News:

.

Main Menu

[B] Tramvaie STB

Started by Goldmund, May 22, 2014, 07:41:19 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M_Z

#525
sina noua nu inseamna ca e automat mai buna decat cea veche. si cum se merge pe pretul cel mai scazut ...
si sunt doua tipuri de sina pentru tramvai din ce imi aduc aminte. era o diferenta la contrasina intre ele.

M_Z

cam asa ceva. modelul cu contrasina mai groasa banuiesc ca e cel vechi.
nu stiu detalii ca nu am lucrat pe CF decat tangential.




Lyvyoo

#527
Legat de tramvaiele scurte, am auzit o varianta a unui consilier si cred ca e fezabila in acest moment, avand in vedere situatia creata - pentru ca juridic oricum nu exista nicio cale sa se evite acele penalizari zilnice enorme, s-a aprobat semnarea contractului si imediat va incepe sa curga termenul de livrare. Sunt sanse mari ca datorita neseriozitatii actionarului binecunoscut si sanctiunilor rusesti, sa nu se poata derula contractul si sa se aplice clauze de penalizare si invers, care le vor compensa pe cele actuale.
E de vazut totusi cu ce vom ramane in final, caci un avans se va da cel mai probabil si e pericol sa se duca pe apa sambetei, iar PMB sa umble prin instante ani de zile sa-l recupereze. 

Konter

#528
Tipator tare verdele asta si pare ca nu e la fel cu cel al Astra Imperio.

După nouă ani de pauză, pe poarta Uzinei de Reparații Atelierele Centrale (URAC) a Societății de Transport București a ieșit încă un tramvai Bucur LF, al 17-lea.
Tramvaiul Bucur LF 417 are următoarele caracteristici tehnice:
Lungime 25,388 m (puțin mai scurt decât "clasicele" V3A, care au 27 m);
Înălțime podea coborâtă 360/400 mm;
Număr de locuri pe scaune 43;
Număr total de locuri 238.

La capitolul dotări, noul tramvai stă în felul următor: indicatoare de traseu LED, instalație de audioamplificare pentru informarea călătorilor, instalație de iluminat salon cu lămpi LED, instalație de încălzire a salonului de pasageri, rampă de acces pentru persoane cu dizabilități.

Proiectul Bucur LF, tramvai cu podeaua coborâtă pe 60% din lungimea vehiculului, a fost lansat în 2006. În anul 2009, primul tramvai a fost introdus în exploatare comercială, după parcurgerea etapelor de probe și omologare.
Un an mai târziu, tramvaiul Bucur LF a intrat în producție de serie, fiind produse 15 vehicule până în 2016, când această activitate s-a oprit. În 2019, directorul general al STB SA de la acea vreme, Andrei Creci, anunța că se va relua producția de tramvaie la URAC, după ce în buget fusese prinsă suma de 134,1 milioane de lei pentru 18 vehicule.
Au apărut însă problemele de finanțare, dublate de apariția pandemiei de coronavirus de tip nou, iar producția de noi tramvaie a bătut pasul pe loc, iar primul vehicul, care era așteptat să iasă pe poarta uzinei în prima parte a anului 2020, s-a lăsat așteptat degeaba. Club Feroviar a relatat la finele anului 2020 că pe linia de producție de la URAC se afla un tramvai Bucur LF.

Noul vehicul nu este dotat cu aer condiționat decât în cabina vatmanului, însă acest lucru s-ar putea rezolva în scurt timp, atât în cazul lui, cât și al altora de acest tip.
La finele anului trecut, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce avea ca obiect "Echipamente de climatizare salon pasageri pentru vagoane de tramvai Bucur LF-CA". Valoarea totală estimată a contractului de tip acord-cadru ce vizează livrarea a minimum trei, maximum nouă astfel de instalații este de 16.200.000 de lei, echivalentul a peste 3,25 milioane de euro.

Iar STB vrea să asigure piese de schimb și componente și pentru celelalte tramvaie Bucur LF și V3A din parcul propriu. La începutul lunii decembrie, transportatorul bucureștean de suprafață a postat în SEAP anunțul de licitație cu titlul "Uși și componente uși pentru tramvai Bucur LF și V3A-93". Valoarea totală estimată a contractului de tip acord cadru ce se intenționează a se încheia pentru o perioadă de un an este de 524.158,62 euro.
Potrivit mențiunii din SEAP, a fost depusă o singură ofertă, pentru primele trei loturi, din partea gigantului mondial Knorr Bremse.













Powered by API/PUM imgur uploader

MrConnaisseur

Definitia penibilului. Atat in schema de culori cat si a echipamentelor. Sa te lauzi ca ai scos un tramvai in 2025, fara climatizare. Chiar si daca faci retrofit, tot penibil este.

survola

Iar geamurile alea arată groaznic, unele mai sus, altele mai jos, dar de aceeași înălțime, parcă le-au luat la reduceri de la un magazin de DIY.

TibiV

Geamurile "mai jos" sunt in zonele cu podea coborata ("low floor"), asa ca este normal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Evident, dar le puteau face mai înalte decât celelalte și să se alinieze toate la partea superioară.
Parcă e o căsuță, nu un tramvai.  :o

Telvanni

Subscriu, tare urate mai sunt geamurile. :((

M_Z

macar puteau sa o regleze din vopsea. mare treaba nu era sa dea cu negru deasupra si dedesubt ca sa arate la acelasi nivel din distanta.  :-[

zone_rider

Culorile versiunilor precedente erau mai bine alese