News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

^ Tabla ca tabla, dar pereții nu sunt din zidărie, ci din panouri-sandwich. :puke:

Ionut

Gara veche de 120 de ani, ,,bijuteria" din Ţara Zarandului.
Ce soartă a avut clădirea de patrimoniu, pe care localnicii au dorit să o salveze de la ruinare


Gara municipiului Brad a împlinit 120 de ani de la inaugurare. Considerată una dintre cele mai frumoase gări din România, clădirea – monument de arhitectură, a fost lăsată în paragină în ultimii ani, însă recent a intrat în reparaţii capitale. ,,În staţia CF Brad, programul prevede lucrări de reparaţii şi consolidare la exteriorul şi interiorul clădirii (acoperiş, faţade, uşi de acces, lambriuri, sală de aşteptare, birou de mişcare etc.), lucrări la instalaţiile sanitare, prin înlocuirea conductelor şi refacerea reţelei de canalizare, precum şi lucrări la instalaţiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general şi de siguranţă", a informat CFR.







,,Gara din municipiul Brad, construită în secolul XIX, este un monument de arhitectură de importanţă locală. Starea sa actuală este una de degradare avansată, clădirea fiind în paragină de peste 12 ani. Gara din Brad este o adevărată capodoperă arhitecturală, unică la noi în ţară, o construcţie asemănătoare existând în Tirol (Austria)", transmiteau iniţiatorii petiţiei, destinată Guvernului României, Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, Prefecturii Judeţului Hunedoara şi Companiei Naţională de Căi Ferate "CFR" , Sucursala Regională C.F. Timişoara.

Adevarul

Phenol

In legatura cu Gara din Brad. In septembrie era lansata licitatia pentru lucrarile de reparatii a garii din Brad. (Am cautat pe forum postul respectiv dar nu am gasit, dar am gasit un articol intr-un ziar local din 15 septembrie link.

Acuma urmeaza vestile bune  :D.

Un prieten din Brad m-a anuntat, ca s-au inceput ceva lucrari. Cladirea e sapata jur imprejur, se pare ca se lucreaza la fundatie.

Firma care lucreaza este: Industrial Construct Gedi.

Pentru moment am primit 2 poze facute de el ieri (7.12.16) seara, scuzati calitatea.





O sa mai revin cu mai multe informatii/poze.

Phenol

A aparut si comunicatul oficial:

"Reparăm GARA BRAD

Am început reparaţiile la clădirea Gării BRAD STADIUL ACTUAL: amenajarea terenului pentru dirijarea apelor superficiale şi executarea de săpături pentru realizarea canalizării exterioare. CE URMEAZĂ? - lucrări de reparaţii şi consolidare la exteriorul şi interiorul clădirii (acoperiş, faţade, uşi de acces, lambriuri, sală de aşteptare, birou de mişcare etc.) - lucrări la instalaţiile sanitare, prin înlocuirea conductelor şi refacerea reţelei de canalizare, - lucrări la instalaţiile electrice pentru refacerea circuitelor de iluminat general şi de siguranţă. DETALII PROIECT: Obiectiv: reparaţii capitale – interior/exterior clădire, structură de rezistenţă, instalaţii sanitare şi drenaj perimetral, instalaţii electrice Predarea amplasamentului - 28.11.2016 Durata contract - 24 luni Finanţare: surse proprii CFR Infrastructura"


Informatiile si pozele leam preluat de pagina de Facebook a CFR Infrastructura

Ps. Rog un moderator ca eventual sa adauge direct fotografiile

Ionut

#154
^






NGC

Quote from: Phenol on December 08, 2016, 07:44:58 PM
In legatura cu Gara din Brad. In septembrie era lansata licitatia pentru lucrarile de reparatii a garii din Brad. (Am cautat pe forum postul respectiv dar nu am gasit).

^^^

Quote from: adrian rosca on November 28, 2016, 05:34:27 PM
Quote from: NGC20 on September 09, 2016, 01:05:05 PM
CFR a lansat zilele trecute licitatia pentru "Reparatie cladire calatori statia CF Brad".

Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2016
Valoare estimata totala: 1,281,148.00 RON fara TVA

Contractul a fost atribuit in data de 23.11.2016 catre SC INDUSTRIAL CONSTRUCT GEDI SRL, la valoarea de 1,094,546.18 RON + TVA.

strainu

Ce bine, în august arăta jalnic. Din păcate am înțeles că șansele la ceva trafic mai serios sunt cam lipsă, zicea un localnic că bucata de cale spre Deva nu prea mai există fizic.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

strainu

#157
Am găsit o situație interesantă la Suceava Nord. Pe CFR Călători văd că există trenuri ce opresc acolo, chiar destul de multe, dar nu apare în documentul de referință al rețelei (am căutat și Ițcani). Mai sunt și alte stații în aceeași situație, de exemplu Halta Carpați din București. Am crezut inițial că documentul nu conține decât statiile (fără subunități), dar există și hcv (halte de călători deschise traficului de marfă), care din câte știu nu sunt stații de sine stătătoare și Hameiuș PM (care ar trebui să fie Hemeiuș?), la care nu știu ce înseamnă tipul și unde nu e nici urmă de vreo clădire sau macaz. Care sunt criteriile de includere în acel document și unde aș putea găsi o listă completă cu toate punctele de oprire din România?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

rio tinto

Cu parere de rau constat ca in gara Alba Iulia accesul la peroane se va face exclusiv printr-un pasaj subteran fara sa fie prevazut cu lift sau scari rulante. Sunt multe scari iar noul acces in subteran e foarte ingust.
Nu pot sa inteleg de ce s-a optat pentru aceasta varianta. Daca tot e reconstructie totala se puteau adauga lifturi sau marite spatiile. Noul pasaj e foarte claustrofobic. Pasageri multi nu vor fi ei, dar pt cei cu bagaje sa fie unica varianta de a ajunge la peron e nasol, nasol de tot.

Voi ce parere aveti ? Stiti cumva de alta solutie pentru gara Alba Iulia? Eu sper din suflet sa-mi fi scapat mie si sa faca un pasaj sau orice altceva, insa cel putin un peron e finalizat si nici vorba de asa ceva

AFC

Ieri am ajuns prin Gara de Nord. Locul asta este o rusine, arata deplorabil. Chiar nu intereseaza pe nimeni din MT reabilitarea ei ? Gara de Nord este poarta de intrare in tara pentru cei care calatoresc cu trenul iar in perspectiva interconectarii cu metroul sau a preluarii de calatori de la Otopeni, nu se poate sa ramana in stadiul asta. Nu putem face o petitie, Ionut?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

Facem petitie... sa ce? :) Trebuie sa cerem ceva anume.
Parca era un proiect de reabilitare a Garii de Nord. Mai stie cineva ceva?

In rest, de acord 100%. GdN este o ru-si-ne.

AFC

^ Ma gandeam ca si in acest caz pot fi folosite fonduri europene pentru reabilitare si dezvoltare. Se vorbeste de un intermodal la GdN, nu? Concret, ma gandesc ca-i putem intreba ce au de gand vis -a- vis de subiect.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

Eu tin minte ca era un proiect mai vechi cu reabilitarea cladirii. Dar cred ca s-a abandonat...

Phenol

#163
Revin cu un mic update de la Gara Brad.

Astazi nu se lucra, dar se vede un progres de la ultima vizita.

Pentru inceput, afisul cu lucrarile:



Denumirea proiectului se pare ca e trecut gresit, dar nici datele autorizatiei de construtie nu e trecut. Oare restul informatiilor sunt corecte (?).

De lucru ar fi mult mai mult, nu numai la fundatie unde au inceput, si la "Pardoseli si Holul Caselor de Bilete" cum e trecut pe afis.

@NGC20: ai cumva informatii ce lucrari sunt trecute in caietul de sarcini? I-ar durata de 6 luni, e trecut corect?

(Raspunsul e pe urmatoarea pagina).

Mergem mai departe: dupa spusele prienetenului caramida adusa a fost ziditata in jurul fundatiei vechi, adaugandui-se si o folie impermeabila ca sa nu se mai infiltreze apa pluviala.










Cuneo