Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

__dir

DN28A (Pascani-Motca), verde, urmeaza marcajele

bugybuu

DN1C intre Dej si Cluj Napoca numai albastru nu mai este.
L-au raschetat si toarna asfalt pe bucati. Dar asfalt de proasta calitate. Marcajele nu se mai vad pe drum.

Hercule

Apropo, Turda - Cluj propun downgrade la verde, avand in vedere lucrarile de montaj separatoare mediane care nu se mai termina.
Deșteaptă-te române!

SILVIUFG

Quote from: cristi5 on September 27, 2016, 03:09:45 PM


Brașov   DJ137A   19   Beia, Cața, Paloș
Brașov   DJ132C   17   Bunești, Criț, Grânari, Lovnic, Meșendorf
Brașov   DJ104C   10   Berivoi, Făgăraș, Hurez, Iași, Săsciori, Săvăstreni
Brașov   DJ131D   8   Bogata Olteană, Dopca, Mateiaș, Racoș
Brașov   DJ103   5   Corbi, Victoria, Viștea de Jos, Viștea de Sus
Brașov   DJ104B   5   Făgăraș, Râușor
Brașov   DJ102D   3   Lisa
Brașov   DJ131   2   Arini, Măieruș
Brașov   DJ112G   2   Drumul Carului, Moeciu, Moeciu de Jos, Șimon

Intr-adevar, putine drumuri cu calitate necunoscuta in Brasov!

Drumurile din jurul Fagarasului le cam stiu. DJ 104C Fagaras-Hurez-Sasciori-Recea nu are gropi, a fost plombat unde a fost cazul, are marcaj pe centru si cam atat dar este destul de valurit. Se poatre merge cu 70-80 linistit. Parerea mea este ca e de galben. Cam la fel se prezinta si DJ 104B Fagaras-Rausor. De galben Ca sa ajung de la Fagaras in Rausor mai bine merg pe DN1 spre Brasov si apoi pe DC 67. DC-ul e intr-o stare foarte buna.

comisarul

bucata cu albastru din DN 65A, albota-costesti, poate fi retrogradata la verde, desi a fost reabilitata de 1 an, este deja denivelata in mai multe zone, in nici un caz nu mai este aproape perfecta .

cristi5

^^ Multumesc mult SILVIUFG!

Pt calitatea DJurilor din alte judete, va rog sa comentati in tabel sau pe topic.

Topicul fiind mai usor accesibil, sper ca e ok daca din cand in cand mai intreb de DJuri lungi, sau pe judete, etc

lulacanci

Confirm, DN28A (Pascani-Motca) ieri a fost terminat de asfaltat, urmeaza marcajele, si poate fi albastru.

DN18 Borsa-Iacobeni a intrat in reabilitare. In Borsa s-a razuit aproape tot orasul si s-a asfaltat deja cam 1/3 din el. Inafara orasului au inceput cu podetele, cam toate sunt facute pe sensul de mers Borsa-Iacobeni, adica sapate, in lucru. Daca si acest DN va ajunge la nivelul acestul mileniu, probabil chiar exista un dumnezeu.

Ca o mica paranteza, pe DN18 puteti merge sa vedeti cele mai bune marcaje de drum in lucru. Pe bune! Peste tot marcaj pe mijloc, galben, cum nu a avut drumul ala in viata lui, peste tot limitarile de viteza, semnele de prioritate, semne de ingustare drum, balize, de toate! Daca fac drumul pe cat de bine l-au semnalizat, o sa iasa ceva autostrada!

prom

Salut,
In acest week-end am fost pe ruta cu albastru de aici : http://goo.gl/VQOAu4
Adica DJ732 si o parte DJ732B, nu bag mana in foc dar cred ca tot DJ-ul respectiv avea aceeasi calitate , adica Verde. Drumul nu prezinta nici o groapa , am mers lejer cu 80-90 hm/h, f liber, mai multe carute decat masini :D. Ca marcaje doar linia mediana era trasa. In rest recomand ca ruta alternativa la DN73 care este inca lucru si care vineri cand m-am dus am stat cam 40-50 de min la semafoare.

atac29

#1088
Sal. Week-end-ul trecut am fost plecat la Timisoara, pe ruta Tg.Jiu - Petrosani - Hateg - Caransebes - Lugoj - Timisoara. Singurele schimbări legate de starea drumului ar trebui sa se facă la defileul Jiului. De la intrare dinspre Târgu Jiu pana la manastirea Lainici e turnat si stratul de uzura si rigole si parapeti + trasare mediana. Lipseste încă trasarea laterala si actualizarea / completarea ici colo a unor indicatoare
De la Lainici la Petrosani drumul alternează cu asfalt proaspăt turnat strat final si drum cu primul strat turnat.In apropiere de iesire de pe defileu (ultimii 5 km) drumul este mai rău cu ceva gropi, caci acolo nu s-a turnat astfalt si sunt dale de beton.
In total cred ca am numărat 5 semafoare, exceptandu-l pe primul care e la intrarea in defileu dinspre Târgu Jiu, sunt la iesire pe partea cealaltă înspre Petrosani, apropiate unele de altele.
Părerea mea e ca se poate schimba culoarea cel putin pe o parte din defileu, daca nu pe tot, chiar daca oficial lucrările se încheie anul viitor.
Atasez cateva poze facute de pe drum.




























vancouver

Eu zic ca este buna culoarea de pe harta. Rosu cu albastru, alternativ. Adica santier in lucru, ceea ce si este si inainte de inceperea lucrarilor era de rosu si la final va fi de albastru. Este normal ca in unele locuri deja au finalizat, deci e deja de albastru, iar in altele arata inca rau + semfoare. Cand va fi gata cu asfalt 100% atunci putem pune albastru, chiar daca sa zicem ca mai lucreaza la marcaje sau indicatoare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Danny550394

Quote from: bugybuu on October 03, 2016, 09:37:56 AM
DN1C intre Dej si Cluj Napoca numai albastru nu mai este.
L-au raschetat si toarna asfalt pe bucati. Dar asfalt de proasta calitate. Marcajele nu se mai vad pe drum.

De fapt se asterne criblura. Sunt foarte curios cum se va marca drumul dupa finalizare. Se marcheaza cu benzi alternative 2+1 in afara localitatilor si 1+1 in localitati sau ramane cum a fost.
Daca ramane cum a fost nu inteleg scopul acestei lucrari. Drumul era bun.

elphax

stie cineva in ce situatie e 7A de la Petrosani spre Obarsia Lotrului ?
La finalul sezonului rece era sub orice critica, foarte multe portiuni fara asfalt, fara pietris, doar santuri si gropi. Acum ca se apropie iarna nu cred ca se mai poate remedia ceva

asztalos

Colegi, am parcurs astazi DN16 de la Apahida pana la Craiesti (jud. MS)
As dori sa va rog sa corectati harta : pana la intrare in jud. MS poate ramane cu verde, dar in jud. MS PESTE TOT se poate marca drumul cu rosu, nu numai pe anumite portiuni. In privinta celor 10-15 km de DN16 prin Urmenis si Silviasu de Campie, se poate marca cu roz : sunt niste cratere pe drum de rareori am vazut; doamne fereste sa nimereasca cineva vreunul  :o
Vestea buna este ca am vazut un utilaj care a inceput sa mai peticeasca dinspre Craiesti spre Urmenis (BN) dar ne intereseaza starea drumului in acest moment. Chiar daca era vineri, utilajul era parcat si nu era nici urma de muncitor. Aveti grija sa NU treceti noaptea pe portiunea mentionata...

pasadia

Te rog schimba rosu de la DJ131 (Feliceni - Sanpaul, in HG langa Odorhei in galben. Drumul e cat se poate de bun, de utilizat, dar nu are chiar toate marcajele si inca mai sunt cateva zone in care a alunecat o mica portiune de drum (pe primii 4 km dinspre Feliceni, diferentele sunt de maxim 5-10cm si asfaltul e continuu dar valurit).

La fel in Homorod (BV) pune galben in loc de rosu. Eu sunt de vina pentru acel rosu care era valabil pe vremea cand se faceau lucrari de canalizare. Acestea sunt terminate, in urma lor s-a cam turnat asfalt in latime de o banda, valurit si peticit. La fel si trecerea la nivel cu CF300 e cam proasta. Dar drumul per total e ok si e principala varianta pentru cine are nevoie sa treaca dinspre Odorhei spre Brasov. Mia mult decat atat, datorita intarzierilor dintre Sighisoara si Reghin (2 semafoare + aglomeratia din Tg. Mures), ruta indicata intre Brasov si Bistrita de waze merge pe la Rupea - Odorhei - Praid- Reghin.

vancouver

#1094
@asztalos: DN16 este deja modificat la mine pe harta in rosu in tot jud. Mures, dupa postarea lui alexcrist de pe 13.09. Voi publica harta noua dupa ce se (re)deschide A1 Saliste-Cunta.
@pasadia: am efectuat modificarile cerute
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.