangeorgiu de Mures - Ernei - dreapta pe DJ 153A - Sovata, drum perfect (45 min Tg Mures - Sovata), fara tiruri, fara radare, aproape pustiu, sa trecem totusi verde pentru ca nu are marcaje peste tot.

Poti sa fii mai specific, DJ-153A nu ajunge in Sovata! Pe harta calitatii drumurilor spre Sovata sunt trecute doua drumuri (prin Reghin - Eremitu respectiv Balauseri - Sangeorgiu de Padure). Alte variante netrecute pe harta cu plecare din Targu Mures ar fi:

- Ernei - Caluseri - Eremitu
- Livezeni - Miercurea Nirajului - Eremitu
- Livezeni - Miercurea Nirajului - Magherani - Sarateni

Dintre cele 3 de mai sus, ultimul e reabilitat recent, ca lungime e undeva la 45 km intre Tg Ms - Sovata si e aproape gol. S-a mai discutat problema pe forum, au fost chiar si poze.
Deșteaptă-te române!

rizelgeorgel

Despre Ernei - Caluseri - Eremitu este vorba.

vancouver

Da, o sa trec varianta DJ135, adica Livezeni - M. Nerejului - Magherani - Sarateni. Google zice ca e cea mai scurta si cea mai rapida - bine doar 4 minute mai repede decat pe DJ153A. Pe de alta parte DJ135 ajuta nu numai pentru a ajunge strict de la Tg. Mures la Sovata, ci si spre orice alt loc la est, adica Piatra Neamt / Gheorghieni / Miercurea Ciuc.

Culoare albastru?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.