Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Archi

^^ Nu e adevarat, poti verifica pe topicul despre vecinii Romaniei. Intre Vidin si Botevgrad exista segmente in toate stadiile posibile, segmente finalizate, segmente in constructie si intradevar si cateva segmente lipsa.

Tony7Y

#2071
Vidin - Montana e in constructie.
Avem deschisi 14 km Makresh - Bela si 11 km centura Montana.

Montana - Mezdra cred ca e doar in plan, nu stiu daca s-au apucat.

Mezdra - Botevgrad in constructie.

Cand o sa fie totul gata, cu siguranta o sa vedem mult mai mult trafic pe Calafat - Severin, dar acolo intradevar cea mai mare problema e de la Severin mai departe, iar acolo sansele sa vedem ceva gata pe termen scurt sunt nule. Nu stiu cati dintre noi o sa prindem A6 montan gata.

Poate nici nu se vrea Calafat - Severin, fara A6 montan gata. Ar insemna ca ruta sa devina mai atractiva iar circulatia pe Severin - Domasnea sa se ingreuneze si mai mult, asa ca politicienii prefera sa defileze cu Craiova - Calafat.
Cred ca s-a mai vorbit pe aici, dar sa nu uitam ca nu putem exclude ca pe viitor sa vedem tranzitul pe ruta Calafat - Craiova - Filiasi - Tg Jiu, daca o sa fie gata la nivel de A/DEx, la care sa mai adaugam un DEx Deva - Hateg/Petrosani,

StefanCelMare

Pe Montana - Vidin, bulgarii lucrează de parcă stau.
Lucrări începute și (cvasi)abandonate, stil balcanic.

Dar foarte posibil ca o dată cu creșterea traficului datorită Schengen, să se mai agite un pic și bulgarii.

Dacă la bulgari de bine de rău munții mai mari sunt aproape depășiți (aproape s-a ieșit cu Autostrada la Mezdra), după ce treci Dunărea la noi, Dumnezeu cu mila.

Ruta logică spre Drobeta este în pom și pomul în aer (nici măcar SF sau ceva cred că nu este).
Ruta ilogică spre Craiova nici aia nu este SF făcut din ce știu (deși ca să râdem un pic, ea merge în mod SF spre o zonă montană dificil de trecut la nivel de Autostradă, defileul Jiului).

Iar partea grea montană nu se întrevede nici pe ruta logică nici pe aia ilogică.
Deci, cum spuneam.
Suntem nicăieri.


mihai5

Poate nu înțeleg exact ce vrei să spui, dar logic sau ilogic acum nu e o problemă să ajungi de la Vidin/Calafat la Severin sau la Craiova. Iar de la Craiova ai acum opțiuni mai bune, aproape că te-ai legat la A1. Dacă vrei să mergi spre vest (DN 6)....

ovicor

Am fost in septembrie de la Lugoj la Herculane si retur, dificil si aglomerat, mult trafic greu.

voicul

In Septembrie cam e luna de concedii + unde numai e aglomerat pe drumurile mari de legatura intre orase?
Nopatea e ok.

JohnDoe

Cred ca e timpul sa avem un topic dedicat pentru Calafat Severin eventual Lugoj.
Vad pareri prin zona ale unor colegi ce au trecut ocazional pe Severin Lugoj si cred ca e acceptabil.

Din nefericire, Calafat Severin e un dezastru din cauza camioanelor si asoselei ce treve prin localitati.
Iar Severin Lugoj nu are rost sa mai discutam, Domasnea, Ciragau si Piatra arsa sunt puncte absolut dificile.
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

stef04

Sincer, nu inteleg de ce se alege solutia asta de traseu pentru A6  :o . De la Domasnea la Baia de Arama sunt 40 de km in linie dreapta, apoi ai valea Motrului si ajungi in zona Strehaia, apoi drum direct spre Vidin. Sunt vreo 10 km mai putin decat pe Orsova. Si relieful e mai prietenos dupa Baia de Arama.

Sau de la Baia de Arama se merge spre Tg Jiu, unde oricum va fi DEx, traseul Domasnea - Tg Jiu - Filiasi avand tot vreo 130 km cat are Domasnea - DTS - Filiasi. Tunel de la Domasnea tot trebuie facut: ca il faci spre sud sau il faci spre est, tot aia e.

Trebuie avut in vedere ca traseul Domasnea - DTS - Filiasi trece prin cea mai putin populata regiune a tarii, trafic local nu prea e. Si fix acolo facem o autostrada prin vestul muntilor Cernei si un DEx prin estul muntilor Cernei, amndoua ajungand in Filiasi.

thenoizz

Pentru că de la Herculane începe ditamai Parcul Național Domogled - Valea Cernei :lol: ?

https://domogled.ro/ro/

stef04

Si tunelul nu are voie pe sub parc?

dc_ro

^^^ :lol:  :lol:

Nu imi dau seama daca este facut la misto acest mesaj sau nu :lol:

Uita-te pe o harta sa vezi ce munti trebuie sa strabati ca sa conectezi aceste puncte. :o

ovicor

@voicul , traficul era predominant greu, nu mie (cu autoturismul) imi plang de mila. Si configuratia, cu pante si serpentine, tot pentru traficul greu e problematica. Sunt curbe greu de abordat concomitent de un camion si un autoturism, imposibil de doua camioane.

pasadia

#2082
@stef04 - tunel de cati km ai vrea tu pe sub parcul national (si inca pe sub probabil cel mai superb parc national din tara, dpmdv)? Asta ca s anu intrem in alte detalii cu privire la motivele pentru care traseul imaginat de tine e foarte putin fezabil (diferente de nivel, lipsa unor drumuri de acces pentru perioada de constructie / intretinere / in caz de urgenta).

Cat priveste DN6-le actual - da, e neplacut. E mult trafic greu, nu exista multe oportunitati pentru depasiri (pe bucata Drobeta - Caransebes). Insa nu e nici pe departe "dezastru". Volumul de trafic e, in mod obiectiv, chiar considerabil mai mic decat pe alte rute (cateva exemple: Oradea- Cluj -Dej, Sibiu - Brasov - Ploiesti, Roman - Iasi). Prin urmare o sa sustin acelasi lucru pe care l-am sustinut si in cazul traseelor montane al A3, A8 sau A13. Ar trebui sa investim punctual, in zonele de tunel, unite ulterior printr-un HP in prima faza.

JohnDoe

Problema e istorica, ai nostri constructori puteau foarte nine construi Severin Caransebes doua benzi la nivel de autostrada si veneam dupa 50 de ani cu celelate doua benzi.

si evident ca nu exista trafic local, Mehedintiul e cel mai sarac judet din tara, Dunarea e blocata la transport decat NATO le-a tolanit-o iugoslavilor si fara un sistem modern de transport, de ce te-ai baga in vagauna aia?
Santierul naval, mort.
Vagoanele, mort.
Lemn, celuloza si hartie, mort.
Apa grea, mort.
Carbune, mort.
PF1 si administratia locala ce mai angajeaza ceva.

Aha si ajugem la povestea cu oul si gaina, nu sunt investitii ca nu au transport, nu ai transport ca nu ai trafic de marfa.

A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

stef04

#2084
@pasadia, ar trebui 2 tunele, unul sub munctii Cernei, unul sub muntii Mehedintului. Mari, probabil 7-8 km fiecare, ca sa treaca pe sub parc. Daca si cat de mult ar deranja parcul un tunel o poate spune doar un studiu de fezabilitate. Sunt sigur ca o sa avem cel putin un tunel mare si daca se face traseu inspre sud, ca trece prin parcul natural Portile de Fier si prin vai extrem de stramte, iar in defileul Dunarii nu prea e loc de autostrada.

Domasnea e la 400 de metri, valea Cernei la 480 de metri si Obarsia Closani la vreo 500 de metri. Sunt 2 drumuri nationale in zona, 67D si 66A, arata cam la fel cu cele de pe traseul PiSi3.

@dc ro, au vreo 1200 de metri. Mai putin decat muntele ala Mount Blanc, pe sub care au facut unii un tunel. Tu ai vazut muntii pe sub care s-a construti tunelul Frejus?

Ma rog, nu insist cu idea, era doar o discutie. Sunt prea multi bani in joc ca sa mai schimbe acum vreun traseu, indiferent de ce regiune a tarii vorbim. Si oricum, avem posibilitatea sa folosim si tunele dacice  :lol: