Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

pasadia

Nu am fost recent (ma rog, am fost in octombrie pana la Sirnea) dar nu l-as numi praf. E rau, in asa-zisa reabilitare intre Brasov si Bran, si cu acelasi asfalt vechi mai incolo. Tinand cont ca oricum n-ai alta varianta, mergi si tu cand e senin ca macar sa-ti clatesti ochii cu peisajul.

captiva

Quote from: florin74 on January 22, 2019, 07:17:55 PM
A fost cineva recent pe Brasov Campulung-Muscel? E praf drumul sau doar rau? :)

Am fost acum trei saptamani pe sectorul Rasnov-Dragoslavele. Era relativ OK, cu mici gropite pe alocuri si ceva fisuri, dar si cu cateva portiuni proaspat asfaltate. As zice verde cu nuante de galben ;)

Xenos

Din punctul meu de vedere - am fost in ianuarie - Rasnov - Bran este rosu, plin de gropi, iar Bran - Dragoslavele galben! Sunt multe tasari, denivelari care nu sunt periculoase pt masina, daca mergi cu atentie si nu prea repede, dar drumul mi se pare in stare proasta mai ales pentru traficul greu. Foarte ingust, de altfel. In niciun caz nu mi se pare de verde...

captiva

^^
As zice ca un drum rosu este impracticabil sau practicabil cu maxim 20-30 km/h. Avand in vedere ca atat eu cat si celelalte masini mergeam cu 70-90 km/h intre Rasnov si Bran cred ca spune totul...
Si tin la masina mea si ma doare sufletul cand dau intr-o groapa. Nu tin minte pe intreg traseul Rasnov-Dragoslavele vreun moment de disconfort semnificativ din cauza suprafetei de rulare

ultrasbz

Am facut weekend-ul asta un traseu Buzau - DN10 - Rasnov - DN73 - Campulung - DN73C - Curtea de Arges - DN73C - Rm. Valcea - DN7 - Pitesti - A1 - DNCB Nord - A3 - Mizil - Buzau.
Cateva impresii:

- DN73 Rasnov - Campulung: rau, denivelari si gropi. Relieful e hardcore. Tin minte ca aparea la un moment dat un plan de un DX pe aici. Imi imaginez ca costurile s-ar apropia de A8.

- DN73C Campulung - Curtea de Arges: dezastru, puternic afectat de alunecari de teren.

- DN73C Curtea de Arges - Rm. Valcea: un pic mai ok, dar tot rau. Similar cu Rasnov - Campulung. Sincer, nu mi se pare o varianta serioasa de a lega Rm. Valcea de A1 spre Bucuresti. Avand in vedere relieful zonei nu stiu cat va rezista orice reabilitare, va sta mai tot timpul in lucrari. De asemenea sunt f. multe curbe, nu cred ca se rezolva mare lucru nici cu un tunel la Tigveni. Incep sa ii inteleg pe valceni, si eu as fi frustat in locul lor. Poate chiar ar trebui totusi luat in considerare un drum expres, poate cu continuare pana la Tg. Jiu.

- DN CB Nord intre A1 si DN1A: Dezastru, noaptea si pe ceata! Nu se vad marcajele, parapetii, nu-s presemnalizate ca lumea sensurile giratorii + cateva gropi notabile care bine inteles nu se vedeau.

Chicu_Samuel

Drumul DN29A dintre Suceava si Dorohoi merita cu brio statutul roz. E praf praf.

FRS

Am circulat saptamana asta pe traseul Suceava - Barlad. Portiunea dintre Roman si Negresti a DN15F apare pe harta ca fiind de rosu, insa nu este asa. Am circulat chiar bine, asfalt fara gropi si marcaj in regula. Ar trebui schimbat din rosu in verde.

epuru

#2032
Daca tot s-a discutat despre zona Bran doresc sa va adresez si eu o intrebare.

Anul trecut in toamna (octombrie) si acum 2 ani am stat foarte mult blocat (30-60minute) la intrarea in Bran dinspre Rasnov si la dus (vineri) si la intors (duminica). Unul dintre sensuri era sapat pana la fundatie si se circula alternativ pe un singur sens.

In prezent se mai intampla acest lucru sau s-a reluat circulatia pe ambele sensuri la intrarea in Bran?

Multumesc anticipat!

pasadia

Din cate stiu au inchis lucrarile peste iarna.

epuru

Este o veste buna daca au fost inchise lucrarile si se circula pe ambele sensuri. Multumesc!

pasadia

Le-au inchis peste iarna, nu au terminat definitiv. Cand o permite vremea reincep, caci mai e mult de lucru...

pasadia

Dat fiind faptul ca ieri am parcurs DN73, Brasov - Fundata, dus-intors, confirm inca odata: nu mai sunt lucrari in curs in zona, nu mai sunt semafoare, se circula pe ambele benzi peste tot. Dar: sunt gropi destule (mai ales sectorul Tohanu Nou - Bran), sunt diferente mici de nivel intre sensuri, nu exista nici un fel de marcaj (nici macar cel galben).

Si ca sa nu mai fac post separat cu o non-stire: in zona in care ar trebui sa intersecteze A3, nodul Rasnov, NU exista nici un fel de lucrari vizibile.

Sorinus

Salut, stie cineva starea DJ106c si 106d, Talmaciu-Cisnadie-Intersectia cu DJ106a (spre Paltinis)? O sa vin dinspre Valcea nu vreau sa stiu daca e o alternativa la intratul prin Sibiu.

Multumesc.

voicul

Nu e nimic nou in articol, dar l-am este un articol exclusiv pe baza API.

---

Asociația Pro Infrastructura prezintă harta calității drumurilor din România

Automobiliștii care vor să știe starea tehnică a unui drum au la dispoziție o hartă a calității șoselelor naționale, realizată pe membrii Asociației Pro Infrastructura.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/asociatia-pro-infrastructura-prezinta-harta-calitatii-drumurilor-din-romania-1084157

vancouver

^^
QuoteSpre exemplu DN 73, drumul turistic Câmpulung - Râșnov-Bran, figurează ca drum mediocru/excelent, în condițiile în care sectorul acestuia din Argeș este plin de gropi șleauri, asfalt vălurit, acostamente căzute. ,,DN73 Râșnov - Câmpulung: rău, denivelari și gropi. Relieful e hardcore", spune un utilizator al forumului.

Adica in opinia dlui Cireasa un drum albastru - galben inseamna "mediocru/excelent"  :o ??? :)
Asta e daca nu citesti legenda pana la capat. Culmea e ca in legenda e trecut chiar un drum albastru-galben si scrie ca alternanta de culori inseamna "DRUM IN LUCRU", in care culorile semnifica calitatea inainte/dupa reabilitare. Asadar inainte de reabilitare a fost galben si dupa ce se va termina o sa fie (speram) albastru.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.