Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: Phenol on January 03, 2017, 09:57:35 PM
Revin cu un mic update de la Gara Brad.
[...]
@NGC20: ai cumva informatii ce lucrari sunt trecute in caietul de sarcini? I-ar durata de 6 luni, e trecut corect?

Ti-am trimis PM cu graficul de executie asa cum a fost stabilit de catre proiectant. Daca mai sunt si altii interesati, poti eventual sa il pui si aici.

Phenol

Mersi,

Rezumatul: Afisul expus este incorect. O fi lucrarile amintite mai inainte de userul Cuneo? Nu stiu.

Denumirea obiectivului: Reparatii Cladire Calatori Statia C.F. Brad

Reparatiile constau in:

1. Lucrari de consolidare subsol, reparatii plansee si sarpanta
2. Lucrari de finisaje interior
3. Lucrari de finisaje exterior
4. Lucrari de drenare perimetrala cladire
5. Lucrari de instalatii sanitare interior si exterior
6. Lucrari de instalatii electrice interioare
7. Lucrari de refacere priza pamant si paratraznet

Durata lucrarilor e 24 de luni.

alecu26

toata stima pentru acea gara, are o istorie si o arhitectura in spate...dar trenuri nu mai trec pe acolo si nu cred ca vor trece in curând.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: alecu26 on January 16, 2017, 07:49:06 AM
toata stima pentru acea gara, are o istorie si o arhitectura in spate...dar trenuri nu mai trec pe acolo si nu cred ca vor trece in curând.

Circula trenuri. Sunt 5 trenuri pe zi pe directie care ajung in Brad, trei din ele venind de la Arad. Operatorul liniei este Regiotrans.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

eu aveam in cap doar linia Deva-Brad. Si brad e capat de linie dinspre Arad...sau cum?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Da, Deva-Brad a fost construita de comunisti (traseu greu intre valea Muresului si valea Crisului Alb), Arad-Brad de austro-ungari (prin campia de vest si apoi pe Crisul Alb). Podul rutier de pe centura Arad este inca numit "pod peste cf Arad-Curtici si Arad-Brad" probabil pt ca la ora constructiei celor doua cf nu exista cf Arad-Oradea decat via Curtici si apoi prin Szolonk cred.


Sent from my iPhone using Tapatalk

alecu26

Porbabil de frica...ca defileul Muresului putea fi blocat usor, si sa existe varianta de traseu completa pe CF.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

#172
Pentru ca tot nu se misca aproape nimic pe forum...
Postez cateva poze despre prima gara CF din Bucuresti, astazi doar o AutoGara cam insalubra...

Postez aici pentru ca nu avem un topic despre "Istoria CF in Romania"...

Pozele au fost facute in urma cu exact o saptamana, pe 11 ianuarie, dupa cea de a doua mare ninsoare din Bucuresti, cea care a reusit sa paralizeze orasul..




Se dadea la zapada...








Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Intram in "interior"...
Vehicolele astea au anvelope, deci nu sunt trenuri...

Avem si fantana arteziana... Inghetata, of course...

... si un gratar care asteapta doar carbunii...



Super-acoperis... :(



"Cer de iarna vazut din Filaret" ...

Drept in fata este Giurgiu !
Daca ar mai exista sine si trenuri...


Foarte, foarte trist...
Se agita "aparatorii vechiului Bucuresti" cu tot felul de cladiri de kko, care nu au nici o alta "calitate" decat vechimea.
Dar cu prima gara de CF a Bucurestilor nu are nimeni nici o "apasare"... :(
O cladire care are cu adevarat o arhitectura si, mai ales, o semnificatie istorica...

Daca cineva este cu adevarat curios, poate gasi pozele full-size, cu detalii, aici: http://imgur.com/a/Cv60E
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Am o nelamurire care ma roade: toate garile resedinta de judet au fost reabilitate cladire+peroane (Pitesti,Rm. Valcea, Tg Mures, Piatra Neamt,Vaslui), iar pe M800 si M300 s-au reabilitat inclusiv peroanele. Dar peroanele garii Constanta nu au fost reabilitate nici cand s-a reabilitat cladirea garii, nici cand s-a reabilitat M800. A existat un rationament pentru acest caz pot spune singular? Mai ales ca e destul de clar ca peroanele (si liniile) garii Constanta au nevoie de reabilitare.

StefanD_

#175
^
Nu in toate resedintele de judet s-au reabilitat gari+peroane. Ci doar in cele amintite de tine + Zalau, Slobozia, Slatina, Calarasi, Braila, Giurgiu, Bistrita, Sf Gheorghe, Botosani si Resita. Asta cam in 2012-2016. Inainte de asta alte gari au fost reabilitate, dar au fost incluse doar cladirile + maxim peronul 1 (Craiova, Constanta). Liniile din Constanta nu au fost reabilitate pentru ca proiectul de reabilitare M800 se termina la intrarea in gara, asa ca gara Constanta a ramas ca cea din Predeal, Sighisoara, Simeria, adica cu peroanele praf.

Sorinus

Pai si care a fost logica sa nu includa liniile si peroanele in modernizarea M800 (sau a cladiri)?? Trebuie 3 proiecte separate?

StefanD_

#177
^
Pai nu le-au inclus probabil ca sa scape mai ieftin. In toate reabilitarile de pe Coridorul 4, capetul intervalului respectiv nu a fost inclus.

Harry


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)