[PH] Centura Comarnic

Started by TibiV, May 10, 2018, 11:17:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Liviu M

#15
Alternativa la ce? Ce-ai "calculat" tu acolo pleaca de nicaieri si ajunge in primul punct "fierbinte" din Comarnic. Te infigi direct in ambuteiaj.
De asfaltat habar n-am. Ultima data cand am fost prin Ghiosesti era un beton oribil. Da' n-am fost chiar in zona pe care ai selectat-o tu.

LE Cred ca ce se vede in street-view e actual.

Io

#16
^ Uneori chiar intersectia aia genereaza strangularea traficului cind e liber iar cind e blocat in Comarnic deseori e blocata si aia! Sta uneori un politist sa dirijeze.
Nu e o alternativa nici daca ar fi denivelata! LE - doar Waze o ofera uneori ca alternativa dar naiba stie la ce, in jos nu e nevoie de alternativa, in sus n-ai incotro.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Liviu M

Am scris pe alt topic un post in care "localizam"/justificam cat de cat "punctele fierbinti" generate de circulatia locala in Comarnic. Intersectia de la Piata e unul din puncte.

voicul

Alternativa, pentru ca se sta si pe pod-ul ala de la Breaza ca sa se intre in DN1 + drumul pana la prima trecere de pietoni.

Daca drumul ala e acceptabil, poti castiga vreo 10 minute - estimarea mea.

Zic ca intrii rapid in DN1 ca mai sunt pietoni si probabil nu prinzi mai multe de 2 masini acolo.

Cu Maps nu se vede ce este, poate cu alte imagini de satelit.

Liviu M

Eu zic ca nu-i o alternativa buna (alternativa e, clar  :lol:), da' cel mai bine bagi un test si raportezi.

voicul

#20
Din pacate nu prea trec eu sa fac teste pe acolo .

Ce zic in timp: daca o iei pe DN1 stai 13 min fata de 5 pe acest drum.
Dar daca drumul nu e asfaltat, nu stiu daca se merita sa bagi masina. Pare bun din masina Maps





Powered by API/PUM imgur uploader

Dragosdimitrescu

Fortat de imprejurari, intr-o dupamiaza de duminica, alfandu-ma pe sensul Ploiesti - Brasov, am petrecut 10 minute intr-o coada artificial creata de (sub)ofiterul de politie de la intersectia de la Primaria Comarnic. Trecere de pietoni si intersectie cu drum fara prioritate.
Ce facea purtatorul de uniforma si cascheta alba??? Cum aparea o masina pe strada ce se intersecta cu DN1, pac, se si punea drepti si cu mana in sus si oprea DN1 ca sa treaca masina... si uite asa se fractura circulatia.
La fel am patit si in Busteni cand o dna(dra) (sub)ofiter de la rutiera(locala) oprea traficul ca sa traverseze 1-2 persoane spre/dinspre Gara Busteni.
Coada pe sensul spre Ploiesti era cam de la 2 km inainte de Azuga spre Busteni.
Astept proiectele de centuri la Busteni si Comarnic.
Promit ca nu mai fac pe turistul in Ro pe Valea Plangerii (Prahovei) cu DN1 ca traseu.

tom_sawyer


JohannDB

            Centura Comarnic.......:

DIN videoclip...... (faceți abstracție de latura politică).
""""" Vă invit să urmăriți TRASEUL CENTURII ORAȘULUI COMARNIC‼️
Centura va ocoli orașul Comarnic și DN1 prin vest, va avea o lungime de aproape șase kilometri și două benzi de circulație. Vor fi construite 3 poduri noi și va fi dublat podul peste râul Prahova de pe DJ101R. În același timp, se va construi un pasaj peste râul Prahova și calea ferată Ploiești-Brașov.
Prin acest proiect, vrem să descongestionăm traficul și să reducem timpul de călătorie pe Valea Prahovei, dar și să oferim oportunități de dezvoltare orașului Comarnic și județului Prahova."""""

https://www.facebook.com/IulianDumitrescuPNL/posts/pfbid07heXKr967Fr7Qp26GNKUz878CWA9ubp14k5aprqJBTorqKJ8sCvDfT8VX53eE2aAl


survola

Bani aruncați, cu giratoriile acelea în capete.

medicul de garda

Sunt destul de surprins sa vad ca au aruncat la gunoi o mare parte din proiectul centurii pe care au incercat sa il construiasca acum cativa ani, ala licitat un doua loturi, lotul 2 fiindca strict pasajul pe sub calea ferata din capatul nordic al centurii  :lol: . Eram convins ca au lipit documentatiile celor doua "loturi" si ca au relansat licitatia. Cand colo, ma uit pe filmulet si vad un traseu nou nout, care foloseste o parte din alinimentul vechi pe langa Prahova, doar ca centura asta e vizibil mai lunga si serpuieste masiv, cu multiple poduri peste Prahova. Adica bani multi pentru poduri, dar aliniamentul e tot de secol XIX, mai ales la unele intersectii cu drumuri locale. O mizerie de proiect...

NB: ma amuza giratoriul nordic care a fost plasat fix la capatul sectiunii de DN1 care incepe sa urce spre Posada. In curba aceea de la coborare pe final stiu ca au fost multiple accidente in trecut cu camioane care intrau in scoala din zona respectiva, pana au construit un zid masiv de protectie. Incerc sa imi dau seama daca giratoriul respectiv va creste siguranta circulatiei, sau defapt o va scadea, din cauza ca traficul greu franeaza deja foarte greu pe coborarea respectiva, si exista riscul sa nu intineasca la timp ca sa faca rondul, sau mai rau, sa cedeze trecerea...
Trust me, I'm an east-european doctor!

tom_sawyer

#26
^^^

Centura va ocoli orașul Comarnic și DN1 prin vest, va avea o lungime de aproape șase kilometri și două benzi de circulație. Vor fi construite 3 poduri noi și va fi dublat podul peste râul Prahova de pe DJ101R. În același timp, se va construi un pasaj peste râul Prahova și calea ferată Ploiești-Brașov.

Prin acest proiect, vrem să descongestionăm traficul și să reducem timpul de călătorie pe Valea Prahovei, dar și să oferim oportunități de dezvoltare orașului Comarnic și județului Prahova.



oneLess

Nu va deranja traseul tunelului de la Ploiești?

NGC

Ofertantii pentru "Servicii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru: ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 COMARNIC":

1. Asocierea CONI + RIA DESIGN CONSULTING + Trace Group Hold
2. Asocierea FRASINUL + ARTEHNIS

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative aprobate în cadrul ședinței Guvernului României din 10 mai 2023

8.    HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiţii ,,Acces Rutier Complementar Descărcare A3 Comarnic", judeţul Prahova

Prin acest act normativ se aprobă realizarea unui traseu complementar, la ieșirea din localitatea Breaza, în lungime de 5,8 km. Pentru realizarea investiției, în valoare totală de peste 341 milioane lei, a fost încheiat un acord între CNAIR și Consiliul Județean Prahova. Finanțarea obiectivului se va realiza din fonduri externe nerambursabile, prin Programul operațional Transport 2021-2027 și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, precum și din alte surse legal constituite.
Durata de execuție a obiectivului este de 2 ani.
Realizarea obiectivului va conduce la scoaterea traficului greu și de tranzit din interiorul orașului, asigurând dezvoltarea infrastructurii rutiere de transport, reducerea timpilor de parcurs, reducerea costului accidentelor și reducerea costului pentru prevenirea poluării mediului.

gov.ro