Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

vancouver

#1155
olea10, legat de DN73A Zarnesti - Sercaia, acolo drumul alterneaza peste tot intre galben si rosu. Dar eu nu am cum sa reprezint asa de fin aceste alternari, ar aparea ca un drum in lucru. Asa ca, simbolic, am marcat jumatate de drum cu rosu si jumatate cu galben. Sunt si alte drumuri marcate de mine astfel. Practic soferii trebuie sa stie ca vor da de zone galbene si de zone rosii, acum mai putin conteaza EXACT unde este galben si unde rosu.

In rest am modificat cum ai cerut. In cazurile cu asfalt nou fara marcaje am pus deja albastru, sper sa se marcheze cat de curand (DN14A Medias-Tarnaveni si DN1 Hedin-Ciucea, care era deja albastru). Daca situatia fara marcaje persista, trebuie sa trecem galben.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Io

^^^
sint citiva ani de cind m-a dus dracu pe Zarnesti Sinca. Niciodata si nicaieri nu am vazut vreun drum asfaltat mai distrus si mai prost ca ala. L-a parcurs cu mare greutate pina in Sercaia atunci. Asta vara l-am facut iarasi. Ma rog, puteam linistit sa merg pe cealalta parte, s-a schimbat cite ceva dar nu intr-atit incit sa justifice schimbarea de culori. Tot de rosu cu parti visinii inchis si cu parti galbui e. Dupa o reabilitare completa, adica cel putin de la binder in sus stam de vorba, pina atunci rosu fie el si intermitent e potrivit. Pina la Poiana Marului si inapoi fie, puteti merge, mai departe ocoliti la orice cost!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ashbird

sustin .. merita doar daca il parcurgi de placere si cu maxim 40KM la ora.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

vancouver

Fac atunci DN73A complet rosu intre Zarnesti si Sercaia. Intre timp oricum mai avem violet pentru drumuri mai rele.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alexcrist

#1159
Câteva completări și de la mine:

Despre DN13E (Covasna - Întorsura Buzăului): din câte știu, porțiunea care e momentan marcată cu roșu este complet neasfaltată. Nu am trecut niciodată pe acolo, dar și Street View îl arată la fel. Practic e un drum forestier. Știe cineva dacă s-a schimbat ceva? Dacă nu, sugerez schimbarea la violet.

Despre DN10, Brașov - Nehoiu, am trecut anul trecut și anul ăsta de câteva ori, nu am văzut să se schimbe starea de ansamblu. În general, părerea mea ar fi așa:
- județul Brașov, verde
- județul Covasna, albastru (de departe cea mai bună porțiune a drumului, fără denivelări sau gropi, marcaje peste tot, inclusiv laterale, cale de rulare de criblură)
- județul Buzău, galben. Zona marcată acum cu roșu presupun că se referă la zona Stânca Teherău, unde se lucrează la viaduct. Lucrările sunt în curs, sunt aproape gata din câte am văzut. Mai urmează ultimul strat de asfalt. De menționat că s-a lucrat doar la viaduct, nimic altceva. În rest, drumul e denivelat, peticit, mai sunt ceva gropi mici ici-colo (în general provocate de pietre căzute de pe versanți). Recent au mai apărut câteva zone decopertate, semnalizate, probabil se va mai lucra. Se merge ok cu viteza permisă de curbe/serpentine, dar nu e tocmai confortabil.

Am delimitat pe județe pentru că este evidentă schimbarea de carosabil, fix în dreptul indicatoarelor de județ. :)

Dincolo de Nehoiu spre Buzău nu am mai fost anul ăsta, dar știam că e drumul bun. Dacă nu sunt alte obiecții, poate fi lăsat albastru.

ashbird

despre DN13E ... este practicabil si circulat .. se poate merge lejer cu 40-50 .. e drum de munte. cu serpentine si fara gropi .. sunt altele mult mai rele.. propun rosu.

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!


ashbird

Nu. am scris mai multe posturi in urma ca nu e asfaltat intre Zagon si Barcani 6.5 km. dar are semne rutiere si ocazional parapeti.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

frunzaverde

Un drum neasfaltat nu merita sub nici o forma alta culoare decat mov - este un nivel inacceptabil pentru un drum de interes "national" (adica de tranzit) sau "judetean" (adica de tranzit local), si nimeni nu ar trebui vreodata trimis pe un astfel de drum.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#1164
^^Pe OSM se reprezinta si calitatea drumurilor neasfaltate si se marcheaza si tipul suprafetei (gravel, dirt). Poate fi foarte util de ex. in scop turistic. Am vazut de ex in Padis un drum forestier neasfaltat dar foarte bun, mult mai bun decat drumul judetean/comunal care urca dinspre jud Cluj

http://www.openstreetmap.org/way/316952654

Daca vrei, pune drumul in acest tabel, si va fi adaugat pe OSM. Specifica la comentariu ca nu e asfaltat.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1755dt_k9a3zJazxYfRzuSo33Dq4NwcitjWECx-emfC4/edit#gid=0

ovideatza

#1165
DN25:
- intre Hanu Conachi si pana imediat inainte de Branistea este asfalt nou, covor continuu (mai putin localitatea Vames daca nu ma insel, unde nu pare ca vor face ceva). Partial este deja si marcat, lucrau la marcaje. Sigur se poate trece verde segmentul Branistea-Hanu Conachi, poate as indrazni chiar sa zic de albastru (marcaje si pe laterale, planeitate buna).
- s-a reasfaltat intersectia de la Sendreni din jurul OMV-ului, inclusiv marcaje, balize. Cred ca lucrarea e o continuare dinspre Galati, dar nu am avut timp sa o iau incolo sa vad.

La Braila, iesirea spre Slobozia pe sectorul cu 4 benzi are separator NJ (un lucru bun si necesar, e o zona dreapta unde se circula cu viteza ridicata) si marcaje noi. Nu stiu daca un punct albastru acolo ar fi vizibil sau ar face vreo diferenta.

La intersectia DN21 cu DJ211 se lucreaza, se face o subtraversare probabil a unei tevi pe sub DJ211. S-a asfaltat o alta straduta din localitate, la aprox 200m mai spre Braila si care iese imediat in Dj211 dar indicatoarele sunt total confuze, in cel mai pur stil romanesc.
Pe DN2A, zona care apare pe harta ca ar fi in lucru, chiar se lucreaza, dupa un an cred. Decapau si reasfaltau. Sa speram ca nu se opresc. Nu cred ca trebuie notat pe harta, doar ca observatie pentru ca unii am vazut ca urmeaza indicatorul de ocolire spre Slobozia, ceea ce inseamna km si timp pierdut + drum mai rau.

Din presa aflu ca Dn2 Suceava - int cu DN2h ar fi gata reasfaltat:  https://svnews.ro/flutur-considera-prioritare-lucrarile-de-modernizarea-a-drumurilor-nationale-catre-radauti/82660/

Si ca ar incepe asfaltarea spre Radauti.
Voi ajunge probabil spre decembrie si voi putea confirma.

mitsu

Salutare!
Propun ca DN6, portiunea de pe cuprinsul judetului Olt, sa nu mai fie trecut ca fiind in lucru, ptr ca de ani de zile nu lucreaza nimeni la el. un drum in lucru presupune utilaje pe el, semafoare, restrictii si, evident, un termen de finalizare. Pe DN 6 nu e vorba de nimic din toate acestea. As propune ca portiunea dinainte de Caracal, dinspre Rosiorii de Vede, sa fie cu galben (da, e ingustat rau pe alocuri, arata a drum inceput si abandonat, are denivelari, cateva traversale destul de deranjante, dar pe 99% din el se merge constant cu minim 90 km la ora, a mai fost indreptat de CNAIR si, culmea, nu are nici macar o groapa), iar portiunea de dupa Caracal cu verde - e chiar bun.

Apoi, nu inteleg de ce portiunea de pe DN67, in apropiere de Drobeta, este cu rosu. Am fost recent pe acolo, e drum cu 4 benzi, chiar bun, nu-mi amintesc sa fi avut vreo problema. L-as vedea de verde.
Multumesc!

Stefan01

Partea rea
Atentie mare ! Pe A1, lotul 3 Imbecilio, era sa dau cu roata stanga intr-o ditamai groapa. Se afla in jurul km 274, banda 1, pe sensul Deva - Sibiu. Sper sa nu gresesc kilometrul. Adiarc sau alti colegi care aveti drum pe acolo, va rog sa faceti si o poza.

Partea buna
Pe A1, sensul Deva-Sibiu, chiar inainte de tunel, s-a asfaltat proaspat pe banda 1. Oare cand vor asfalta trambulina de dupa tunel, pe acelasi sens de mers ?

La inceputul acestei saptamani am fost plecat cu probleme de serviciu in zona Moldovei. Pe DN 11 m-am bucurat sa pot circula pe covor asfaltic nou. Este vorba de o portiune ce masoara aproximativ 12 kilometri, de la intrarea in Helegiu si pana ce am iesit din Sanduleni. Marcajul median era executat. Se pregateau sa execute marcajele laterale.

Nu cred ca e de marcat pe harta cu albastru, desi se circula bine. De verde e sigur. Acum 3 saptamani am trecut pe acolo lucrau la gropile formate si frezau asfaltul. Acum au turnat peste.

Fara poze, din pacate, deoarece ma grabeam.

pasadia

Las ca acelasi DN 11 are probleme mari prin alte parti: centura Tg. Secuiesc, intrarea in Onesti, dealul Magurii, etc...  E un talmes-balmes drumul asta, portiuni mai bune intercalate cu portiuni proaste.

ovideatza

#1169
DN2 Suceava spre Siret (pana la intersectia cu DN2H cel putin, nu stiu mai departe) -> ALBASTRU

E asfaltat integral, marcat deja pe mijloc peste tot si partial pe laterale, dar se lucreaza (lucrau si astazi de exemplu). Pana la update sigur termina de marcat.

DN2H din intersectia cu DN2 este o parte asfaltata deja, dar nu parea ca lucreaza mai departe, a fost foarte frig in zona.