Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stefanudrea

Nu am nici o frustrare personala! In plus, daca 2014-2020 e planificat sa fie absorbit 100% sunt dispus sa astept urmatorul exercitiu financiar. Pe centura Bucuresti este traficul care se va muta pe A6 si A12, traficul ce duce spre toate directiile de la Bucuresti in sus, afacerile din zona adiacenta Bucurestiului. Am informatii de la multi tiristi care abia asteapta sa nu mai ajunga pe acea centura si sa o taie in jos spre Bulgaria. In plus, la deschiderea Serbiei coroborata cu extinderea retelei din Bulgaria va face ca acest coridor din Romania sa devina secundar. Dar numai atunci.

vancouver

Nu merg des pe DN6 Craiova Logoj, dar de la an la an costat o crestere a traficului. Din ce in ce mai greu este pe zonele de serpentine.

Anul acesta mai ales masinile de Bulgaria s-au inmultit. Cu deschiderea A1 Nadlac pana la Lugoj tendinta se va accentua, devenind mai atractiv traseul prin Romania.

Cu certitudine A6 spre sud de la Lugoj, fie si deocamdata numai pana la Caransebes, ar fi un proiect util si poate fi folosit ca proiect de rezerva. Este la fel de usor ca si TM-Lugoj, se poate finaliza repede, absorbtie garantata la fonduri europene. Eu as demara SF pentru intregul traseu pana la Craiova, apoi as licita in 2-3 loturi accesibile si firmelor mai mici zona de la Lugoj la Caransebes.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

v46is

Sal,

Asa as proceda si eu Vancouver. Mie imi pare ca Master Planul este bun dar irealist pe 4 ani . In 4 ani Pitesti - Sibiu nu va fi gata decat daca lucram cu chinezii.
Concluzia o sa absobim de la UE maxim 50% din valoarea lotului restul trecand pe bugetul dupa 2020. Deci restul de bani de 50 % din acesta trebuie bagati in tronsoane care se pot face repede si utile cum este acest A6 , cum este cel spre Moldova .

liviu

Quote from: MNU on December 24, 2015, 09:34:56 PM
DN6 dupa Lugoj NU ARE trafic nici de DN. Azi am mers pe el pe la 11-13 si era practic liber. Cel mai aglomerat a fost pe Orsova-Dr.Tr. Severin. Mai mult e nevoie de A7 sau A8 decat de A6. Iar pe DN56A (Simian-Maglavit) era PRACTIC GOL.
Nu ai dreptate. DN56A e modernizat de 5 ani, acum tot traficul bugaresc(tiruri si platforme auto) trec podul de la Calafat-Vidin, care a avut anul trecut un tranzit de 100000 de autovehicule. Oricum, e DN-ul cu cel mai mare trafic, care nu beneficiaza de descarcare pe o autostrada. Putem sa observam harta traficului rutier si tranzitarea pe podul de la Calafat.

vldklm

Asta zic si eu , in 4 Ani nu se poate tremina Sibiu -Pitesti.  Nu zice nimeni sa faca integral A6 , dar portiuni simple ( intre centurile ocolitoare)  se pot realiza relativ rapid si fara costuri exagerate. Sunt convins ca la o adică se poate renegocia mutarea de fonduri europene de pe alte axe , pe transport.

Prin comparație , Polonia si-a dublat alocările pentru transport de la un exercițiu financiar la altul. Tot ce e coridor european se construiește , nu contează care e prioritar și a avut 66% absorbție per total la 1 ian 2015.
Trebuie să recunoaștem ca suntem slabi ! Dacă printr-o minune o să avem 100% absorbție pe transport , sigur nu se va supăra careva să plătim din bugetul de stat și partea UE.

Nu poate să meargă totul ceas pentru fiecare porțiune care se liciteaza ( ex TM - Lugoj 2 , care a întârziat cu 2-3 ani )

dr4qul4

exista un Masterplan. Facut de specialisti, si care arata bine. Haideti sa ne tinem de el.
Eu m-am saturat sa schimbam schimbarea.

Acum vin datele CESTRIN si vom vedea daca MPGT corespunde realitatilor de trafic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

A6 nu se poate face pentru ca nu are SF. Avem A0 sau A8, tronsoane mult mai sus pe lista de prioritati, cu trafic mult mai mare  si cu SF realizat, care pot sa completeze la absorbtie de fonduri.

A6 momentan are un singur "+"... e pe "core". In rest, nimic.

Ionut

Va rog discutati despre masterplan pe topicul sau, multumesc!
Aici doar A6. :cheers:

stefanudrea

MNU parca ai fi de la CNADR. Nu se poate, nu se face, nu ne trebuie. Si ne miram de ce nu ne dezvoltam mai alert. Tinand seama de cifrele prezentate mai sus cred ca A6 e foarte utila!

dcr965

^^

Cu toate ca mi-as dori foarte mult sa se faca A6, nu pot sa nu-i dau dreptate lui MNU.

Nu zice nimeni ca nu ar fi utila A6, ca nu ar fi necesara dar nu se poate face acum. Pana vin datele de la CESTRIN, se face un studiu de prefezabilitate, se alege un traseu, se face o licitatie pentru SF si apoi se face SF o sa treaca cel putin 2 ani. Daca o sa se faca, o sa fie din banii din finantarile de dupa 2020.

stefanudrea

De ce nu se poate? Concret, care este cauza neputintei noastre?

MNU

Quote from: stefanudrea on December 25, 2015, 06:44:44 PM
De ce nu se poate? Concret, care este cauza neputintei noastre?

Lipsa banilor necesari. Avem nevoie in ordine de: Centura la capitala, completarea legaturii capitalei cu vestul (A1), cel putin o trecere de munti pentru Moldova si legatura capitalei cu Moldova. Proiectele astea cer bani seriosi. Ma doare sufletul s-o spun, as folosi A6 destul de des dar A6 vine DUPA prioritatile de mai sus.

stefanudrea

Si noi absorbind deja peste 100% din fonduri normal ca nu e loc de A6. Si eu as folosi A1-A2-A3-A10, dar...nu se poate!

TibiV

@stefanudrea

Nu am o problemă cu faptul că eşti nou pe forum, căci toţi am fost la un moment dat "noi"..

Dar ar trebui să citeşti TOATE topicurile pe ulimele 3-4 luni (măcar) înainte de a-ţi da cu părerea.

Părerea este binevenită, atâta timp cât răspunde şi la întrebarea: "Cu ce bani ?... "

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Masterplan-ul a fost creat tocmai pentru a crea niste prioritati, pentru a nu mai trai in nesiguranta anilor urmatori(vine x la anul si taie finantarea pe proiectele implementate de guvernul actual, pentru a-si finanta autostrada prin fata casei). Si in momentul asta avem cateva prioritati, zic eu pertinente. Considerand ca pana in 2020 terminam Sibiu-Nadlac, A10, C.Turzii-Tg.Mures, centura Bacau, banii europeni ramasi de pe urma acestor proiecte nu vor fi suficienti pentru PiSi. Evident, PiSi nu va fi gata pana in 2020, dar asta nu e o problema. Ori o sa obtinem de la UE o derogare de 1-2 ani ca si pe POS-T, ori o sa finantam o parte din proiectele de pe scenariul optimist, in ordinea prioritatii. O sa ne apucam de PiSi, DNCB, DX/A 7. Daca nu se vor finaliza si vom avea nevoie de proiecte pentru absorbtie de 100, avem prioritizarea din Masterplan, care spune frumos cine e la rand: A0, CoBra, A8. Si eu as vrea sa sa se faca Suplacu-Nadasel, dar constientizez faptul ca nu e chiar asa de importanta, si incerc sa fiu solidar cu prioritatile cele mai stringente. @stefanudrea, cine crezi ca ne-ar mai asculta de la conducere daca unul am striga dupa A7, altul dupa A6, altul dupa Buzau-Braila etc?