Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

catalin2407

Quote from: horatiu.cosma on March 05, 2025, 05:31:19 PMGlumeți tare ăștia de la Mapa  :lol: . Fix ei să accepte provocarea de a licita între 80,000% și 80,001%.

Macar pare ca au planuri serioase in RO. Ar trebui sa ne dea ceva sperante pentru PiSi2

TibiV

Invers.
Ce fac pe PiSi2 ne taie orice speranta pentru A8 Lot 2B...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stef

QuotePrimul contract atribuit de CNIR: proiectarea și execuția lotului Sărățeni-Joseni al #A8!

Asocierea de constructori români și bosniaci care a câștigat acest contract, în valoare de 4,94 miliarde lei (fără TVA), trebuie să finalizeze construcția acestui lot de autostradă în 54 de luni (14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuția lucrărilor).

Pe traseul lotului de autostradă Sărățeni-Joseni (32,4 km) se vor construi inclusiv:
- 39 de poduri și pasaje;
- 3 tuneluri unidirecționale;
- 4 polate;
- 2 pasaje ecoducte;
- 2 parcări de scurtă durată, dotate cu 12 spații de încărcare pentru mașini electrice.

Lungimea pasajelor și a tunelurilor este de aproximativ 16 kilometri și reprezintă 50% din lungimea totală a acestui lot de autostradă.

Cel mai lung pasaj va avea 1736 metri (va traversa DN 13A și calea ferată), iar cel mai înalt viaduct va avea 45 de metri).

Contractul (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) va putea fi semnat peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.


Fb ministru

GIV

sa inteleg ca avem o companie care o sa scoata la licitatie lucrari de autostrazi cnir si alta cnair care sa le administreze? iar cand o sa fie gata toate de intretinut tot nu o sa fie capacitate de "mentenanta"? 

Stefan01

Acest lot va fi util doar după finalizarea lucrărilor la loturile vecine (Miercurea Nirajului - Sărățeni și Joseni - Ditrău). Lotul Miercurea Nirajului - Sărățeni este mai dificil (2 tuneluri). Care sunt termenele de evaluare ale ofertelor pentru cele două loturi ?

PaulS

AUTOSTRADA A8 #007 | Motca - Leghin Stadiu lucrari 05.03.2025
Raducu P Drum

bim14

Probabil UMB o sa castige si ultimul lot, Grinties-Pipirig, asa ca pana prin 2032 are frontul asigurat. Cel scurt si usor, Joseni-Ditrau, poate sa-l ia si altcineva. Probabil din ambitie, o sa incerce sa le castige si pe cele 2 pana la Letcani.
Vorba ceea: bani sa fie! 
Quote from: bim14 link=msg=438111Am virat 500 de lei in contul API pentru ca la final de 2024 sunt peste 50 de km de A7
Daca vom avea Focsani-Bacau la sfarsit de 2025, mai cotizez cu 500 de lei la API.

horatiu.cosma

La cum se mișcă Mapa pe PiSi2, deja incepe sa devină interesantă cursa CNIR - CNAIR pentru cine trece prima dată munții.

naivu

Quote from: Stefan01 on March 06, 2025, 11:52:49 AMAcest lot va fi util doar după ... Miercurea Nirajului - Sărățeni și Joseni - Ditrău ...
Ar fi destul de util și fără ele, chiar dacă se va ambuteia la Gheorghieni iar de la Sovata la Acățari e cam cu ocol, aceleași dezavantaje le prezintă și DN13B pe care-l dublează. Traficul de pe DN13B, în special TIR-urile, ar zice sărumâna pt A8 Sărățeni-Joseni.

pista_bacsi

De pe margine pe lângă A8 Motca-Letcani cred ca pe A8 montan Ditrau-Tulghes va schimba total fluxul de trafic și cred ca va salva cam 1h de deplasase.

ncb

QuoteINFORMARE
 
Ofertele pentru contractele de proiectare și execuție a tronsoanelor 1 și 2 ale Autostrăzii ,,Unirii" Moțca-Ungheni se depun până pe 24 aprilie 2025. Compania Națională de Investiții Rutiere a prelungit, cu o lună, până la data de 24 aprilie 2025, termenul de depunere a ofertelor la contractele pentru proiectarea și execuția tronsonului 1 Târgu Neamț (Moțca)-Târgu Frumos și a tronsonului 2 Târgu Frumos-Lețcani.

Opt potențiali constructori au solicitat prelungirea termenului cu intervale cuprinse între 15 și 60 de zile, iar pentru a facilita pregătirea unor oferte competitive CNIR a decis prelungirea cu 30 de zile. Pentru contractele aferente tronsoanelor dintre Moțca și Lețcani (56 km), contracte estimate la peste 10 miliarde lei, Compania Națională de Investiții Rutiere a primit peste 500 de solicitări de clarificare din partea constructorilor interesați.

CNIR

Stefan01

#6056
@naivu

Harta API (cred că e la zi cu actualizările pt. A8) arată că lotul Sărățeni - Joseni nu conține noduri rutiere. Doar loturile vecine au noduri: Miercurea Nirajului - Sărățeni cu DN13A și Joseni - Ditrău cu DN13B. Vezi imaginea de mai jos.



Care sunt termenele de evaluare ale ofertelor pentru loturile Miercurea Nirajului - Sărățeni și Joseni - Ditrău ?

naivu

Tocmai asta e frumusețea unui proiect bine împărțit pe loturi. Nodurile sunt suficient de aproape de începutul/sfârșitul de lot ca să se poată improviza (cu costuri acceptabile) o descărcare temporară până la finalizarea ambelor loturi.
În plus, Sărățeni-Joseni este sensibil mai dificil decât Joseni-Ditrau sau chiar MNiraj-Sărățeni. Chiar cu câteva luni avans de la licitație nu e garantat că va fi inaugurat înaintea loturilor vecine.
În plus proiectul A8 va fi la CNIR nu la CNAIR  :)!

hermes

^^ E depășit de mult termenul la M Nirajului Sarateni, trebuia finalizat anul trecut conform lui Scriosteanu, dar e clar ca CNAIR nu are chef de treaba. Dincolo la Joseni Ditrau sunt 5 oferte și evaluarea a început din decembrie, CNIR a făcut o primă surpriză terminând în avans prima evaluare față de termenul iunie 2015.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

mdragos

CNIR are 2 loturi ofertate doar de UMB. Trebuie sa verifice ca e conforma oferta si gata, au terminat. La loturile cu mai multi participanti e mai complicat.