[AR] Centura Arad

Started by Dominik, April 12, 2018, 02:52:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Au mai avansat putin fata de imaginile de pe Street View. Cred ca mai sunt doar vreo 2 pile incomplete si apoi urmeaza grinzile pe care anul trecut le-au scos de sub vegetatia care le inghitise si le-au plimbat putin prin santier.

TibiV

#76
Da, este OK.
In ritmul asta termina in doua decenii un proiect muuuuuult mai complicat decat podurile turcilor peste Bosfor & Dardanele...  :(

Pe bune?!?!...
Nici unul care a avut vreo responsabilitate pe proiectul asta nu ar trebui sa fie mai mult decat "sef departament menajere care schimba hartia igienica".

Dar in cazul asta vor aparea, inevitabil, dungi maro pe peretii toaletelor...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Kidu

Chiar acum voiam si eu sa postez aceeasi stire. Nu am cuvinte sa imi manifest greata pe care o simt, nu-mi ramane decat o bruma de optimist prin numirea lui Catalin la Transporturi deoarece el cunoaste speta asta foarte bine.

ioandorin

#78
Ca unul din oraș,eu cred că mai repede se va face celălalt pasaj,DN7+linia de tramvai Arad-Ghioroc,cel peste cf Glogovat-Aradu Nou care face parte din proiectul de reabilitare a căii ferate Arad-Caransebes. Nu de alta dar ăsta nu-l văd terminat în următorii 5-10 ani!

alin_simeriaveche

Pana la urma ce se intampla cu aceasta centura? A murit?

sebba

Jana nu e moartă, Jana se transformă!
Sailing away! S/Y Haimana

alin_simeriaveche

Bai frate dar nu se poate asa ceva. Chiar ata de blestemata e acea bucata? De toata jena. Ce bai mai este acum?

horyatm

Pe SEAP apare contractul ca fiind atribuit. S-a mai întâmplat ceva? Se lucrează?

Kidu

Din pacate, nu, nicio activitate.

alecu26

Aici e vorba de celebrul pasaj?

Stiu ca se lucra la proiectare. Si undeva prin Iulie trebuia lansata executia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#85
Mai sus este vorba despre contractul "Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN 7 km 540+248) peste CF Arad-București - (expertiză tehnică lucrări executate, întocmire proiect tehnic rest de executat și asistență tehnică din partea proiectantului".

Contractul asta a fost atribuit parca in 1 Martie 2021 si a fost un singur ofertant (SSF-RO). Poate asta nu va zice mult, dar numele Edward Petzek poate va zice ceva (A10). Au avut la dispozitie 40 de zile pentru expertiza si 40 de zile pentru PT inclusiv DE.

In ceea ce priveste contractul pentru executie lucrari semnat in 2018 cu IMPLENIA, ala a fost reziliat in 2020. Sa vedem cat le mai ia acum sa reliciteze, dar se aude ca nu prea mult.

ioandorin

#86
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/modificari-pe-viitoarea-centura-de-sud-est-1442807/
  Ăștia chiar ne cred prosti???
Pe lângă faptul că este la nivel de uliță cu o bandă pe sens în secolul 21,CNAIR se ocupă cu exproprierile,CJ Arad cu licitațiile!!!!
  Se știe faptul că în județul Arad lucrările la drumuri se câștigă doar de 3 firme :tehnodomus, sylc con trans și Inteco Holding Sebiș! Primele două au nășit pasajul de pe centura Nord,ultima ceva drumuri județene!

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1036121] ",,Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste CF Arad-Bucureşti" - Execuţie lucrări".

Valoare estimata: 33.502.526,89 RON fara TVA

Durata contractului: 12 luni (executie)

Finantare: Fonduri bugetare

Termen depunere oferte: 02.12.2021

tom_sawyer

#88
Quote from: tom_sawyer on June 17, 2018, 12:30:39 PM
La Arad au semnat contractul pentru SF cu Search Corportation pe 29.12.2017.
Pe 07.06.2018 au aprobat indicatorii tehnico-economici.

Traseul ar arata cam asa (sursa):




Proiectul de Hotărâre a Guvernului  pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Varianta ocolitoare a Municipiului Arad - Est", județul Arad

Data publicării: 10.11.2021

Descrierea investiției:
Amplasamentul prevăzut pentru realizarea  obiectivului este situat parţial în extravilanul Municipiului Arad, comuna Fântânele şi comuna Vladimirescu.
Suprafaţa estimată necesară realizării lucrărilor este de cca. 49 ha, din care aproximativ 45 ha aparţinând proprietăţii private.

Principalele soluţii tehnice
Soluțiile tehnice adoptate au la bază normele, normativele în vigoare, investigațiile și studiile de teren topografice, geotehnice, hidrologice și hidraulice, studiul de trafic, determinări de laborator și calcule de dimensionare specifice. Elementele geometrice în plan și în profil longitudinal sunt corespunzătoare caracteristicilor drumurilor naționale, pentru viteza de proiectare de 100 -80 km/h.

Traseul: începe la km 46+115 pe DN 69, la intersecţia giratorie existentă cu breteaua nordică a nodului rutier AradSud al autostrăzii A1, de unde are o orientare spre est, traversează denivelat linia CF 218 Timişoara – Arad, se inscrie pe un culoar între Municipul Arad şi localitatea Fântânele, traveseaza cu pod Râul Mureş, se evită zona de protecţie a viitoarei conducte magistrale de transport gaze BRUA, ocoleşte localitatea Vladimirescu şi se finalizează în DN 7 cu amenajarea unei giraţii. Traseul intersectează o serie de drumuri clasificate: DJ 682,DJ 682C si DC 68 pentru care sunt amenajate intersecţii la nivel.
Lungimea traseului este de 11,00 km.

Profilul longitudinal: declivitatea minima adoptată este de 0,50%, iar declivitatea maximă este de 4,00%. Pentru traversarea căii ferate este asigurat un gabarit de 8,89 m  faţă de cota şinei existente, iar peste coronamentul digului de apărare contra inundaţiilor al Râului Mureş gabaritul este de minim 5,00 m. Pentru ramblee este prevazută o înalţime decirca 1,20 m.

Profilul transverval tip: are următoarele elemente geometrice:
- platforma drumului, între lisele parapetelui marginal este de 9,00 m, partea carosabilă, cu cate o bandă pe sens de 3,50 m latime fiecare; acostamente: 2x1,00 m, din care benzi de încadrare: 2x0,50 m. Spaţiul destinat amplasării parapetului marginal este de 2x1,00 m.

Lucrari de poduri si pasaje
1.Pasaj peste CF 218 Timişoara-Arad (km 49+047 C.F.), este proiectat cu oblicitate de 86°, are o lungime totală de 147,20 m inclusiv zidurile întoarse ale culeelor, din care lungimea suprastructurii este de 138,00 m. Pasajul are 5deschideri de: (24,00+30,00+30,00+ 30,00+24,00) m. Schema statică este de tip grindă continua. Calea pe pasaj va avea partea carosabilă de 7,80 m, 2 benzi de circulaţie, încadrată de parapete direcţional de siguranţă pentru protecţie foarte ridicată tip H4b.
2.Pod peste Râul Mureş:lungimea totală a podului va fi de 1.115,60 m, inclusiv zidurile întoarse ale culeelor.Schema statică este de tip grindă continuă. Suprastructura podului va fi alcatuită din grinzi continue pe 3 deschideri (35,50+35,50+35,50) m şi grinzi continue pe 5 deschideri (60,00+80,00+80,00+80,00+ 60,00) m. Calea pe pod va avea partea carosabilă de 7,80 m, 2 benzi de circulaţie, încadrată de parapete direcţional de sigurantă pentru protecţie foarte ridicată tip H4b.

Pista pentru ciclişti: este prevazută amenajarea pistei pentru ciclişti cu lungimea de 6,80 km şi lăţimea de 3,00 m (dublu sens), amplasată pe partea stangă a traseului Variantei ocolitoare, în afara amprizei acesteia, cu excepţia zonei detraversare a Râului Mureş unde pista de ciclişti este amenajată pe pod.

MT

elphax

mai buna decat la Timisoara  - tot o banda pe sens, tot intersectii tip giratoriu, dar macar are pista de biciclete ( chiar daca nu pe tot traseul)