News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Am transferat de pe harta de aici (RRQM) pe OSM calitatea catorva sute de segmente de drum. Am omis deocamdata diferentele verde-albastru (vreo 75 la numar)

Am gasit insa 15 segmente  care sunt foarte recent contribuite pe OSM (multe de catre colegi de pe forum) si care sunt diferite de RRQM. Unele pot fi reabilitari terminate. Altele sunt diferente mari (galben-albastru)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1755dt_k9a3zJazxYfRzuSo33Dq4NwcitjWECx-emfC4/edit#gid=2137824001

vancouver poti cumva sa le verifici inca odata? Stie altcineva amanunte? Multumesc!

vancouver

La prima vedere cateva observatii:

DN18 Baia Sprie - Mara si Mara - Sighet: drumul este in reabilitare, reabilitarea nu este gata. Sigur ca ne aflam pe ultima suta de m, in vara viitoare probabil va fi gata si deja arata bine sau f. bine. Dar la mine pana la finalizarea reabilitarii ramane galben-albastru.

DN56 Craiva - Galicea Mare: si pe RRQM este deja albastru, deci aici nu este nici o diferenta

DN66 Petrosani - Bumbesti Jiu nu este la mine rosu, ci rosu-albastru, si asa este si in realitate, este in reabilitare, inca exista zone rosii, dar altele sunt excelente. Reabilitarea nu este gata si nu am ce sa schimb, decat daca se finalizeaza.

DN67D Baile Herculane - lim. judet MH: l-am parcurs personal recent si au fost discutii aici pe aceasta tema. In sine calitatea este poate ceva mai buna, adica nu sunt gropi. Dar acest drum NU ESTE UN DRUM NATIONAL. Vegetaia a napadit 30-50% din carosabil, nu exista "banda" de circulatie, ci se merge care pe unde poate (dar nu prea merge nimeni pe acolo). Vizibilitatea este la nivel de 50-100m datorita curbelor si vegetatiei, viteza maxima este 50 km/h si deseori trebuie franat la 20km/h. Nu ai ce cauta acolo ca drum de tranzit (asta inseamna national). Poate ca ulita de sat merge si atunci i-am putea da galben in loc de rosu pe prima parte, de la Baile Herculane la limita de judet MH. Iar in partea spre Tg. Jiu asfaltul este vechi, rugos si marcajele nu se mai vad. Se poate merge si tare intre localitati, drumul fiind drept, dar e la fel ca in avion cand sunt turbulente . . . .  :(( Asta numai de verde nu e.

DN7A nu este rosu la mine, ci partial violet. E la fel ca DN67D, cu buruieni care au napadit jumatate de drum, dar mai e si surpat din loc in loc, asfaltul apare si dispare . . . DN7A este trasat subtire pe RRQM, ca un drum judetean. Reabilitare ? Care? E planificata si cam atat. A fost una inceputa prin 2012, dar . . s-a schimbat guvernu si banii s-au taiat, asa ca firma a dat faliment.

Legat de DN29 avem o postare a lui euromau pe 25.10, poate ajuta.

DN55: acolo erau prevazute lucrari, cu termen 15.11.2016. Daca s-au incheiat poate ne spune cineva si daca putem face verde.

In rest nu am in cap situatia, ar trebui sa mai cercetez.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ovideatza

#1172
Quote from: ovideatza on November 10, 2016, 10:23:27 PM
DN25:
- intre Hanu Conachi si pana imediat inainte de Branistea este asfalt nou, covor continuu
S-a si marcat. E suficient VERDE pe toata sectiunea Hanu Conachi-Branistea (acea mica portiune nereasfaltata nu conteaza per total). Daca ar fi fost cu adevarat plan as fi zis albastru, dar e aceeasi calitate ca la DN28A, asfalt bun si marcat dar care a preluat valurile straturilor inferioare.

De asemenea, este ALBASTRU chiar de la intrarea in Sendreni pe DN25, probabil pana spre Galati. Dar nu pot confirma decat pana la intersectia cu DN2B.

Quote from: ovideatza on November 10, 2016, 10:23:27 PM
Pe DN2A, zona care apare pe harta ca ar fi in lucru, chiar se lucreaza, dupa un an cred. Decapau si reasfaltau. Sa speram ca nu se opresc. Nu cred ca trebuie notat pe harta, doar ca observatie pentru ca unii am vazut ca urmeaza indicatorul de ocolire spre Slobozia, ceea ce inseamna km si timp pierdut + drum mai rau.

Au terminat de asfaltat cam toate portiunile care nu erau la nivel. Din ce am vazut, sunt probabil la primul strat, urmeaza marcaje de refacut pe sectiunile lucrate. Banuiesc (si sper la un strat de uzura complet) ca restul la primavara.

cristi5

Quote from: vancouver on November 20, 2016, 03:57:59 PM
DN67D Baile Herculane - lim. judet MH: l-am parcurs personal recent si au fost discutii aici pe aceasta tema. In sine calitatea este poate ceva mai buna, adica nu sunt gropi. Dar acest drum NU ESTE UN DRUM NATIONAL. Vegetaia a napadit 30-50% din carosabil, nu exista "banda" de circulatie, ci se merge care pe unde poate (dar nu prea merge nimeni pe acolo). Vizibilitatea este la

aici sunt mici diferente intre abordarea RRQM si OSM. L-am lasat galben pe OSM dar l-am declarat drum secundar

Quote from: vancouver on November 20, 2016, 03:57:59 PM
Legat de DN29 avem o postare a lui euromau pe 25.10, poate ajuta.

Raportul lui e pe Botosani-Saveni, diferenta pe care am gasit-o e pe Saveni-Avrameni, din acest mesaj:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.msg115876#msg115876

Din acelasi mesaj DN24C RadautiPrut- Manoleasa, l-am lasat galben pe OSM dar va fi reprezentat cu linie punctata pt ca pe OSM e marcat ca nu e asfaltat! O fi adevarat?

Si-au ramas doar 8 :)

frunzaverde

Quote from: cristi5 on November 23, 2016, 12:53:46 AM
Din acelasi mesaj DN24C RadautiPrut- Manoleasa, l-am lasat galben pe OSM dar va fi reprezentat cu linie punctata pt ca pe OSM e marcat ca nu e asfaltat! O fi adevarat?

Este complet adevarat. Asfalt exista exclusiv intre Manoleasa si Manoleasa Prut, 3 kilometri. Restul este partial pietruit (ultima pietruire a avut loc in 2015) si partial de pamant, ulita de tara : https://goo.gl/maps/HMi1KiDLj4y.

A existat o propunere in 2015 pentru "un strat usor de asfalt/binder". Dar n-a fost finantata niciodata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#1175
DN74    Patrangeni-Metes era trecut albastru de catre veteranul OSM razor74, dar comentariul OSM e "alternating 2km of good with 200m of bad", deci l-am lasat galben ca pe RRQM

Pt cele 7 diferente ramase, avem urmatoarele surse

Puse de mine din mesaje de pe forum:
DN19B Marghita-Crestur @marinul, galben OSM, rosu RRQM
DN29    Saveni-Avrameni  @tividan, galben OSM, rosu RRQM

@dr4kul4 direct pe OSM:
DN73C intre DN7C-DN7 galben, cu mov pe alocuri pe OSM (rosu pe RRQM)
DN72A Campulung-Voinesti, verde pe OSM, galben pe RRQM
DN67D TarguJiu-Tismana verde pe OSM, galben pe RRQM

Utilizatorul OSM "dcr965", folosind editorul de pe forum, a pus acum 8 luni cateva zeci de drumuri care coincid cu RRQM (eu n-am gasit diferente), exceptand acestea doua:
DN55    Craiova-Teasc albastru pe OSM (galben pe RRQM)
DN6B limita DJ/GJ-DN67B verde cu pete de rosu si galben (rosu pe RRQM)

Allex

DN11 intre Sanduleni si Helegiu poate fi transformat in albastru. Are asfalt nou si marcaje trasate corespunzator. Restul traseului intre Bacau si Onesti ramane deocamdata la fel.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pasadia

DN2G nu merita verde. Am parcurs aseara Bacau - Ardeoani si concluzia e galben cu ceva nuante de rosu. Marcaj e doar pe mijloc, si ala slab vizibil. Murdarie (pamant, noroi, etc...) pe toata lungimea drumului (deh, e toamna si sunt multe carute). Latimea utila e mica si sunt destule zone cu ingustari.

nirolf

#1178
DN72A între Câmpulung și Voinești nu e în niciun caz de verde. Au fost refăcute recent unele porțiuni unde drumul era vălurit rău, dar tot mai sunt zone cu denivelări (probleme la fundație, ori ei au reparat superficial), marcajul este șters sau lipsă complet și drumul este oricum destul de îngust pe porțiunea aia. Cine cunoaște drumul poate merge cu ~60 constant (e numai în localitate 90%), cine nu, riscă să aibă surprize neplăcute, mai ales că circulă și camioane de la fabrica de ciment din Câmpulung.

atac29

Salut,
Am parcurs acum 2 saptamani urmatorul traseu:
1) Tg-Jiu-Beius (Tg-Jiu-Petrosani-Hateg-Deva-Brad-Varfurile-Stei-Beius)
2) Beius-Ineu (Beius-Pocola(spre Oradea)-cotire stanga prin diverse sate si iesit in Belfir(pe langa Tinca)-Beliu-Ineu)
3) Ineu-Oradea (Baile Felix) (dus-intors) (Ineu-Beliu-Tinca-Oradea-Baile Felix)
4) Ineu-Tg-Jiu (Ineu-Varfurile-Brad-Deva-Hateg-Petrosani-Tg-Jiu)

Confirm culorile de pe harta, doar as adauga urmatoarele mentiuni, pentru cei care doresc mai multe detalii:
- Defileul Jiului = nu mai este nici un semafor; pe aprox 85% e turnat asfalt nou (din care peste 60% e stratul final, de uzura), pe restul drumului (zona de la Lainici), si zona ce tine de la limita judete inspre Petrosani e mai rau, cu drum din placi de beton, mici gropi/plombe/denivelari; lipsesc inca trasarile si destul de multe indicatoare
- zona Soimus-Brad = vreo 2-3 semafoare (pe la podete), turnat asfalt peste tot, se merge foarte bine drumul e latit foarte mult comparativ cum era inainte de inceperea lucrarilor; la fel nu sunt trasate liniile mediane si marginile + indicatoare lipsa
- zona Ionesti-Stei as imparti in doua: Ionesti-Varfurile, desi e asfalt peste tot e foarte denivelat, plombat din metru in metru; si zona Varfurile-Stei unde alterneaza pamantul/pietrisul/mersul pe o singura banda, cu drum foarte prost (asfalt vechi, peticit, sau cu gropi), sau din contra, un drum foarte bun (nou) largit;
De asemenea sunt foarte multe semafoare in special pana treci muntii sa zic asa, serpentine multe - eu, unul am trecut intr-o zi de sambata pe acolo, erau ici colo utilaje dar nu se lucra, si pe tot acest traseu cred ca am intalnit maxim 5 masini, aveai senzatia ca esti singur in pustiu, mai ales ca se lasa intunericul si era si innourat afara.
Inspre Stei lucrurile se indreapta, nu mai e pamant deloc, doar asflat nou care alterneaza cu cel vechi (care era oricum de un galben).
- intre Stei-Beius = nu am observatii
- zona Beliu-Tinca = e mai mult albastru decat rosu, iar unde e de rosu, nu e rosu ci galben; practic exceptand vreo 2-3km unde e chiar de rosu, in rest e drumul vechi care e de galben sau drum proaspat reabilitat
- intre Ineu-Bocsig (intersectia care da spre Beliu) e turnat griblura
- o ultima mentiune pt drumul de la Tinca spre Oradea, mai ales de la iesirea in DN79 + centura Oradei: ASA DA!Bravo!Felicitari pt autoritati, in apropiere de Oradea mai multe benzi pe sens centura cu banda dubla pe sens, iluminata pe ambele parti noaptea, semnalizare ca la carte, sensuri giratorii generoase, multe supratraversari (nu trece prin DN79, DN76 sau DN1  ci pe deasupra) la fel unde sunt iesiri mai importante (spre cartiere/centre comerciale) e foarte bine gandit, o placere.
Nu au asa centura nici una din localitatile mari prin care circul de cateva ori pe an (gen Timisoara, Arad, Lugoj, Caransebes, Ramnicu Valcea, Bucuresti), nu vorbesc de Constanta, partial Arad, Pitesti, unde aici s-a gandit ca autostrada sa fie un cel de centura a orasului, dar si asa, nu e iluminata! Daca sunt cumva alte localitari care au asa centura, imi cer scuze, vorbeam strict pe unde am mai umblat eu.

In incheiere sper ca v-ati facut o idee de cum se mai prezinta drumurile patriei

neutro-n

Quote from: ovideatza on November 19, 2016, 04:29:20 PM
DN2 Suceava spre Siret (pana la intersectia cu DN2H cel putin, nu stiu mai departe) -> ALBASTRU

E asfaltat integral, marcat deja pe mijloc peste tot si partial pe laterale, dar se lucreaza (lucrau si astazi de exemplu). Pana la update sigur termina de marcat.

DN2H din intersectia cu DN2 este o parte asfaltata deja, dar nu parea ca lucreaza mai departe, a fost foarte frig in zona.

De la intersecția cu 2H până la Siret e neatins (acum o lună). La fel DN17B Ratoș-Marginea - confirm culorile.

Politicenii județeni pretind că sunt alocate fondurile să reasfalteze din primăvară până la graniță, precum și Suceava-Fălticeni, Spătărești-Drăgușeni, precum și zonele neatinse anul ăsta de pe 17B.

dumbravaandrei

DN29B, de la vaculesti si pana la Cucorani (intersectia cu DN 29C) este verde. PROASPAT ASFALTAT. Desi la Cervicesti vom avea maxim la vara trambulinele inapoi. Pe luni si cu confirmarea video. Are doar marcaj median (desi pe Dorohoi-Vaculesti nu avem nici urma de marcaj)
La Leorda in curba eternele alunecari raman eterne :)
Inca ma mir de calitatea drumului. Sa-mi cada maselele aseara cand l-am vazut.

DJ291B, de la intersectia cu DJ291C si pana la DN29C, iarasi de verde. O legatura importanta intre Dorohoi si Siret-Radauti Bucovina. Iarasi luni si cu confirmarea video.

ActiON_


dumbravaandrei

Week-end-ul asta am ajuns si eu pe acolo, n-am mai fost de prin septembrie-octombrie  O:-)

tividan

S-au aplicat marcajele si montat stapisori reflectorizanti pe Acas-SatuMare