Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Prima postare a acestui topic.

@vancouver o actualizeaza constiincios...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vladb

M-ar interesa urmatoarele informatii:

1. Cat de "rosie" e portiunea din DN61 (imediat dupa coborarea de la Corbii Mari de pe A1 spre Giurgiu)?
2. Daca exista alta varianta mai buna (calitativ) de a ajunge la Vama Giurgiu dinspre Pitesti?

Multumesc anticipat!

frunzaverde

Vezi ca e Google Street View pe-acolo din mai 2022, care e mai recent decat ultima actualizare a hartii, si pare ca tocmai au reparat bucati mari.

Singura alternativa la care ma gandesc, in afara de DNCB (care-i oribil) sau Bucuresti e prin Domnesti pe 601, iesi la Jilava, dar e foarte aglomerat si pe-acolo... Eu unul m-as risca cu 61, chiar si "rosu", decat prin Bucuresti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

VladGaciu

@vladb  Poti iesi de pe autostrada in dreptul localitatii Vanatorii Mici. Am parcurs acelasi traseu anul trecut in drum spre Bulgaria. Erau ceva lucrari anemice in desfasurare. Bucata pana la Ghimpati era mai rea daca tin bine minte.

vladb

^ Mulțumesc amândurora.
@VladGaciu - ca și spirit de gluma: niciodată nu am să știu dacă corbii sunt mari sau vânătorii mici, sau invers. Dar, ai dreptate, pe acolo am să ies.

ivladbogdan

#2825
Salut!
Nu stiu daca s-a mai postat, din pacate nu am timp sa caut, dar pe harta de pe prima pagina apare cu Galben, deci va rog modificati in rosu+roz.
PE DN1F, in zona asta.

Mare, mare atentie. Toata portiunea din padurea asta + vreo 4-5 km inaintea acesteia (spre Carei) este, chipurile, "drum in lucru". In realitate ai o portiune de vreo 4-5 km unde drumul este frezat + gropi, poti merge cu maxim 30-35 km/h, iar in zona de unde am pus link-ul de pe Maps este efectiv SPART cu pietris pe el, mai rau decat un drum pe camp, vibreaza masina din toate incheieturile, viteza maxima 10-15 km/h. Toata zona din padurea asta, am aproximat vreo 2-3 km este asa. Mai apoi, spre judetul Salaj, inainte de jonctiunea cu E81 este conform cu ce apare pe Google din 2018, la care mai adaugati niste mega cratere, unde, daca nu esti atent, lasi masina acolo.
De mentionat este ca dupa Tasnad sunt cativa km (6-7 poate?) unde este asfalt proaspat turnat (fara marcaje pe el), iar mai apoi incepe calvarul asta care tine pana la jonctiunea cu E81.


Sorinus

DN24 a fost reasfaltat intre Tisita si Centura Tecuci (fara ea insa). Nu este inca marcat. De asemenea, se lucreaza de la Tecuci cam 15km spre Barlad,a fost razuit si asteapta noul strat de asfalt. Aceste zone, desi pe harta erau albastre, erau cam de galben, deci asfaltarea asta le va readuce la albastru.

Centura Tecuci e de maxim verde, nu are gropi dar e cam valurita. Giratoriul dinspre Barlad e de rosu.

DJ-ul de la Fulga la Mizil (parte din varianta A3->Mizil->Buzau) a fost asfaltat in intregime, lipseste stratul de uzura deocamdata. Se merge tare.

bbk

#2827
Dn68a se poate face albastru si intre nodul Margina si Lugoj. Pe toata portiunea intre nod si padurea inainte de Lugoj au frezat asfaltul și au așternut altul nou

vladb

#2828

Revin cu câteva impresii (doar acolo unde am perceput eu diferente fata de harta lui @vancouver) după concediul petrecut în Ro+Bg:
1. DN 61 între Vânătorii Mici și Clejani (aprox) a fost reabilitat punctual. Este între galben și verde, nicidecum roșu. Într-adevăr, de la Ghimpați până la intersecția cu DC116 este galben.
2. DC 116 și DC 115 (jud. Giurgiu) ar merita trecute pe hartă dacă nu cumva asta nu interferează cu politica de aglomerare a hărții - reprezintă, pentru o mașină mică, o mini-centua nordica a orașului Giurgiu. Verde că și calitate.
3. Drumul national 29 din Bulgaria, bucata de pe harta (aprox. General Toshevo - frontiera) nici nu se apropie de albastru! Între General Toshevo și Kardam e roșu aprins (plin de gropi, nemarcat, denivelat), între Kardam și aproximativ 3 km înainte de frontieră e verde (reabilitat de curând, nemarcat). Problema e in zona frontierei: nu știu dacă a fost un efect claustrofobic cauzat de faptul că am fost nevoit să depășesc o coloană de 3 km de camioane pe singura bandă de pe contrasens în condiții de trafic din fata, DAR gropile din acostament "mușcau" bine de tot din banda dinspre Romania. De multe ori a trebuit să trec cu frica in sân, la relanti, să nu agat cu burta mașinii. Recomand roșu. Nu pot să înțeleg de ce ar fi spus cineva că e de albastru...
4. DJ 391 (Tropaisar - Mereni) e albastru, DJ 308 (Mereni - Ciocârlia de Sus) e albastru dar mult prea virajat având în vedere prin ce zona plata trece, DJ 381 (Ciocârlia de Sus - nod rutier Valea Dacilor) e într-adevăr verde.
5. DN 67C: nu înțeleg ce diferență ar fi intre tronsonul Tau Bistra - Sugag, respectiv Sugag - Sebes. Eu le vad albastre pe amândouă. In altă ordine de idei, as recomanda "linie plina" între Tau Bistra și Lacul Oașa deoarece acel tronson e deschis tot timpul anului. Vad că și în sud e linie continua până la nord de Ranca, deci bănuiesc că asta e criteriul liniei "invizibile". Doar urcarea și coborârea din/spre pasul Tartarau sunt închise iarna (tronsonul Lacul Oașa - Obarsia Lotrului).

gruiarew

DN68A e mai mult un albastru verzuliu. Da, s-a frezat și s-a pus asfalt nou. Dar toate locurile unde au fost dâmburi sunt tot acolo. Chiar mă întrebam dacă l-au și îndreptat să nu mai sari în cabină. Bine nu mai e ca până acum, dar unde era un hop mare, acum e un hop mai mic, dar tot e hop.

De albastru închis mi se pare doar bucata din Alba a DN7, de la limita județului dinspre HD până în Sebeș. E un drum excelent, cu bandă suplimentară de virat la stânga, liniat tot, semne pe bune, puse cum trebuie și e și foarte silențioasă suprafața de rulare. În plus îs și bețele de pe margine cu ochi de pisică pe tot parcursul drumului. E superb de condus noaptea pe acolo mai ales ca-i cvasi-gol. Nu știu cine l-a reabilitat, dar as fi vrut sa se faca și restul la fel. E o plăcere să mergi pe acolo.

Chiar și după Sebeș până la nodul Cunța e foarte bun, cu excepția câtorva tasări.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Sorinus

Mai lucreaza pe Centura de N a Craiovei? Am vazut ca acum o saptamana faceau asfaltari, as vrea sa stiu daca e de evitat.

ddfab

DJ581, Secaseni-Gradinari, portiunea galbena de pe harta, este reabilitat, perfect la rulare, largit, marcaje, protectie, semne, tot ce vrei. ALBASTRU clar. trecut recent pe acolo, am ramas surprins de cat de bine arata.

1948

#2832
@Sorinus
N-ar trebui sa fie probleme, au lucrat doar pe timpul nopții.

Zimox

DJ205E  între Vidra și Câmpuri (VN) se poate retrograda la galben, chiar roșu pe alocuri.

DN2L, Lepșa Soveja (VN) este in lucru, se poate merge doar cu masina de teren sau cu garda înaltă. Sunt promisiuni ca la sf. anului viitor se deschide ( sa vedem).
!

Sorinus

Centura de Nord a Craiovei este reasfaltata 95%, a mai ramas o zona scurta langa capatul vestic, langa viaductul peste DN6. Nu este  marcata inca, evident.

DN65 in judetul Arges este destul de jupuit, n-are gropi dar n-arata nici bine. Verde e mult spus, dar e totus marcat corespunzator si problemele sunt mai mult de estetica si confort.

A1 arata rau pe ambele sensuri dar mai ales spre Buc, banda 1 e f valurita, multe din carpelile recente s-au facut valuri, cu o masina cu suspensii f pe confort, la 110 se simtea destul de rau. Plus multe gropi f mici, dar care stim ca vor creste.